RB-тата не са сериозен конкурент когато се ползват дървесни пелети. Горелката на Те*******кат гори с по-хубав пламък, GP моделите също, дори по-старите модели, а също и горелката на ГФ. Този списък може да продължи още, но исках да кажа, че при гориво дървесни пелети грейкото не е най-доброто, нито най-евтиното. Както каза Т. Трифонов навремето "тя за друго е родена".
Буфер под 500 литра наистина не е нищо. Малкият котел на грейко е 100 л. Като спре да гори и на помпа му отнемеш температурата от 60 до 50 градуса, ще вземеш ~1 кwh.
Сертификат може да се купи. Само практиката показва кое колко може. Само погледни какво направиха VW със сертификатите за вредни емисии. Огромен концерн с милиарди оборот, продаващ на континенти, не в държави... какво да говорим за някакво листче от изпитване на някакъв казан с духалка. Искаш сертификат - ето ти сертификат от безпристрастен потребител - продуктите на гр@*ко го могат. Без да се напипат настройките и без да се вземе предвид тягата няма да покаже добри резултати. Като при другите производители. Вземи си порше 991 turbo S, разбутай му горивната карта и го чакай да вдигне 200 за 10,8 секунди...
Буфер под 500 литра наистина не е нищо. Малкият котел на грейко е 100 л. Като спре да гори и на помпа му отнемеш температурата от 60 до 50 градуса, ще вземеш ~1 кwh.
Сертификат може да се купи. Само практиката показва кое колко може. Само погледни какво направиха VW със сертификатите за вредни емисии. Огромен концерн с милиарди оборот, продаващ на континенти, не в държави... какво да говорим за някакво листче от изпитване на някакъв казан с духалка. Искаш сертификат - ето ти сертификат от безпристрастен потребител - продуктите на гр@*ко го могат. Без да се напипат настройките и без да се вземе предвид тягата няма да покаже добри резултати. Като при другите производители. Вземи си порше 991 turbo S, разбутай му горивната карта и го чакай да вдигне 200 за 10,8 секунди...