Най-верятно са ползвали да точат масло от някой компресор и така си е останала блажна. Като се е пробилала е текнало каквото е останало в нея.
Вероятно си нацелил количеството фреон. Нормално е както ти писах коньензора да грее те това му е работата да охлади компресирания фреон и да го втечни. Относно компресора също е нормално да вдига такава температура защото си го изключвал и сега цикъла му на работа и почивка е променен. Като охлади вътре и влезе в режим трябва да се попроменят нещата.
Ваничката я замажи със силикон или измисли някоя друга кутия която да влиза плътно вътре. Между другото пробива от прегряване може и да е от преди и сега да се е доотворил.
Ми прецени си още колко да изпуснеш но карай на малки порции. Това е начина. И да викнеш майстор пак ще те ожули като за цялостно зареждане.
И пак да повторя изчаквай да поработи и тогава гледай тръбичката. Трябва си му време да влезе в режим.
Вероятно си нацелил количеството фреон. Нормално е както ти писах коньензора да грее те това му е работата да охлади компресирания фреон и да го втечни. Относно компресора също е нормално да вдига такава температура защото си го изключвал и сега цикъла му на работа и почивка е променен. Като охлади вътре и влезе в режим трябва да се попроменят нещата.
Ваничката я замажи със силикон или измисли някоя друга кутия която да влиза плътно вътре. Между другото пробива от прегряване може и да е от преди и сега да се е доотворил.
Ми прецени си още колко да изпуснеш но карай на малки порции. Това е начина. И да викнеш майстор пак ще те ожули като за цялостно зареждане.
И пак да повторя изчаквай да поработи и тогава гледай тръбичката. Трябва си му време да влезе в режим.