Има няколко неща, които според мен не са добре в този котел. Първото е ламбда сондата - много ми е интересно дали са я съобразили за всичките видове горива. Ако не са, то тогава не намаление на разхода, а завишение ще има.
Другото е това "стар/стоп" при пелетите. Това е направо несериозно. При положение, че хората гледат как да минат на модулация ти да се връщаш на старт/стоп е направо кошмар. Много по-добре би работил с модулация, а те го изкарват, че било най-лошото нещо на света едва ли не.
Така като гледам единствено един сертифициращ орган ги е сертифицирал и то е полския... нещо като нашето БДС. Заваряваш 4 ламарини и те ти го сертифицират, че е котел.
Така, че като гледам колко са "доста напред с материала" все забелязвам неща, които явно ги тестват в движение, а други компании отдавна са наложили като стандарт. Също, ако решиш да го вземеш, понеже въпроса е принципен си го вземи от България. За тези 600-700лв, които ще спестиш ще си навлечеш куп проблеми на главата като гаранционно обслужване и обслужване като цяло. Предполагам, че колегите, които го внасят (нямам представа кои са) са си проучили продукта доста добре преди да започнат да го внасят и си знаят къде какво и кога може да се появи като проблем, а те ще се появят обезателно.
Другото е това "стар/стоп" при пелетите. Това е направо несериозно. При положение, че хората гледат как да минат на модулация ти да се връщаш на старт/стоп е направо кошмар. Много по-добре би работил с модулация, а те го изкарват, че било най-лошото нещо на света едва ли не.
Така като гледам единствено един сертифициращ орган ги е сертифицирал и то е полския... нещо като нашето БДС. Заваряваш 4 ламарини и те ти го сертифицират, че е котел.
Така, че като гледам колко са "доста напред с материала" все забелязвам неща, които явно ги тестват в движение, а други компании отдавна са наложили като стандарт. Също, ако решиш да го вземеш, понеже въпроса е принципен си го вземи от България. За тези 600-700лв, които ще спестиш ще си навлечеш куп проблеми на главата като гаранционно обслужване и обслужване като цяло. Предполагам, че колегите, които го внасят (нямам представа кои са) са си проучили продукта доста добре преди да започнат да го внасят и си знаят къде какво и кога може да се появи като проблем, а те ще се появят обезателно.