• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
EDI - майстор
Смени го.
yanko78 - специалист
съб окт 26, 2019 7:54 pmEDI написа:
Смени го.
Уж е нов, работила е 2-3 часа с него. Може в действителност и от него да е, че взех от пазара някакъв измислен ефтин. Ще купя нов по спецификация на машината и ще пробвам. На пролет ще е, че вече фрезовах с мъки да е влача.
men79 - специалист
При теб поне проблема не е сложен.....не знам как да го обясня точно.....Лоста с който се превключват скоростите се движи по една метална пластина в основата му, където са начертани скоростите. От много превключвания тази пластина се измества и като включиш на задна в твоя случай зъбчатките в редуктора не напасват напълно (преместената пластина те заблуждава, че там е задната скорост) и ти се губи задната скорост.
Просто отвий болтовете на пластината и я премести както трябва да е. Ти имаш задна скорост, мръдни леко лоста наляво или надясно и като захапе стабилно задната скорост, така премести и пластината.

По моя въпрос ако някой може да помогне.......проблема си остава нерешен
wanderer - специалист
  • Ще използвам темата на колегата за един бърз въпрос:
    миналата година тотално ми се скапа уплътнението между чашката и карба. пробвах с о-пръстен, не уплътява добре и протича. Сега е със силикон, но въпреки че е маслоусточив се размеква. Така, че не ми харесва като вариант... От къде мога да купя оригинално уплътнение? Предлагат ми целия карбуратор :-D
Прикачен файл:
90645211_500419210636538_5778117952549158912_n.jpg
90645211_500419210636538_5778117952549158912_n.jpg (63.55 KиБ) Видяна 3204 пъти
Прикачен файл:
90514464_2847383001965517_1234223040791838720_n.jpg
gnt69 - майстор
пон мар 23, 2020 5:08 pmwanderer написа:
Нямат :?
Оригиналния уплътнител от какъв материал е.
wanderer - специалист
Оригиналното беше гумено, изглеждаше по рождение да е било с квадратно сечение, но си беше хванало специфична форма, и не ми бе създавало проблеми до последно, но накрая се разпадна. Все пак мотора е петнайсетина годишен. Кръглите сечения които пробвах просто не лягат добре и не уплътняват.
При мен също просълзи, но е с кръгло сечение. Във Варна знам един магазин за всякакви семеринги, уплътнители, О пръстени.
Измери с шублер диаметъра на леглото на уплътнението- външния примерно.
Измери и сечението на пустата гума и ми прати размерите на ЛС.
Ако имат нещо подобно, ще ти пратя.
Много хора грешат като мажат с маслоустойчиви силикони, на места където има бензин. Става като....да не пиша какво, а често и парченца запушваха каналите. Грешиха де, то коли с карбуратори, почти не останаха.
gnt69 - майстор
пон мар 23, 2020 8:45 pmwanderer написа:
Оригиналното беше гумено, изглеждаше по рождение да е било с квадратно сечение, но си беше хванало специфична форма, и не ми бе създавало проблеми до последно, но накрая се разпадна. Все пак мотора е петнайсетина годишен. Кръглите сечения които пробвах просто не лягат добре и не уплътняват.
Ако пазиш оригиналното уплътнение измери с шублер и се обади ТУК ще ти изпратят :partyman:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "проблем с мотофреза" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: