• 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 65
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
alx359 - специалист
LazarGanev написа:
Ползваш само едната скала, която ти е удобна, според разположението. Другата я игнорираш
Ок, мерси. Но виждам в момента клапата се притваря при по-високата температура (90*С) и се затваря при по-ниските. Не би ли трябвало да е обратно? Нали въздуха трябва да го има за нормалния горивен процес и да се прекъсне при риск от прегряване? :-?
LazarGanev - "Велик майстор"
И на двете скали ли е така?
alx359 - специалист
Ами на бялата леко притваря около 30*С (изместено е спрямо маркера. Съответства на 90*С на червената) и затваря към 40*С-бяло.

Лостът в неопънато положение е затворен и отворен в опънато. На 90*С-червено опъва и отваря.

Като го опъвам (надолу), се чува по-ясно как в камерата гори.

Стандартното TRV от оборудването на котела.

Много странно. :-?
6osi6 - майстор
iceheart написа:
s_s1 написа:
iceheart написа:
Разбирането да си на пелети за всеки е различно, думата скъпо също има различно значение за всеки, ако човек си направи добре сметките, вземе предвид всички фактори и им даде парична стойност накрая крайният резултат не се различава толкова много. :-D Ама повечето виждат само цената на горивото и до там. Нека ви попититам с кое е по-евтино 15 тона дърва или 7 тона донбаски въглища? :-D
Слънчогледови-180лв/тон
Дървесни-440лв/тон.
А каква е средната калоричност на 2та вида?
За разликата в цената може би си струва да си назначиш огняр.
Лятото:
Слънчогледови-130 лв/тон
Дървесни-270-300 лв/тон.
При горивото основна е калоричността.

Средна калоричност:....................................Цена на тон:.......................Цена за 1 MJ/kg:
Слънчогледови - 17MJ/kg................................-130 лв..................................-0.8 ст.
Дървесни - 18 MJ/kg.......................................-300 лв..................................-1.7 ст.
Въглищни пелети - 18.5 MJ/kg..........................-230 лв..................................-1.3 ст.
Калибровини въглища, Рус. Укр. - 26.5 MJ/kg......-290 лв..................................-1.1 ст.
Последна промяна от 6osi6 на ср фев 18, 2015 3:00 pm, променено общо 1 път.
Прикачен файл:
P_20150218_121532_LL.jpg
alx359 написа:
LazarGanev написа:
Ползваш само едната скала, която ти е удобна, според разположението. Другата я игнорираш
Ок, мерси. Но виждам в момента клапата се притваря при по-високата температура (90*С) и се затваря при по-ниските. Не би ли трябвало да е обратно? Нали въздуха трябва да го има за нормалния горивен процес и да се прекъсне при риск от прегряване? :-?
Така , си мисля , вече ще е по ясно.

Прикачен файл

P_20150218_123010_LL.jpg
alx359 - специалист
Трифоне, благодаря много за усилието! Тия ръководства доколкото виждам обясняват подробно как се монтира, но не и логиката на управлението. При монтаж, опъва се на 60-70*С - да, но покачването на температурата затваря клапата, докато намаляването я отваря, нали? При мен е точно обратното, а не виждам как да стане освен с демонтаж.
alx359 написа:
Трифоне, благодаря много за усилието! Тия ръководства доколкото виждам обясняват подробно как се монтира, но не и логиката на управлението. При монтаж, опъва се на 60-70*С - да, но покачването на температурата затваря клапата, докато намаляването я отваря, нали? При мен е точно обратното, а не виждам как да стане освен с демонтаж.
Прочети внимателно обяснението за настройка,на горната снимка.
Логиката е - при по ниска Т от зададената - отворена клапа
-при по висока Т от зададената - затворена
Всъщност,стреми се да поддържа зададената,без да я превишава,докато има гориво.
Като загасне котела,трябва да намериш клапата отворена.
alx359 - специалист
Трифон П.Трифонов написа:
alx359 написа:
Трифоне, благодаря много за усилието! Тия ръководства доколкото виждам обясняват подробно как се монтира, но не и логиката на управлението. При монтаж, опъва се на 60-70*С - да, но покачването на температурата затваря клапата, докато намаляването я отваря, нали? При мен е точно обратното, а не виждам как да стане освен с демонтаж.
Прочети внимателно обяснението за настройка,на горната снимка.
Логиката е - при по ниска Т от зададената - отворена клапа
-при по висока Т от зададената - затворена
Всъщност,стреми се да поддържа зададената,без да я превишава,докато има гориво.
Като загасне котела,трябва да намериш клапата отворена.
Именно, това е логичното; да се реже въздуха при висока Т, а пък да се поощрява горенето при ниска Т. При мен е обратното, с хоризонтален страничен монтаж, горен лост. Що ли става така и как да го оправя?
alx359 написа:
Именно, това е логичното; да се реже въздуха при висока Т, а пък да се поощрява горенето при ниска Т. При мен е обратното, с хоризонтален страничен монтаж, горен лост. Що ли става така и как да го оправя?
Щом работи наопъки,въпреки ............обърни на 180 градуса (ъгломерни) регулатора,така,че отвора за лоста да е отдолу.
Ти да не си монтирал лоста ,та хоризонталната му част,краят на който е окачен ланеца,да сочи в страни от котела , а не към него?
Снимай да видим!
Или погледни илюстративни снимки в нета и ще се ориентираш.
Последна промяна от Трифон П.Трифонов на ср фев 18, 2015 1:38 pm, променено общо 1 път.
alx359 - специалист
Трифон П.Трифонов написа:
alx359 написа:
Именно, това е логичното; да се реже въздуха при висока Т, а пък да се поощрява горенето при ниска Т. При мен е обратното, с хоризонтален страничен монтаж, горен лост. Що ли става така и как да го оправя?
Щом работи наопъки,въпреки ............обърни на 180 градуса (ъгломерни) регулатора,така,че отвора за лоста да е отдолу.
Ок, но има ли вода там, или просто е датчик? Как да подсигуря, че резбата ще свърши отдолу? Не съм се занимавал с това. Монтажистите така го оставиха.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 65

Тема "пелетен котел Bisolid SAVER C" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: