• 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
емовлаха - специалист


Всичко е 6 и работи каkто трябва

kr1100 - майстор
чет авг 08, 2024 10:00 pmhidrazin написа:
....По-назад беше коментирано. По спомен газаджийките имали най-голям проблем с минаването.
Май заради това че ГТП=то се минава задължително и на бензин, стар и изветрял бензин и т.н.т.
Ма тук нищо не мога да кажа, защото нямам никакви наблюдения/опит с газ при колите.
Никога не съм имал кола на газ (или И НА газ) и се надявам никога да не ме приФанат лудите че да си причиня това.
Oт като дойде от германско 2010 веднага и сложих ГИ Ланди.
Само да вметна с БГ бензин разхода скочи с почти 1,5л/100 км в предвид високото качества на нашия бензин
Проблеми никакви с ГИ . На 15 к км смяна на филтър за газта.2020 рециклиране на редуктор изпарител - мембрани / появи се розов налеп където са сглобките с частта за антифриза. 2021 смяна на бутилка и вече с еврейска сонда. 2022г смяна на сонда. катализатор и гърнета ,мека връзка тръби не съм пипал.
Карам с 10л бензин , катоми светне диода карам още докато стигне червения сектор и наливам 10л и...
А с LPG съм от 1987г, бях усвоилил преливането на газ от сини бутилки и пършинги с помпа от преработен хидравличен цилиндър.
Към 20-22 ще видим как е ГТП.
Един катализатор като за моя ван е 104,04 + 3,50 /доставка/ евра в Германия.

А тоя кух професор Дунев въобще не го слушайте. от бивш състезател стана професор.
hidrazin - майстор
Непреминалите технически преглед автомобили вече не се спират от движение
Става въпрос за непреминалите контрола на емисиите.
Интересното е как се случва това след като още няма решение на комисията дето създадоха по тоя въпрос и най-вече - няма промяна в прословутата наредба.
Срокът за отстраняване от 14 дена за сега остава.
:partyman:
hidrazin - майстор
пет авг 09, 2024 8:41 amТрифон П.Трифонов написа:
А това къде отива и каква е ползата от файдата, като келепир не остана- то така или иначе си отива в атмосферата.
Ползата от файдата се разбира след като се разбере как работи и какво прави DPF филтъра.
Това от клиповете е принудителна регенерация на филтъра което не означава че по време на тоя процес си изхвърляш събраните във филтъра фини прахови частици.
При тоя процес (които не се прави често а мнооого рядко) събраните частици се изгарят и ако въобще има някакъв дим, то той обикновено е бял или леко сив.
Не като дима зад някой маслояд... :-D
Фини прахови частици отделят всички превозни средства - включително и електричките от износване на гуми, накладки и уличната настилка.
Нормите за отделени прахови частици за дизели ЕВРО 5 и 6 са еднакви с нормите на бензинки ЕВРО 6 ... :)
Въпросните фини прахови частици се отделят и при изгаряне на въглища, дърва, пелети, пожари, палене на стърнища, вятър, строителство, цветен прашец, спори, вулкани, пушене, ЛАЗЕРНИ ПРИНТЕРИ ...
:partyman:
P.S. Има и изследване което показва че пушенето на цигари отделя повече фини прахови частици от дизел с намалени емисии.
Прахови частици от тютюна срещу отработените газове от дизелови автомобили
нед авг 11, 2024 10:41 amhidrazin написа:
пет авг 09, 2024 8:41 amТрифон П.Трифонов написа:
...
При тоя процес (които не се прави често а мнооого рядко) събраните частици се изгарят и ако въобще има някакъв дим, то той обикновено е бял или леко сив.
...
Значи, каквото не е изгорил съвършеният дизел, се събира в контейнер и се доизгаря принудително, което вече го е направило още по екологичен. Ясно.
Колега от смяната скоро си купи последно поколение японски дизел- още е в "разработка".
Не е много наясно с моторите колегата, та невинно го попитах каква нафта зарежда и как се държи маторя.
Сподели, че с обикновена нафта влизал често в режим на "регенерация", докато със скъпата изключително рядко.
Докато зареждахме вчера, попитах бензанджията какво зарежда сънародника.
Сподели, че се е увеличило потреблението на високооктанов бензин с 30%.
vlax - майстор
https://dnes.dir.bg/obshtestvo/sriv-v-s ... i-pregledi

В наредбата пише ли при срив на системата кой ще покрие загубите на собствениците на пунктове.
Svetoslavoff1 - майстор
Хотели как лучше а получилось как всегда...
Днес отново сривове , бавно зареждане и др подобни красоти, по думите на хората от пункта не е за сефте. Но в крайна сметка минах без забележки - бензинка.
stefanjor - специалист
Основният проблем на колите с DPF е, че като се карат 90% градско филтъра се задръства почти ежемесечно.
Според мен основна причина за това не е "лошият" филтър, а каращисаната нафта, която се продава...

ср авг 14, 2024 6:31 pmSvetoslavoff1 написа:
Но в крайна сметка минах без забележки - бензинка.
Може би ще е интересно за четящите ако напишеш, а и останалите след теб, година на колата, и какъв двигател е.
Може да се получи интересна и полезна статистика.
Svetoslavoff1 - майстор
чет авг 15, 2024 9:01 amstefanjor написа:
Основният проблем на колите с DPF е, че като се карат 90% градско филтъра се задръства почти ежемесечно.
Според мен основна причина за това не е "лошият" филтър, а каращисаната нафта, която се продава...

ср авг 14, 2024 6:31 pmSvetoslavoff1 написа:
Но в крайна сметка минах без забележки - бензинка.
Може би ще е интересно за четящите ако напишеш, а и останалите след теб, година на колата, и какъв двигател е.
Може да се получи интересна и полезна статистика.
Е, щом е за нАуката стъкмистика :) voila:
2017, 1,4 100кс 4ц, G4LC
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 46

Тема "ГТП вече само онлайн" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: