Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
kuuuuuul - майстор
ivanovbg написа:
simplex написа:
velichkov75 написа:
...
Браво, Ванка. ЦРУ събира данни. Имам ти името, имам ти местоработата, ей са ти идвам на гости.
На по бира!!! Но не съм Иван и ще се радвам да се запознаем на живо :)
:partyman:
Аз от кога те гоня да почерпя,ама все ми бягаш. :sad: :partyman:
egomen66 - майстор
simplex написа:
ivanovbg написа:
То фордовете по принцип са си бегачки - бягат от собствениците си
Ееее, искам компресията да я направиш поне 70. :-D Лош собствени ли съм бе, чешит? Нови гуми, ново масло, нов антифриз, нов лагер, нови филтри, реглаж на гнп. Чак тапицерията поднових. :) А, да - и ангренажа смених. За такива като теб си пазя кутийки и касови бележки. :-D
Нали имаш твоя тема.http://forum.napravisam.bg/viewtopic.php?f=36&t=54265

Я разцъкай там , какво става с Форда. :partyman:
gogo7777 - майстор
Ако не ти представлява трудност кажи в коя държава и град си да те пратя при някой колега дето знам, че щети свърши работа. Е ако имам човек там де.
Я кажи някой, който чатка скоростите на Ауди А6 3.0 ......за Чехия става на въпрос
ivanovbg - майстор
За Чехия не, но ако кажеш година, тип скоростна кутия, километри, както и симптоми, мога да ти дам някои насоки. И в Чехия можеш да си вземеш един вагком... Лошото е, че са малко нещата които можеш да направиш сам по въпроса.

:partyman:
gogo7777 - майстор
но ако кажеш година, тип скоростна кутия, километри, както и симптоми,
2007, автоматични, 263000 км.......някой път /все по-често/ от 2-ра рита на 1-ва
stoianov_n - специалист
simplex написа:
Лош собствени ли съм бе, чешит? Нови гуми, ново масло, нов антифриз, нов лагер, нови филтри, реглаж на гнп. Чак тапицерията поднових. :) А, да - и ангренажа смених. За такива като теб си пазя кутийки и касови бележки. :-D
:-D
kozl - майстор
Стоянов може ли и твоето мнение за пасат 2008 г TDI 2000 ?
Сега е на 84000 реални и вторачих се в клатенето на двигателя. На скорост при бутане напред назад се мести по няколко сантиметра. В сервиз казаха карай така - няма проблем. Усеща се при подаване и пускане на газта като лек, тъп удар в купето.
Натрупал съм поправи сам опит с две пежа 305 и 306 дизели. При тях клатенето се стопира с тампони, които наричат пирамидки.
На 305 пирамидките се регулират и като се поизносят може да подложиш шайби и да "стопиш луфта". Освен това може да смениш само едната пирамидка. На 306 пирамидките са по-съвременни. Не могат да се регулират - сменяш с нови. Обаче и демонтажа и монтажа станал по-лесен за сметка на цената на новия детайл, която пък се плаща по-трудно :? Е на тва му викам съвременна тенденция. Намаляване на разходите за жив труд за сметка на разходите на материал и автоматизирани системи. Е така се прави приоритет към развитие на роботите, а безработицата расте, популацията намалева или с презервативи или с патрони :shock:
Терминаторите идат :shock:
Последна промяна от kozl на чет юли 14, 2016 3:57 pm, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
gogo7777 написа:
но ако кажеш година, тип скоростна кутия, километри, както и симптоми,
2007, автоматични, 263000 км.......някой път /все по-често/ от 2-ра рита на 1-ва
На автоматичните скорости нивото на маслото трябва да е на максимум при загрял двигател.
Освен това маслото се сменя на 90 000 км, но е най-добре да не се чака предела, а да се сменя още на 70-80 хил. или на 5 години. Ако имаш възможност да изследваш маслото на скоростната кутия ще имаш информация за количеството на металите, което дава информация за нивото на износване.
Но първо си провери нивото на маслото и кога е сменяно.
kozl написа:
На скорост при бутане напред назад се мести по няколко сантиметра.
Като започне да издава странни звуци при задна и първа скорост ще трябва да смениш тампоните на двигателя.
Това се получава при допира на гърнетата до купето, поради изместването на двигателя, но тогава може да скъсаш някой гумички, които държат гърнетата.
ivanovbg - майстор
gogo7777 написа:
но ако кажеш година, тип скоростна кутия, километри, както и симптоми,
2007, автоматични, 263000 км.......някой път /все по-често/ от 2-ра рита на 1-ва
To e ясно, че е автоматична, но дали е CVT, AWD, 09Е, 09F...
Според симптомите май задира механично накой магнетвентил, но кой... зависи от типа. Не може навреме да разтовари и да изключи втора.
:partyman:
gogo7777 - майстор
ivanovbg написа:
gogo7777 написа:
но ако кажеш година, тип скоростна кутия, километри, както и симптоми,
2007, автоматични, 263000 км.......някой път /все по-често/ от 2-ра рита на 1-ва
To e ясно, че е автоматична, но дали е CVT, AWD, 09Е, 09F...
Според симптомите май задира механично накой магнетвентил, но кой... зависи от типа. Не може навреме да разтовари и да изключи втора.
:partyman:
Нямам си на идея каква е точно скоростната кутия. Маслото е сменяно редовно на всеки 50000 км. Изобщо ремонтират ли се тия скорости, щото тука /дори в Германия/ не......предлагат смяна с нова или с изправна такава.
Но първо си провери нивото на маслото и кога е сменяно.
Нивото го гледаха....добре е. Тепърва ми предстои смяна на маслото......едни 300-400 евраци ще заминат за тоя де клати гората....май :)

Тема "vw passat b5 1999" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: