Ако нафтата се е удървила, това в резервоара няма как да стигне до двигателя, докато времето не се постопли. Ама тогава и без него буса ще си пали. Дура люб със сигурност не повишава компресията, хубава смазка е, може и да има някаква полза от нея, но не и за това. Като бях по-млад и глупав съм го пробвал и то на бензинов двигател 0,9л., файда никаква. Имал съм и транзит 2.5 дизел '91г. До -7-8С пали само като му покажеш ключа, после вече включва подгряването и му трябва 0,5-1 оборот.
Вчера се консултирах с един колега,има транспортна фирма.Каза,че ползвал профилактично добавките на дуралюб за двигателно и трансмисионно масло с цел удължаване на живота на скоростната кутия,диференциала и двигателя .
За моя случай ако много съм изпуснал компресията,имало нова добавка за двигателното масло на Дура люб ,която правела по голям вътрешен наклеп и така се възтановявала компресията.
Днес си поръчах от новата ДУРА ЛЮБ и тази за нафта,утре ще ми доидат