ОК!Всеки има право на мнение.Аз преди да купя кола ходих в 5-6 автокъщи.Когато имам да купувам телевизор или др. също го избирам и обмислям с дни и сигурно на търговците им идва до гуша от мен , но кво да правиш всеки си има характер.Но както и да постъпиш ако го съпоставиш с четвъртото измерение времето винаги си преебан.Т.е. каквото и да купиш напълно вероятно е дугата седмица да е по ефтино или е излязло по добро на пазара за същите пари!Така че несе впрягаи.Колкото до вариянтите винаги има заобоколни по ефтини.Пример когато купувах колата поисках вграден навигатор.Оказа се че вдига цената с 2000евро. а ако си купиш отделен такъв и то марков ще дадеш 500е.Сега също предлагат по PC-магазини едни устроиства за МП-3 големи са колкото запалка за кола имат памет 1-3гб.Включваш в запалката пускаш радиото на ФМ-вълни и си слушаш МП-3 Същото устроиство струва 14евро.Можеш да си го сложиш и в джоба има варианти и със слот за карта.
Всички имаме коли, нали ?
Бат Иво
- специалист
65 мнения в "Нормално ли е това за дизела?"
Johny
- майстор
- Мнения: 2559
Така е. За устройството зная, нарича се FM трансмитер. Само дето не очаквах, че за 365€ ще ми пробутат просто радио. За тези пари може да купя радио и телевизия да гледам с него.... А навигатора при мене струва 5000 /пет хиляди/ лв. Естествено, че го отказах. И за съжаление и тогава и сега в наше село си оставам единствения с този модел. Даже преди месец едни хора от Козлодуй идваха да гледат моята кола, преди да си купят.
- Мнения: 5
ме смаивате с ваште уникални коли пазара е пренаводнен кеф ти московец за 200 кинта си правиш експерименти с него , кеф ти някои 10г. опел за около 5 бона , кеф ти нова...... за тия 365 Е на вода щях да го подкарам некои московец...... засега това ще пробвам да направя с газта...
Прикачен файл
1262928629_picdump_49.jpg (71.78 KиБ) Видяна 3758 пъти
Johny
- майстор
- Мнения: 2559
kan4oto72 написа:ме смаивате с ваште уникални коли пазара е пренаводнен кеф ти московец за 200 кинта си правиш експерименти с него , кеф ти някои 10г. опел за около 5 бона , кеф ти нова...... за тия 365 Е на вода щях да го подкарам некои московец...... засега това ще пробвам да направя с газта...Върхът си!!!. Супер е!!!



Master Lusco
- помощник
- Мнения: 14
Охладителната уредба на автомобила има 2 кръга - малък и голям. Малкият и мотор-парно. Големият е мотор-радиатор за охлаждане. Принципът е следният - първото нещо което прави двигателя като го запалим е да стопли вода за парното и след няколко минути работа следва да се усети топъл въздух. С такова Пежо не съм се занимавал, затова това което ще напиша също е принципно. Провери 2-те маркучета които влизат в купето колко са топли 3-4 мин. след като запалиш и после когато вече е в работна температура. Ако са топли следва да търсиш проблема в клапата за затваряне притока на въздух към радиаторчето на парното. На някои коли няма клапа за спиране на топлата вода а спират въздуха. Когато я взе имаше ли парно?
25th Hour
- специалист
- Мнения: 451
Абсурдно е при Ситроена още по малко при Галопера / което си е Паджеро да няма парно при каквито и да е обстоятелства. Тва с жалузите е крайно архаичен вариант от времената на Мохерите и Вартбурзите... според мен или не е обезвъздушена / не съм наясно сама ли се обезвъздушава системата/ или на ръка или термостата ти не затваря като хората....
Според мен при изправен термостат, изправно радиаторче в таблото, липса на въздух в системата както и правилната работа на мотора / например на газ/ не би трябвало да има проблем.
Ако колата изтива значи нещо от тия неща не е наред а отстраняването на проблема се прави като се тръгва от ефтино към по скъпо.
Аз лично имах същия проблем и понеже съм много умен си смених радиатора, промих системата, промих и радиатора на парното в таблото, смених почти всички водни съединиения а се оказа че глупав термостат на стойност 15 лева просто не е затварял и е държал колата студена през цялото време.
Резултата е първо че няма парно, второ, че мотора е студен и му става зле и трето понеже карам на газ изпарителя ЯВНО не изпарява и няма нормални обороти на празен ход, да не говорим че разхода след смяната на термостата падна с повече от литър а вече сме зима и би трябвало колата малко или много да харчи малко повече....
Според мен при изправен термостат, изправно радиаторче в таблото, липса на въздух в системата както и правилната работа на мотора / например на газ/ не би трябвало да има проблем.
Ако колата изтива значи нещо от тия неща не е наред а отстраняването на проблема се прави като се тръгва от ефтино към по скъпо.
Аз лично имах същия проблем и понеже съм много умен си смених радиатора, промих системата, промих и радиатора на парното в таблото, смених почти всички водни съединиения а се оказа че глупав термостат на стойност 15 лева просто не е затварял и е държал колата студена през цялото време.
Резултата е първо че няма парно, второ, че мотора е студен и му става зле и трето понеже карам на газ изпарителя ЯВНО не изпарява и няма нормални обороти на празен ход, да не говорим че разхода след смяната на термостата падна с повече от литър а вече сме зима и би трябвало колата малко или много да харчи малко повече....
Johny
- майстор
- Мнения: 2559
Да си дойдеме на думата. Вчера чак се изпотих в колата - и в пряк и в преносен смисъл. Тя пущината можела да грее на поразия.
С две думи - прохода Петрохан, машините чистят, вятъра нявява, преси по 3-4 метра, отстрани разбира се, но и по-малки по шосето. Така след попаденето в две такива малки преспи, предницата на колата се задръсти тотално - радиатор, вентилатори, престилка - всичко. Разбрах го, когато светна червената лампа и се появи надпис за преграят двигател. Лошото беше, че не можех да спра на момента, за да почистя, защото изкачвах и спирането би било гибелно - нямаше да потегля. Още в началото спрях заради закъсал колега и потеглих с триста зора. Веригите не успях да поставя в снега и виелицата. Единственото спасение беше - парното на "6" и вентилатора на мах, прозорците отворени, защото не се траеше от жега. Казвам си "най-стне се стоплих в тая кола". Да обаче навън -13 г/С и вятъра вкарва сняг в салона. На първото равно място спирам да чистя, но ефекта е минимален. С една степен да намалях вентилатора и лампата светваше - ужас! С големи перипетии стигнах до Костинброд, където на една мивка издухаха снега с пароструйка. И понеже видя, че съм на зор, ми взе 10лв. за услугата - жив и здрав да е!
Накрая да попитам знаещите - дали мога да очаквам някакви трайни послвдствия за дигателя след няколко краткотрайни прегрявания, от 3 до 5 мин?
С две думи - прохода Петрохан, машините чистят, вятъра нявява, преси по 3-4 метра, отстрани разбира се, но и по-малки по шосето. Така след попаденето в две такива малки преспи, предницата на колата се задръсти тотално - радиатор, вентилатори, престилка - всичко. Разбрах го, когато светна червената лампа и се появи надпис за преграят двигател. Лошото беше, че не можех да спра на момента, за да почистя, защото изкачвах и спирането би било гибелно - нямаше да потегля. Още в началото спрях заради закъсал колега и потеглих с триста зора. Веригите не успях да поставя в снега и виелицата. Единственото спасение беше - парното на "6" и вентилатора на мах, прозорците отворени, защото не се траеше от жега. Казвам си "най-стне се стоплих в тая кола". Да обаче навън -13 г/С и вятъра вкарва сняг в салона. На първото равно място спирам да чистя, но ефекта е минимален. С една степен да намалях вентилатора и лампата светваше - ужас! С големи перипетии стигнах до Костинброд, където на една мивка издухаха снега с пароструйка. И понеже видя, че съм на зор, ми взе 10лв. за услугата - жив и здрав да е!
Накрая да попитам знаещите - дали мога да очаквам някакви трайни послвдствия за дигателя след няколко краткотрайни прегрявания, от 3 до 5 мин?
Тема "Нормално ли е това за дизела?" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!