тая занималня с наливане на масла в праговете я знам от времето на жигулите - когато всички си мечтаехме за лада 1500 с четирите фара....никога и през акъла не ми е минавало да правя тая гимнастика - щуротия голяма - да запазиш праговете си - то живота ни замина - праговете да не фанат ръжда...по тая тема - имам един комшия военен пенсионер - оригинален малоумник  - тои пък ми грабва акъла като всяка есен сменя греста на лагерите на главините на москвича си ...
ето ви нова тема - подобна на сегашната
								
															
																															
																								
															ето ви нова тема - подобна на сегашната



 и тази година го изкърпиха. Знаеш жените как подържат коли, не се знае кога е сменяно маслото, д/ля е с верига, също не е сменяна, желязна машина се оказа рендето. Колкото до опела, притчета за ръждата си е гола истина, ако беше обратното нямаше опел да вложат толкова средства и всичките им нови купета са също подцинковани като на другите марки. Тоя номер с маслото го правехме на ладите и москвичите, с това се потвърждава лафа че опела е москвича на Германия.
 и тази година го изкърпиха. Знаеш жените как подържат коли, не се знае кога е сменяно маслото, д/ля е с верига, също не е сменяна, желязна машина се оказа рендето. Колкото до опела, притчета за ръждата си е гола истина, ако беше обратното нямаше опел да вложат толкова средства и всичките им нови купета са също подцинковани като на другите марки. Тоя номер с маслото го правехме на ладите и москвичите, с това се потвърждава лафа че опела е москвича на Германия.




 ако имаше всички щяхме да караме само него.
ако имаше всички щяхме да караме само него.
