Всички имаме коли, нали ?
сола 180 - специалист
Пичове нямам намерение да убеждавам никого в нищо.Ако щете не си сменяйте и маслото.
Успех на всички.
илко илиев - специалист
какви са тия сонди и глави ?Аз карам с ланди ренцо от 2000г.Карах яна москвич към 80хиляди а от 2005г. я карам на ситроен зх карборатор и на него вече имам около 80хилади и не съм отварял бутилката и съм сменял само веднъж платна, а вие хора какво правите?
stamenov1 - специалист
Когато свършва газта, започва да влиза не течна, а гозова фаза в приемната тръбичка на сондата на газовата бутилка, защото тя не стига точно до дъното на бутилката. Газовата фаза се разширява повече от течната и процеса започва още от бутилката. Поради това замръзват тръбите и газовия клапан, който се явява най-тясното място в магистралата, скороста на газа в него се увеличава, като спада налягането му, а това води до разширението му и поемането на още топлина от околната среда. Замръзването на клапана, не е желателно, защото се втвърдяват уплътненията му, свиват се и това може да доведе до изтичане на газ извън ситемата и да доведе до пожар.
Имал съм такъв проблем със замръзнал изпарител, от който направо изтичаши гечна газ между мембраните и корпуса на изпарителя. След загряването му проблема изчезна.
NEMESIS - специалист
stamenov1 написа:
Когато свършва газта, започва да влиза не течна, а гозова фаза в приемната тръбичка на сондата на газовата бутилка, защото тя не стига точно до дъното на бутилката. Газовата фаза се разширява повече от течната и процеса започва още от бутилката. Поради това замръзват тръбите и газовия клапан, който се явява най-тясното място в магистралата, скороста на газа в него се увеличава, като спада налягането му, а това води до разширението му и поемането на още топлина от околната среда. Замръзването на клапана, не е желателно, защото се втвърдяват уплътненията му, свиват се и това може да доведе до изтичане на газ извън ситемата и да доведе до пожар.
Имал съм такъв проблем със замръзнал изпарител, от който направо изтичаши гечна газ между мембраните и корпуса на изпарителя. След загряването му проблема изчезна.
Благодаря колега за ичерпатеното обяснение :)
Да,аз следя да не се допуска замръзване защото както каза и ти се втвърдяват уплътнеията и може да започне да изпуска газ.
Просто при мен се случи инцидентно това нещо и след това нарочно го проследих кога се получава.
Мисля че това което казваш е единственото смислено обяснение-поне друго обяснение никой няма включително и майстори разни по газови уредби.
microamp - специалист
Здравей
Аз искам да попитам (най-вероятни тук му е и мястото) какви са плюсовете и минусите да "тръгваме на газ" (извинявай 25th Hour
за въпроса, но до тук прочетох само за експлоатация на АГУ, а въпроса е дали си заслужава да се стигне до тук). Чел съм много из различни форуми че свещи, кабели, филтри и т.н. трябва да се сменя значително често, което е висок разход.
Другият въпрос е какво да си купим ГИ или конвенционално АГУ. Аз съм с пълна инжекция (1,6 MPI) и кое е по удачно за мен, висока цена за ГИ и нисък разход или АГУ на средна цена, но ниска мощност, висок харч на газ . Под въпрос е дали на пълна инжекция става обикновено АГУ и какъв ще бъде "цирка"
Благодаря ако успееш да ми отговориш, защото "мисля" да "тръгвам на газ", но работата е - както каза Х. Стоичков: "Ту партс. 50 - 50"
BAlexandrov - специалист
Има много неща за преценка.
Първо относно кабели, свещи - не е вярно че трябва по-често. Важно е да са качествени и сигурни и е добре да ги смениш преди да минеш на газ, да регулираш клапаните... да няма никакви проблеми по двигателя.
Относно това дали обикновена или ГИ - разликата е че, обикновената по-трудно се настройва, не е оптимална във различните режими и от там идва по-високия разход, но също така е риск за клапаните ако има твърде късно горене в някой режим или да работи с обеднена смес и висока температура на изгаряне... ГИ се настройва по-лесно и е по-близо до оптималното за двигателя. Представи си един и същи двигател с карбуратор и инжекцион все едно :)
Иначе може и обикновена на пълен инжекцион двигател, на предната ми кола бях така и се беше сработила перфектно, никакъв проблем. Важното е да видиш други с двигател като твоя с каква газова нямат проблем - специфично е за всеки двигател.
Относно финансовата страна - виж колко км минаваш годишно и колко градско/извънградско - колко гориво общо изразходваш и тогава сравнявай за колко време ще се изплати уредбата и колко смяташ да караш колата.
BREAKER - специалист
stamenov1 написа:
Когато свършва газта, започва да влиза не течна, а гозова фаза в приемната тръбичка на сондата на газовата бутилка, защото тя не стига точно до дъното на бутилката. Газовата фаза се разширява повече от течната и процеса започва още от бутилката. Поради това замръзват тръбите и газовия клапан, който се явява най-тясното място в магистралата, скороста на газа в него се увеличава, като спада налягането му, а това води до разширението му и поемането на още топлина от околната среда. Замръзването на клапана, не е желателно, защото се втвърдяват уплътненията му, свиват се и това може да доведе до изтичане на газ извън ситемата и да доведе до пожар.
Имал съм такъв проблем със замръзнал изпарител, от който направо изтичаши гечна газ между мембраните и корпуса на изпарителя. След загряването му проблема изчезна.
Така си е,никой до сега не каза нещо за скоростта на газта(особенно и ако се настъпва повечко)по тръбата,което е най-важно за замръзването.
Колегите "стаменов" и "БАлександров" ги усещат нещата! :supz: :thumbs:

Тема "Статия "Тръгваме на газ"" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: