• 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 72
Всички имаме коли, нали ?
Chefo77 - майстор
stoianov_n написа:
toolegittoquit написа:
Чефо, може ли по темата? Дизел нали имаш? Бензин, ГНП, стартер - конкретни въпроси. Пък за частите и труда, които са вложили - в друга тема.
Той Чефо дизел има, ама проблеми с него няма..... щото отдавна е разбрал как се поддържа дизелова кола. :-D
Чефо има 2 дизела, но не се оплаква от тях, защото има поне средна шофьорска култура и защото не гледа майсторите в ръцете, докато му правят колата, демек има им доверие. И не тръгна да вини човека, който му смени ангренажа, когато със 130 вкара втора, защото човека си е свършил работата както трябва и никой не му е (на Чефо) виновен, че е тиква. Макар, че тиквенията му струва почти колкото Вентото на Тинки.
Пък Тинки задава въпроси, на които му отговориха поне 5 пъти, но отговорите не му харесват - или са свързани с инвестиции, или с неговия труд + инвестиции, или със задължително посещение на квалифицирани специалисти (пари, недоверие, трето-пето). Правил нещо по стартера (или го сменил с друг) - дали е добре? ГНП дали е добре? Дали взема въздух отнякъде и ако да - откъде по-точно (ако може снимки, обяснения по снимките, разбивки на цените за евентуални части и места, откъдето да се закупят най-евтино).
Монтьорите имат една приказка - "Кола по телефона НЕ СЕ ПРАВИ".
Пък Тинки се опитва да се бори с нея.
turbocharged - специалист
Сигурно се заблуждаваш че обратната нафта не отива на никъде. Няма как да работи така.
Обратната нафта от дюзите отива в ГНП. Обединява се се с обратната нафта от ГНП от там в обратно резервоара.
Kirilpm - специалист
Тя цялата тема е една голяма заблуда,тинки заблуждава нас,заблуждава себе си,това за въздуха му го казах още миналата година на лично съобщение,колегата Стоянов му го каза няколко пъти и наблегна на това и след дълги мъки наш тинки преоткри топлата вода и липсващата нафта.
turbocharged - специалист
То се е видяло, че сам не можеш да я оправиш. Недей да ходиш по майстори да ти правят разни неща на парче. Тоя да ти мери компресия оня дюзи и т.н. Така ще се набуташ най-сериозно и няма да имаш резултат. Най-серизно се таксува клиент дето идва и заминава и към него нямаш никаква отговорност. Отиди при някой и му кажи харабийската какво е положението колко пари можеш да дадеш за тая кошница и ако майстора е в настроение може и да те съжали и да накара Форда да пали. Не трябва нищо да се купува за проби. Всеки уважаващ себе си майстор има в сервиза си необходимите материали - стар но хубав филтър, маркучи, туби, силен акумулатор, кабели, някое рядко масло.... със стартера е по-трудно, но с добри познати и това не е проблем. Почваш ли да схващаш. Обаче недей да скачаш с колата ми трябва да е готова веднага, много ми трябва и да поставяш много условия. Така любезно ще ти покажат вратата.
И накрая отиди да си я вземеш сутрин дето мислиш че няма да запали. И ако запали плати си и ги почерпи :drinkers:
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Намерих проблема. Утре подменям всички маркучи и търся нов филтър.
toolegittoquit написа:
От някъде дърпа въздух.
:wallbash: :wallbash: :wallbash:
stoianov_n написа:
Обяснявам, дърпа въздух, пада нафтата, с тоя стартер и акумулатор не може да се изкара.С дърпане става.След това караш без проблеми...до другия ден.И така всеки ден.Решението-СЕРВИЗ. :-D
Още на втората страница.НЕЩО ДА КАЖЕШ, А?
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Още на втората страница.НЕЩО ДА КАЖЕШ, А?
Да, имам. Имам да ти кажа - Благодаря! Благодаря, че ми помогна, въпреки всичко. Явно трябваше да слушам повече. Имам и един въпрос - кой според теб е най-ефективният начин за обезвъздушаване? Отдолу маркучите влизат в метални тръби, едва ли от там дърпа въздух. Маркучетата за обратна нафта не ми вдъхват доверие. С текстилна оплетка са, като маркуч на помпа за гуми.
Да, объркал съм се. На 4-тата дюза има тапа. Обратната нафта е с маркуче от първата дюза обратно към ГНП. Отдолу давам снимка на маркучето от дюза 1 до ГНП за обратна нафта. Не ми вдъхва доверие.
И не е хубаво да се слага на маркуча за обратната нафта клапан, нали така?
Изображение Изображение
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Още на втората страница.НЕЩО ДА КАЖЕШ, А?
Да, имам. Имам да ти кажа - Благодаря! Благодаря, че ми помогна, въпреки всичко. Явно трябваше да слушам повече. Имам и един въпрос - кой според теб е най-ефективният начин за обезвъздушаване? Отдолу маркучите влизат в метални тръби, едва ли от там дърпа въздух. Маркучетата за обратна нафта не ми вдъхват доверие. С текстилна оплетка са, като маркуч на помпа за гуми.
А, е тва е приказка...
А това е от 7 страница. :wink:
stoianov_n написа:
1.Махаш всичко което не е оригинално, сваляш резервоара, чистиш, прекарваш нови маркучи, нов ОРИГИНАЛЕН филтър, нови свещи /ама не тия от 5 лева/ и си 6. ......
...Който и вариант да избереш, СЛЕД ТОВА смени антифриза, възд. филтър и маслото. :wink:
Успех.
пишман_майстор - майстор
toolegittoquit написа:
От някъде дърпа въздух. Маркучът за връщане на нафтата от дюзите към резервоара отива на никъде. Няма начин да го извадя с въртене на стартер. Разбрах го, когато днес сутринта запалих нормално и карах колата, а в момента не можах. Погледнах, че нивото на нафтата във филтъра е спаднало драстично от това, което гледах преди няколко дни. При херметична система не виждам как ще стане, освен ако не е съвсем херметична. С помпа за подкачване няма как да се обезвъздуши, защото няма къде да отиде, като всичко е затапено.
Интересува ме маркучът за обратната нафта къде трябва да бъде вързан?
Явно достатъчно съм проз да не ми направи впечатление, че когато въртя колата първо се мъчи да пали и прекъсва, а после пали. А в момента на стартер си въртя напразно, доста му е леко, защото няма постъпващо гориво за компресиране.
Няма друг начин колата сутринта да пали, а вечерта - не. Ще подменя маркучите между дюзите и главният маркуч, който влиза в ГНП. Силно се надявам да няма проблем със самото ГНП, та да дърпа въздух от него. Истината е, че от никъде не капе, така че - едва ли.
Не си за дизел приятелю...не си. Много има да четеш , дори за обща култура . Аз съм "тракторист" от 98-ма година И пак не смея да казвам, че много им разбирам.
Не може да има вариант, да не се връща излишното гориво. Няма как да няма. Или има нещо яко ТНТМ . Въздух има откъде да вземе ГНП-ето и това без да има теч ( видим ) , примерно от рейката на газта, от семерингата на вала на помпата..и др. Студа доп. влошава това. Изпразва се и няма паленка.
Вземи топни двата маркуча от ГНП-ето в една часта бутилка пълна с нафта. Запали така колата и я угаси. Пробвай пак на сутринта , без да вадиш шишето и маркучите от него!
toolegittoquit написа:
А в момента на стартер си въртя напразно, доста му е леко, защото няма постъпващо гориво за компресиране.
? Това не знам как да го разбирам, само мога да кажа, че самото ГНП се върти и доста по-лесно от ангренажен вал . Откъде реши, че без нафта в него , се върти мотора на стартер по-бързо?
пишман_майстор - майстор
stoianov_n написа:
[
1.Махаш всичко което не е оригинално, сваляш резервоара, чистиш, прекарваш нови маркучи, нов ОРИГИНАЛЕН филтър, нови свещи /ама не тия от 5 лева/ и си 6. ......
...Който и вариант да избереш, СЛЕД ТОВА смени антифриза, възд. филтър и маслото. :wink:
Успех.

Точно !
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
... А това е от 7 страница...
Всичко, освен резервоара може да стане. Няма как да го сваля, понеже канал нямам. Отдолу под колата са тръби, нали така? От там няма как да дърпа? Значи сменям маркучите в двигателният отсек? Ако отдолу има маркучи някъде, да я дигам на крика като има хубаво време?
...глупости...пиша...
Последна промяна от toolegittoquit на съб яну 16, 2016 8:15 pm, променено общо 2 пъти.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 72

Тема "Дизел Ford 1.8D пали само на бутане, когато е студен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: