Аз няма да вземам литиев тягов акумулатор, че да ми е необходима електроника, която да го следи...
Ето виж тук относно зареждането: http://www.industrialbatteries.bg/index ... subpage2=n
"Режими на работа:
- Основен заряд със стабилизиран ток.
- Заряд със стабилизирано напрежение и падащ ток.
- Форсиран до заряд с пулсиращ стабилизиран ток.
- Изравнителен заряд и десулфатизация с реверсивен ток.
- Режим на консервация."
Не виждам абсолютно нищо по-различно от заряд на стартерен оловен акумулатор.
За другото, не ми се спори, но ще ти кажа, че при елктрокари/електромобили капацитета на акумулаторите е много по-голям от този при автомобилите. Едно е 200Ah акумулатор да отдава 200A, друго е 65Ah да отдават 300A... Като казах, че стартерните отдават по-голям ток от тяговите, имах предвид тока спрямо капацитета.
Ето виж тук относно зареждането: http://www.industrialbatteries.bg/index ... subpage2=n
"Режими на работа:
- Основен заряд със стабилизиран ток.
- Заряд със стабилизирано напрежение и падащ ток.
- Форсиран до заряд с пулсиращ стабилизиран ток.
- Изравнителен заряд и десулфатизация с реверсивен ток.
- Режим на консервация."
Не виждам абсолютно нищо по-различно от заряд на стартерен оловен акумулатор.
За другото, не ми се спори, но ще ти кажа, че при елктрокари/електромобили капацитета на акумулаторите е много по-голям от този при автомобилите. Едно е 200Ah акумулатор да отдава 200A, друго е 65Ah да отдават 300A... Като казах, че стартерните отдават по-голям ток от тяговите, имах предвид тока спрямо капацитета.