vrangelov написа: Знам, че е късно, но да го напиша преди да е станало късно.Мда, май си прав: 1/25=0,04л. Значи не съм объркал. Пфиу....
Пропорция 1:25 масло:бензин означава, че към един литър бензин се добавят 40 мл. масло, както ти си направил, а 1:40 означава, че към един литър бензин се добавят 25мл. масло.
Поздрави
Илчо Илиев написа: Гресиране....и аз подплашен от разни писания,че трябва сериозно мазане, натъпках сума грес дет видях пробки, обаче..... в един момент тая пущина взе да се твари, да боксува маторя...абе не е наред...Аха, мерси много за добрата информация. Но определено ще си взема глава при първа възможност, че китайската нещо....абе не ми харесва. Та ако ме изостави в критичен момент да има какво да навия от раницата. Може като пазарувам главата и направо с пръта в магазина.
Разглобих където успях и изкарах до колкото можах греста, поочистих около съединителя, измих с бензин...
Оказа се ,че всички лагери са капсуловани и тая грес не виждам какво и как ще маже,но....
Проблем ми направи свеща, припалва и гасне пущината,а накрая изобщо отказа, как издържа стартера на толкова дърпане,но накрая смених със здрава и запали от четвърт..
Главата, имаше си заводски кусур, ролката беше крива и задържаше идеално кордата, изхвърчаха ''дюзите'',но все още работи, но както Иво каза, трябват доста нерви за работа с евтини неща, та си взех нова кратуна на Хускварна-21,40 лв, голяма е колкото оригиналната и сякаш е била там...
Така,че всякакви глави ще ти станат на машината, стига да са с резба М10Х 1....лява, са за стъпката не съм 100% сигурен, но е ситна...

Мерси на всички отзовали се. Поздрави колеги.
