Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
brad4edat - специалист
Захранванията винаги трябва да дават поне по волт и малко та два над крайния волтаж на който ще спре зареждането на батерията! Понеже разните изправители и тем подобни интегрални схеми, които са в зарядните платки не могат или хич не обичат да работят в такива гранични режими на зареждане! Трябва да има малко запас на напрежение, който запас да се ползва и за работата на следящата електроника, пък и да се компенсира евентуален пад на напрежението на захранващия източник, когато се свърже към товара, в случая батерията. А при правилното зареждане на батерии, особено литиеви дори 0.1v има съществено значение за доброто здраве на вашите батерии:)

Иначе разбрах какъв е проблема с моя червен BMS. Оказва се, че братята китайци са излъгали-подвели продавача от който я взех, платката е за Li-FePo! Партидата е нова и аз съм бил първия взел платка от партидата. След консултация и допитване до човека и проучване на партидата се установи тази китайска лъжа. Чипа отговарящ за процеса на зареждане е за Li-FePo, не за Li-Ion. Пичовете от Китай са ги изпратили платките като такива за Li-ion, днес момчетата ги гледаха под микроскоп и тогава се видя че уж привидно същия чип е друг. Правя :prayer: :prayer: на човека за бързата реакция от негова страна да се провери какво се случва с партидата и оказаното съдействие. Нещата вече са решени и оправени, както при него така и при мен!
Много коректен! Евала и респект, така трябва да се работи =D> =D> =D>

batteryservice.bg/kategoria/komponenti/platka-za-kontrol-pcm/
nеwage - специалист
Lisko написа:
Чак па регулатор. Аз зареждам моите с 18 волтов адаптор за лаптоп през 5 вата съпротивление 10 ома.
Едно не мога да разбера - как тъй ще са изгорели. Откъде направи тоя извод?
Колегата правилно е писал че адаптора ти трябва да дава повече от 12 волта, но ако си подавал 12, как ще изгорят.
Преди зареждането модула даваше 12V. След зареждане дава 3.4V или нещо такова. А меря елементите - всичките са здрави. Сменям модула, отново - замервам 12V на изхода. Включвам адаптора за да пробвам зареждането, после пак същото - вече няма 12V на изхода.
brad4edat - специалист
Привет! След замяната на BMS платката с правилната платка за 4 клетки li-ion всичко е ОК. Батерията се зарежда правилно , така както трябва да бъде. Scooba -та работи чудесно, жули пода здраво :lol: :lol: :lol:
Прикачен файл:
scooba 385 li ion battery (1).jpg
Прикачен файл:
scooba 385 li ion battery (2).jpg
tzetz009 - специалист
:? :? :? Тази спираловидна следа от робота изчезва ли ( видимо след някакъв период от време ) или вече си и свикнал ?
brad4edat - специалист
tzetz009 написа:
:? :? :? Тази спираловидна следа от робота изчезва ли ( видимо след някакъв период от време ) или вече си и свикнал ?
Ами тя се получава от едното колело на робота, когато минава върху вече мократа основа, доста интересна-лепкава гума е на колелцата, за да не приплъзва. Изчезва, въобще не личи нищо, понеже чудесията минава по няколко пъти върху едно място, като се движи в права посока предимно. Или самия робот си я неутрализира с минаванията или просто след малко си изсъхва самия под, влагата е съвсем малко. Scoobata има 4 степени на чистене: отпред засмуква прах и боклучета, разстила чиста вода с препарат, въртяща се четка разтърква вече мокрия под и накрая отзад има специална гумена подложка, която засмуква вече мръсната вода. Много малко влага остава след нея, дори има режим само на извличане на влагата от пода, когато чистата вода в резервоарчето свърши превключва на 5мин. режим на подсушаване или чрез натискане на копче минава директно на него.

Тема "Зарядно за литиево-йонни батерии и подочистачка." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: