• 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
pipilica - майстор
Мда така става ма трябват два маркуча в тубата, аз така карах цяло лято щото свалих резервара да го чистя и после ме домързя да го слагам и откарах лятото с 3 литра туба до мотора на чистачките.
kozl - майстор
Тинки предложих ти елементарен тест с желателно прозрачни маркучи от железарията и бутилка от безалкохолно. Явно четеш избирателно и предпочиташ повече да пишеш отколкото да вникваш в написаното. Питах те имаш ли имобилайзвр. Няма отговор. Познат ми подари клапан от Форд Фиеста дизел с интегриран в него имобилайзер. ГНП-то го изтормози и също така трудно палеше, но май не беше причината в имобилайзера, но първо него изхвърли. Първия съвет на всички разбиращи е махай имобилайзера. А ми го даде капцулования клапан да пробвам дали мога да му отстраня имобилайзера. Е не можах. Не ми стигнаха нервите да го разкапсуловам работоспособно
Фрода не пали и е на трупчета, но за това пък темата бая е изминала не мой я догоним :lol: :lol: :lol: Може и без помпичка. Трябват подходящи по диаметър маркучи (срещам и по железариите), празна бутилка от газирана напитка и бормашина с бургии. Примерно 2 отвора в капачката с диаметър по-малък от маркучите, така че като ги прекараш да уплътняг. Единия маркуч в ГНП, другия да влиза въздух в бутилката. Бутилката пълниш с гориво и я закачаш на високо на отворения капак. Така игнорираш проблемите по пътя на нафтата. Ако запали студения двигател, значи проблема е в пътя на горивото. Имай в предвид, че работещия двигател ще преточи част от нафтата от бутилката в резервоара.
Ако и с този тест не запали дай резултатите от замера на компресия.
Аз за дъртото пежо 305Д, родено 1983 г. платих 70 лв. през лето 1990-то за проверка на компресия, дюзи и надуване с компресор.
Направи теста да се убедиш дали проблема е в пътя на горивото. Каква марка е помпата. При мене помпите са Бош и те се самообезвъздушават, с повече въртене на стартер де.
Сваляха дюзите да мерят компресията, а провериха ли дюзите? Половинчата работа. Дизела не пали студен, а причини много. Например вакум в резервоара. Има там един оттдушник...........
Тинки искаш точна рецепта, ама аз поне такава не знам. Споделям от това което съм преминал. А ти Тинки тепърва почваш да опитваш вкуса на нафтата. Аз почнах от казармата с 36 тонен дизел и още там добре се наквасих. И вече бях дрогиран с нафтата.
atanasov2004 - специалист
Привет и от мен :) Не съм разбирач но карам дизел Форд Ескорт 1,8 Д от 1996 г., не знам може би съм от малкото с късмет но съм доволен от тази кола-минал съм 180 000 км., купих я от човек вкарана от Холандия-реални 103 000км. Никакви проблеми не съм имал....Та по твоя въпрос: мисля че компресията е доста под 28 и точно за това ти пали трудно. Ако след като загрее и си карал 1час примерно и си изгасил и решиш да запалиш примерно след 3 часа и ако колата не запали....не си прави и труда. Определено е от компресията....може разбира се да има въздух в системата но на стартер трябва да го издуха. Ако смуче въздух от някъде/ напълно възможно за тези години/ определено ще придърпва над 100 км скорост...Дано не съм те объркал с тези писаници. Успех! :)
atanasov2004 - специалист
Колега забравих нещо важно. Има едно момче което има малък сервиз и може да ти помогне...На излизане от с.Ахелой /Бургаско/ в ляво срещу павилиона който продават риба. Ако работи - кажи му че си приятел на Милен от Равда/който е в Германия сега/ и всъщност Милен е мой познат който го препоръчва и ми е помагал. Забравил съм му името на това момче. Успех!
kolcho - специалист
toolegittoquit написа:
Компресия - 21/22, 26/27, 24/25 26/27.
Е, вече е ясна причината за трудното палене - при атмосферните дизели на Форд в добро състояние компресията требва да е някъде между 28-32. При по-ниски стойности пак може да запалят, но със затруднения. Само че има още едно условие за успешно палене: разликите между отделните цилиндри не бива да е над 1. А при теб са над 5 единици...Това не ти ли го каза майсторът, измерил компресията на двигателя?
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
Питах те имаш ли имобилайзвр. г
Имобилайзер няма. Имало е аларма, която махнах, а и вече беше практически изключена. Дюзите да гледани, дори и 2 от тях казва техникът - почистени, че били полу-блокирали.
stoianov_n написа:
В това топло време, с тая компресия БИ трябвало да запали.Ама като му слушам звука от клипа.....
Да разбирам ли, че стартерчето върти по-бавно, отколкото трябва?
За жалост не са 5лв. Маркуч Гейтс - 10лв/метър. Горивен филтър - 25/30лв. - Тотал - минимум 40лв Ако ги правя бавно нещата, това е защото парите първо трябва да ги спечеля, после да ги дам. Ето го филтъра, навярно такъв ми трябва?http://www.mister-auto.bg/bg/goriven-fi ... 31399.html
kolcho написа:
.Това не ти ли го каза майсторът, измерил компресията на двигателя?
Не, не ми го е казал. Искам да пали. Не държа да е от първото завъртане. Казват ми, че най-евтиният ремонт е сваляне на главата и прешлайфане и каквото там...
п.п ГНП трябва да е бош. Така пише уж.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
В това топло време, с тая компресия БИ трябвало да запали.Ама като му слушам звука от клипа.....
Да разбирам ли, че стартерчето върти по-бавно, отколкото трябва?
За жалост не са 5лв. Маркуч Гейтс - 10лв/метър. Горивен филтър - 25/30лв. - Тотал - минимум 40лв Ако ги правя бавно нещата, това е защото парите първо трябва да ги спечеля, после да ги дам.
:wallbash: Добре бе пич, как да ти помогнем като ТИ нищо не правиш? :x
http://amavto.com/object.php?id=5374
маркуч 3 метра х 1.50=4.5/ще стигне и за обратната нафта/
филтър като тоя дето си сега 2лева.
6.5 много ли са ти?Кви 40 лева.
И давай по-бързо, щото другата седмица го дават застудяване... :-D
gogo7777 - майстор
Абе Стоянов, не разбра ли, че пари на вятъра не се дават...4 лева са си 4 лева. За пробата може да отреже две парчета от градинския маркуч, а филтър изобщо да не слага..... :arrow: Нула лева :idea: . По-на делавера ще е само ако отреже от маркуча на комшията :lol:
шоп - майстор
gogo7777 написа:
Абе Стоянов, не разбра ли, че пари на вятъра не се дават...4 лева са си 4 лева. За пробата може да отреже две парчета от градинския маркуч, а филтър изобщо да не слага..... :arrow: Нула лева :idea: . По-на делавера ще е само ако отреже от маркуча на комшията :lol:
Разхода за скобички не го калкулирахте...или ще се използва тел:-))) Това е дизелова хранителна уредба, нали, не атомна? :-)
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Добре бе пич, как да ти помогнем като ТИ нищо не правиш?
Правя. Днес бях при 3-ма майстори. Според единият дюзите са за сваляне стенд, според другият стартерът не вдига обороти - може би, според третият автоматичният смукач не функционира, според четвъртият трябвало да се гледа ГНП-то, според петият то компресия 26 било много, то дизела като нова имало 24. :?
Добре, ще взема ново филтърче, ще взема маркуч. Но маркучето не е 1.50лв/метъра.
п.п За първи път виждам толкова евтин маркуч, като от линка ти. :) Тук дори свещите Лонг Уй струват по 11-12лв. :sad:
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: