schuldiner написа: Горе-долу същото ниво на съветите... като в американски. Явно и тук, и там хората ги е страх да си оставят колата в сервиз. Съвсем основателно.?Само дето там масовият потребител не знае закона на Ом или как да замаже дори калпаво две дупки с гипс.
schuldiner написа:...на запален двигател разкачам едната клема на акумулатора и светвам плафона в купето.До колкото съм чувал от авто майстори - това не е много полезно за автомобила.

 Като карах колата на буксир до сервиза един път, акумулатора не беше закачен като хората. Общо взето думите на техника бяха - "Нека както е лабаво да се откачи в движение и ще правиш още един ремонт"
 Като карах колата на буксир до сервиза един път, акумулатора не беше закачен като хората. Общо взето думите на техника бяха - "Нека както е лабаво да се откачи в движение и ще правиш още един ремонт"
 ) и като отърве напрежението системата и акумулатора празен и колата гасне и не е кола вече.
 ) и като отърве напрежението системата и акумулатора празен и колата гасне и не е кола вече.