Та приятели мои да ви се похваля с моя проблем на моторната ми коса МТД за който Ви писах преди време. Проблемът излезе съвсем от друго естество. Оказа се, че пружината на съединителя се беше скъсала и тя ми направи цялата магария. В събота в сервиза в Провадия момчето ми я ремонтира за има няма час. Но това добави още една трохичка опит в работата ми с такава техника. Още преди да се издъни така тя е давала индикации. При паленето с дърпане на въжето се въртеше и главата, но това го отдавах че може да няма смазка в редуктора. Но вече ще знам при тази индикация къде е проблема. Още един път изказвам дълбока благодарност към господин Михайлов и неговия син за отстраняването на проблема.
Аз получих за подарък коса-храсторез BC 520,
ето такава: http://rezachki.com/motorna-kosa-hrasto ... zglobyaema
Вчера с половин литър бензин минах половин декар трева и татули на места по-висока от мен. Но ще трябва още техника, че много високо я откосих заради предпазителя.
Това чудо в книжката пише, че има смукач и кранче за бензин, но има само едно кранче, което вероятно е смукача on и off (на снимката долу), и под карбуратора едно гумено прозрачно утайниче с което засмуках бензина. Така ли се прави по принцип?
Харесва ми, че е разглобяема и се събира в багажника.
Застопоряваш газта, помпаш "утайничето", поставяш смукача на "Оф", ключето на позиция "I" и дърпаш докато запали.
Като палне връщаш на "Он", връщаш и газта, чакаш малко да влезе в режим и започваш работа.
Добре е да не я държиш на постоянни обороти дълго време. За двутактовите е хубаво да навиваш и отпускаш газта когато може. Също като новите дизели, де ако много ги жалиш, задръстват филтри и ЕГР-и.
Със здраве да си я ползваш!
ПП. А и аз да попитам нещо:
Тия сменяеми накрайници де се продават унифицирани ли са, или различните марки си имат свои стандарти?
Като гледам само разлика в цвета на пластмасата. Явно излизат от един гараж с райдъре и него подобни. Бръмкай и колкото изкара моя излезе куче и не се предава.
И онова от долу не е утайниче ами си е съвсем нормална помпичка. Кранче за бензина няма.
Благодаря за коментарите.
Аз карах само на ръчна газ, забравих да пробвам застопоряването, освен преди да запаля веднъж, но не бях подкачил гориво и отпуснах газта.
Явно книжката е за друга машина. Поне грес в редуктора имаше.
Сменяемите накрайници примерно храсторез е според броя на шлиците на вала. И се продават там от където е взета. При нас имат в сервиза на Гардения и за тях. То Гарденията има BC 520 вероятно е същата.
Кат се е отворила приказка на тази тема , новата ми машина има интересен карбуратор... или поне аз не съм виждал такъв . По принцип , при първоначално палене се дърпа със смукач , докато припука и след това смукача се връща , а машината пали на полугаз . При тази машина се пали на смукач и се дърпа , докато запали . Като запали смукача се връща или принудително от петлето , или с натискане на газта , като връщането не влияе на работата на двигателя . Застопоряване на газта няма , както няма и реглажни винтове . Има някакъв извод към кутията на филтъра , който май мери някакво налягане .
Колеги, дайте мнение за тример-храсторез GardenMAX BC508, мощност 2.65 к.с., 52 кубика, с твърд вал, 2 год. гаранция. В България ли се сглобяват, някой ползвал ли е тази марка? Цената и е около 450 лв. и ме устройва, струва ли си покупката ?