• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13
Всички имаме коли, нали ?
joro39 - специалист
май само автора не участва в темата :partyman:
housedoktor - майстор
Незнам.но знам че на път ме е оставял 2 годишен мерцедес Ц класа и че микробуса ми ,докато не изхвърлих немския мотор бях абониран за автосервиза.Имал съм и Пасат и Вектра -не ги изтърпях и тях .Хубави спомени имам от Фиат (само с ръждата беше зле).Алфа Ромео :prayer: Волвото ми беше желязно ,както и Пежо 1,9 ТД .Оплаквания от Рената нямам .Баща ми вече 9 година си кара едното
gattaka - специалист
сола 180 написа:
Ами старче кво да ти кажа бе човек??
В БГ е пълно с Рена и Фиати защото купуваш евтина кола с много екстри(които после си плащаш като поп).
Е това е истината никой не му се дават 15 000 лв за VW или Ауди като за същата година и същите екстри може да даде 8 000.А ма после неусетно си плаща гяволъка...
Да,Рена,Фиати,колкото искаш Пасати,ГоУфове,Опели....май скоро не си се оглеждал по улиците!А за цени не ми говори,щото нашите джамбази тука така ги надуват,че....и много ясно,то е логично,че ще надуват повече немските,понеже българина,предпочита да купи VW понеже майстора така му казал!
Ако ще гледаме цени дай да видим как вървят тези коли по европата!
Chefo77 - майстор
Имали сме Корса А, 1000 кубика, Ситроен Ксантия комби 1.6/8 клапана, Фиат Браво 1.6, Корса Б 1.5 ТД, Хонда Сивик комби 1.6 ... и аз лично съм вече с втори Ровър - първо беше 200, 1.4/16, сегашния е 400 дизел с интеркулър.
От нито една от колите не съм имал оплаквания. Винаги са си били поддържани както трябва. Към тези коли трябва да добавя и 2 служебни баничарки - Рапид 1.1 с газ и Канго дизел. Много карани.
И за нито една от тях не съм чул хубави неща от повече от 10% от майсторите. Като се почне от ръждоход-а за опелите, през френската чекия, минеш спагетите, не-японската Хонда, която не е Хонда ... Да не говорим за двете рожби на фалиралата вече компания. Никакви грижи. И ... как да вярвам на сульо и пульо (майстор), който твърди че видиш ли от немското (ФВ най-вече, Опел, Форд) по-добро нЕма, пък в сериза му само такива ...
На човек му трябва късмет и малко техническа култура. Не да тропа, да блъска, пък да не му прави впечатление.

ЕДИТ: Баща ми 6 години се занимаваше с внос на автомобили. Главно от Италия. Когато Голф 3 вървеше тук 5500-6000 лева (преди падането на митата), оттам се купуваше за ... 500-600 евро. Много пъти е питал джамбазите защо слагат такива надценки. Отговорът е бил един и същ - "Защото толкова могат да му се вземат". А всъщност, цената на Г3 от 1996 и Браво 1997 са си били приблизително еднакви.
sian - специалист
housedoktor написа:
4 та година карам Меган Сценик.Единственият сериозен проблем имах с електрониката"Made in Germany"на Siemens.Наиистина е много сполучлив автомобил.Както споменах 3 то поред Рено ми е...Имал съм и немски коли и още имам една -качеството им е силно прехвалено
Колега с какъв мотор ти е Сценика.
batkotony - специалист
torbalan написа:
ти нали можеш да четеш?

http://www.reliabilityindex.com/
Да,мога да чета.Също така мога да съставям собствено мнение,което е плод на собствената ми практика и житейски опит.Какво да чета-статистика,която е показана пречупена през съответната призма на някой или някои,за да ми внуши какво трябва да мисля,така ли?-Не,благодаря!
Продължавам да поддържам предния си пост,с риск да ме обвиниш за последовател на ранга ти... :-D
А автора сигурно вече си е купил кола и само ни гледа сеира... :yawinkle:
torbalan - Дървен философ
жив и здрав да е автора... да се вози на това, което си е купил (или ще си купи) дълго и безаварийно...

а относно другото - ако теглиш чертата качество/цена - няма по-лошо съотношение от немските возила...

плащаш много, а в най-добрия случай получаваш посредствено качество... (и много реклама де)
puh4 - специалист
аз като бивш собственик на рено 19 втора фаза от 1992година ще кажа следното:
купих колата през 1996 година на 200000км. от германия
карах я точно 13 години и я продадох на 520000км.
днес колата още се движи с нейния мотор и скорости.
най-тежкия ремонт с който се е разминала е гарнитура на глава и два съединителя.
и ако взимам пак лека кола ще баде пак 19-ка, ако е някоя друга мотора обезателно да е на рено.
днес имам мерцедес вито и да призная главоболие голямо.
служебната кола е кия серес и е много по-добра от личния мерцедес.
това е от мен
сола 180 - специалист
Пух4 , я кажи де ги въря тея км-ри???? Май си правил някаква сметка за да изглеждаш печен??????

Стига с тея Френски боклуци.Признайте си , ще ви простим..........
Chefo77 - майстор
Е защо да не ги навърти? Това са 25К км на година, много ли са?
Както каза един фен преди мнооого време в един друг форум - "Купи си Голф, така каквото и да стане, ще си убеден че няма как да е от марката" ...
Френската кола дава комфорт и екстри. И немската може да ги даде. В по-висок клас и на по-висока цена.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 13

Тема "Рено 19 или Рено меган" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: