Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
Ай ся и ти почна кат оня колега по-напред дето до оня ден даже не подозираше за съществуването на такива матори.
Основным номинальным режимом работы для двигателей является повторно-кратковременный режим S3 – ПВ=40% по ГОСТ Р 52776-2007. Допускается работа двигателей и в других режимах:
- в повторно-кратковременном S3 - ПВ15, 25, 60, и 100%;
- в кратковременном S2 – 30 и 60 мин.
Ако не го бичи над 3-3,5kW мое да го кара нон-стоп.
С допълнително независимо охлаждане и ПВ40% може да го бичи до 6kW.
:partyman:
symbolic - помощник
вт окт 08, 2019 12:09 amlov написа:
Не знам какво ти смяташ но съм видял достатъчно изгорели двигатели от този вид които са ползвани по предназначение. И знам как греят кога се наложи да поработят а то е доста по малко от един компресор. Отделно за какво ти е нужен толкова мощен двигател да мижава глава.
Нужен ми е по няколко причини.
Първо заради мощността и всъщност второ заради оборотите, които са перфектни за целите ми.
Чудя се, при положение, че горят, както казваш толкова лесно, за какво тогава въобще могат да се
използват. Това е нонсенс (ей ей - кви думи знам само).
Поздрави!
Антон
symbolic - помощник
вт окт 08, 2019 12:30 amhidrazin написа:
Ай ся и ти почна кат оня колега по-напред дето до оня ден даже не подозираше за съществуването на такива матори.
Основным номинальным режимом работы для двигателей является повторно-кратковременный режим S3 – ПВ=40% по ГОСТ Р 52776-2007. Допускается работа двигателей и в других режимах:
- в повторно-кратковременном S3 - ПВ15, 25, 60, и 100%;
- в кратковременном S2 – 30 и 60 мин.
Ако не го бичи над 3-3,5kW мое да го кара нон-стоп.
С допълнително независимо охлаждане и ПВ40% може да го бичи до 6kW.
:partyman:
Благодаря за мнението също,
та какво е туй нящо ПВ40% и какво ще рече независимо охлаждане,
предполагам, че един вентилатор да бичи в ребрата на корпуса нема
давърши убава работа.
Поздрави!
Антон
lov - майстор
Съжалявам ама на ингилизки не можах да го намеря пък и двигателя е руски. :)
http://www.electricalschool.info/spravo ... elejj.html Не Не съм казал че горят лесно, а че като не се експлоатират правилно. Ползват се основно за кранове и там почти никога не работят на пълна мощност. Четките са вързани към реостат и от там се определят оборотите.
hidrazin написа:
Ай ся и ти почна кат оня колега по-напред дето до оня ден даже не подозираше за съществуването на такива матори.
Ако не го бичи над 3-3,5kW мое да го кара нон-стоп.
С допълнително независимо охлаждане и ПВ40% може да го бичи до 6kW.
:partyman:

Хидра играли сме си по разни машини да претаковаме дявола ама и въпреки подобреното охлаждане не станаха нещата. Караха по 5-6 месеца и айде за пренавиване и след това като изгори на боклука. Добре че дойде един нов главен механик та с едни хидравлики оправи нещата. Е те тогава нямаше и кемрона да не говорим за съвременните инвертори.
symbolic - помощник
Така...
Проверих четките - всички имат поне 5 см олово.
При проверката открих, че трите края/начала са свързани,
но не на късо и кабела е срязан. Допускам (може и да бъркам),
че по тозиначин се управляват оборотите някак.
Ще се радвма да чуя мнения.
Благодаря предварително.
Поздрави!
Антон
Прикачен файл:
IMG_20191009_183442.jpg
bulhomes2 - майстор
съб окт 05, 2019 8:50 pmsymbolic написа:
съб окт 05, 2019 11:36 amvalentino76bs написа:
пет окт 04, 2019 11:28 pmsymbolic написа:

Да, да това е ясно. За всяка компресорна глава лесно може да се определи правилната
посока на въртене като се врътне на ръка няколко оборота и тя сама си казва.
Да питам аз нещо всички ли компресорни глави имат някаква определена посока на въртене?Не говоря за цялата машина понеже имат перки за охлаждане лопатки за масла и други неща на който трябва да се спазва посоката.
Здравейте,
днес неочакван ангажимент ми попречи да приведа плана си вдействие.
Относно компресорните глави - да разбира се, че трябва да се спазва посоката защото тя именно определя главата като
компресор или вакуум машина. ...
Няма такова нещо. Накъдето и да въртиш има значение само за перката, ако има такава. Като се замисля - и за нея няма голямо значение. Дали ще духа към компресорната глава, или ще смуче от нея - все толкова ще я охлади. Вакуум или компресор можеш да получиш като размениш местата на маркуча, но не и с промяна на посоката на въртене. Зиловия е с принудително мазане от камиона, което в безкамионовия вариант няма как да стане, но си работят и така. Някои пробиват коляновия вал да стига някакво масло до лагерите, но и без това си карат. Втората ти глава не помня каква беше, но и тя едва ли има перка и някакви специални за посоката на въртене лопатки.
kuger - майстор
Посоката на въртене е важна не само заради лопатките, а и заради салника до ремъчната шайба. На ИФА компресора е с винтов салник, и ако го въртиш обратно започва да изхвърля масло от там.

Мотора щом е с навит ротор, може да се направи с регулируем въртящ момент и от там и с регулируеми обороти. Но, май не е по силите на питащия, а и трябват доста чарколяци. Пълната мощност се постига с накъсо свързани четки, и нищо друго към тях, по-горе сте писали.
Hoвoceлckи - майстор
Опитах се да му го обясня "като за него" на "лични" още в самото начало. Много време не го погледна. В крайна сметка е "засекъл нещо ..." Не е малко факта, че четките имат достъчно олово :wink:
bulhomes2 - майстор
пет окт 11, 2019 7:55 pmkuger написа:
Посоката на въртене е важна не само заради лопатките, а и заради салника до ремъчната шайба. На ИФА компресора е с винтов салник, и ако го въртиш обратно започва да изхвърля масло от там.
Освен зилов съм имал шкодов и още 2 други модела компресори, ма па със салник не бях виждал. Много първобитно, вероятно само соц решение... ИФА нали беше ГДР?

Тема "Как да свържа стар асинхронен двигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: