+1 за по-мощния двигател.
По писаното си личи кой колко е карал и как.
По писаното си личи кой колко е карал и как.
thinkpad написа:Пич, не се опитвай да ме убеждаваш каквото и да е за автомобилите. Ти си имаш твоята гледна точка, аз моята. Достатъчно е само веднъж да ти трябват 30 коня отгоре и да ги нямаш, за да се убедиш в обратното. И тази нужда да не е инициирана от теб. Изхождайки от позицията на човек, който не е пестил пари за малко по-мощен автомобил, никога не съм съжалявал за избора си, защото неведнъж са ме измъквали от ситуация, в която съм попадал не по моя вина - най-вече по вина точно на такива "шофьори", които не си знаят възможностите на малолитражките и умрелите дръгели, но рискуват.Chefo77 написа:Корола, но 2.0 D-4D. Заради 100 лева ще се изтрепете някъде с тоя нисък данък.Ти всеки ден ли караш с 4-ма човека, климатик, 400 килограма в багажника, още 70 отгоре на покрива и едно ремарке с една ос закачено отзад? А това "дай боже" не знам, аз все си мислех, че човек трябва да се съобразява с възможностите на автомобила, който има, а не да се пъне да изпреварва, ако знае че не може.
И още нещо - аз дизел не бих си взел, защото тук много ядове с дизела, особено зимата. Як акумулатор, че да го чакам да подгрява, че защо дизела замръзвал в резервоара и т.н
kuger написа:Явно не си имал дизелНавремето шофьорските курсове ги карах на дизел и помня две неща от тогава - къде дизела пълзи и без газ, и че ме биеше през пръстите да изчакам на таблото да изгасне лампата за подгряване, преди да запаля. Ако се опиташ да тръгнеш на бензинов автомобил без да подадеш газ и пуснеш съединителя нацяло, просто ще ритне и ще изгасне.
Chefo77 написа:Достатъчно е само веднъж да ти трябват 30 коня отгоре и да ги нямаш, за да се убедиш в обратното.Проблема е, че ти я ти потрябват, я не ти потрябват твоите конски сили, ама 200лв данък плащаш всяка година. На мен ГО+ГТП+данъка ми са ми 200лв. Лично аз си летя с колата с 80-110 извънградско и общо взето там, повече съм вдигал много рядко, най-вече защото пътищата в България са отвратителни и не искам да изпочупя колата. А бензинката си ми пали нормално и я карам с 45Ah акумулатор. Иначе то всеки иска мощност 200к.с и нагоре, и двигател от 2 нагоре, но бие много през пръстите.
thinkpad написа: Проблема е, че ти я ти потрябват, я не ти потрябват твоите конски сили, ама 200лв данък плащаш всяка година. На мен ГО+ГТП+данъка ми са ми 200лв. Лично аз си летя с колата с 80-110 извънградско и общо взето там, повече съм вдигал много рядко, най-вече защото пътищата в България са отвратителни и не искам да изпочупя колата. А бензинката си ми пали нормално и я карам с 45Ah акумулатор. Иначе то всеки иска мощност 200к.с и нагоре, и двигател от 2 нагоре, но бие много през пръстите.Абе ти по принцип не бъркаш в контакта, и я бръкнеш я не, но задължително си слагаш ДТЗ, нали?
Chefo77 написа:ако беше карал достатъчно, щеше да знаеш, че точно по разбитите пътища по-високата скорост е ... по-щадящаОт къде на къде газ до дупка е по щадящо по разбитите пътища? С по-ниска скорост по-лесно заобикаляш дупки и е по-трудно да изгубиш управление. Един път отдавна, като ми поднесе на едно място, където след дъжд беше събрало камъчки и пясък - доста по-внимателно започнах да го давам с педала на газта. И да, да плащам бумажките на по-мощен автомобил ще ми е по-трудно. Автомобилът, който бях карал на шофьорските беше точно Опел Астра дизел. Това за "биенето" през пръстите - образно казано. И като лампата не е индикатор, за какво са я сложили там, а?
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: