То не е правилното време за такива неща, защото са празници, но можеш да направиш някои неща, за да си помогнеш.
1.Като притвориш крановете на предните радиатори и този се згрява равномерно, тогава притваряй последователно крановете на връщащата вода ( наречени още секретни вентили, понеще неможе да ги въртиш с ръка, а ти трябва някакъв инструмент), като започнеш от най-близкия до котела радиатор.Като ги притваряш следи с ръка между горната и долната част на радиатора разликата да не е голяма(малко е субективно) с термометър трябва да ти покаже- 15-20 градуса разлика.
2.Ако има възможност, отвори помпата (посредством четири болта на корпуса с имбусна глава), за да видиш какво е останало от работното колело на помпата.
3.Ще се окаже, че или помпата е за смяна, или ако ти се случвало често да обезвъздушаваш системата, чудейки се откъде е тоя въздух, ще се наложи и други малки промени.
Не се притеснявай, виждал съм система изградена с цолови и 3/4 тръби, която също имаше подобен проблем, така че не е до тръбите или поне не всеки път диаметъра е проблем.
1.Като притвориш крановете на предните радиатори и този се згрява равномерно, тогава притваряй последователно крановете на връщащата вода ( наречени още секретни вентили, понеще неможе да ги въртиш с ръка, а ти трябва някакъв инструмент), като започнеш от най-близкия до котела радиатор.Като ги притваряш следи с ръка между горната и долната част на радиатора разликата да не е голяма(малко е субективно) с термометър трябва да ти покаже- 15-20 градуса разлика.
2.Ако има възможност, отвори помпата (посредством четири болта на корпуса с имбусна глава), за да видиш какво е останало от работното колело на помпата.
3.Ще се окаже, че или помпата е за смяна, или ако ти се случвало често да обезвъздушаваш системата, чудейки се откъде е тоя въздух, ще се наложи и други малки промени.
Не се притеснявай, виждал съм система изградена с цолови и 3/4 тръби, която също имаше подобен проблем, така че не е до тръбите или поне не всеки път диаметъра е проблем.