• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 50
Ел. инструментите. Консумативи.
V1978 - специалист
Значи ето означенията на машините като букви и какво означават:
С означенията всички сме наясно - има ги в някои сайтове, свързани със СПАРКИ. И все пак нещо не се връзва - моя е М850Е и ИМА плавен старт, т.е. съгласно означенията трябва да е МВ850Е. Но това не е толкова важно. Виж, ако ми кажеш дали може да се "пипне" нещо по електрониката, така че въпросният плавен старт да сработва и на максималните обороти на машинката /или дори САМО на максималните/, ще ти бъда много благодарен :2thumbs:
Niky77 - специалист
gogolisec написа:
"СЕ+" - горното, плюс електроника за предпазване от самостоятелно включване (и аз не знам какво означава)

Моята лична у дома е М601 и толкова = 10 год вярна служба. Е сега вече ги няма, но ако трябва да си вземам нова, то тя ще бъде М750.
Малко си се заблудил, а хората ти вярват, защото си от завода! Ако ми позволяваш,ще те поправя:
"СЕ+" - константна електроника за плавен пуск, поддържане на зададените обороти и термозащита!
Електрониките се правят в Ботевград, не в Китай!
М 750 и М 1050 няма да си взема никога, препоръчвам М 850 и М1200!Роторите им са по-дълги и по издържливи!
gogolisec - напреднал
V1978 написа:
...Виж, ако ми кажеш дали може да се "пипне" нещо по електрониката, така че въпросният плавен старт да сработва и на максималните обороти на машинката /или дори САМО на максималните/, ще ти бъда много благодарен :2thumbs:
За съжаление няма как да се пипне , че да ти потегля плавно на най-високите обороти. Това, че потегля плавно на по-ниските обороти се дължи на факта, че електрониката подава по-малко напрежение от ниминалното и затова машинката не може да "рипне", както това става при подаване на максималното напрежение на ротора и статора.
Niky77 написа:
Малко си се заблудил, а хората ти вярват, защото си от завода! Ако ми позволяваш,ще те поправя:
"СЕ+" - константна електроника за плавен пуск, поддържане на зададените обороти и термозащита!
Електрониките се правят в Ботевград, не в Китай!
М 750 и М 1050 няма да си взема никога, препоръчвам М 850 и М1200!Роторите им са по-дълги и по издържливи!
Благодаря за поправката, колега! Аз не претендирам, че зная всичко за машините, тъй като моята работа няма нищо общо с монтажа и ТТ данните на машинките. Сега разбрах, че електрониките са наши - Ботевград, както и че в действителност М850 е най-търсената машина от малката мощност. Мисълта ми бе, че е по-добре да си вземеш машина без електроника.
Информацията за "СЕ+" я взех от линковете на предната страница, а именно:
http://www.devimax.com/Tools/Culture/bg ... Tools.aspx
emil_v r - майстор
Здр. майстори по машинките , за пръв път резах ,
къде е винта за рег дебита на маслото , и колко се натяга веригата , понеже мойта падна по вр. на рязане .
Нищо не и стана на маш.
Колко се натягат двата винта на капака , и може всякакви съвети .

Разбрах , че след всяко рязане е хубаво да си преброиш пръстите на ръцете :)

Реже за страх обаче , и има рег. на оборотите , което приятно ме изненада .

Прикачен файл

DSC07082.JPG
DSC07082.JPG (112.27 KиБ) Видяна 7386 пъти

Прикачен файл

DSC07083.JPG
DSC07083.JPG (154.76 KиБ) Видяна 7386 пъти
dragozow - майстор
По принцип винта е отдолу, под водещото колело. Този модел едва ли има такъв, тази екстра се монтира на скъпите машини. Погледни в дупката на втората снимка за всеки случай. Веригата се натяга така че като се опиташ да я извадиш от шината да не можеш да видиш задната и страна. Ако е нова след малко рязане се натяга пак защото се отпуска. Ако тече много масло и няма реглаж може да сипеш по-гъсто, но в никакъв случай преработено защото ще запуши помпичката.
emil_v r - майстор
Мерси мн. за съветите , има винт за дебита на смазване , но не опитвах да сваля водещото колело ...

Но къде да опъна веригата (за да видя натягането) , по средата на дъската ли ?

Скапах две дървета за нула време , тия машинки природозащитниците
трябва да се борят против тях ... :-D
Един -два пъти едвам не опрасках едни камъни , ноо случайно не можах :-D

Изтеглих си двете упътвания които Драгозов , си дал линкове ,
-мерси -мн. са полезни...
dragozow - майстор
Две дървета са нищо. Аз наскоро направих чудеса с един малък Partner.
gogolisec - напреднал
emil_v r написа:
Мерси мн. за съветите , има винт за дебита на смазване , но не опитвах да сваля водещото колело ...

Но къде да опъна веригата (за да видя натягането) , по средата на дъската ли ?
Да - веригата се пробва на средата горе-долу. Моя съвет е да не прекаляваш! Писах ти на лични какви са забележките - гледай да ги спазваш и ще я имаш дълго време :wink:
Да добавя - при голямо натоварване се къса по някой път един щифт - Ф 4 - но в комплекта към машината трябва да имаш резервни. Също така някой път пада капачката, която държи задвижващото колело и то пада - пак би трябвало да имаш резервни капачета. И полекичка с напъването!
Предполагам си се снабдил с пила за веригата, защото рано или късно ще ти се наложи да я ползваш :? , а ако не си точил до сега верига ти препоръчвам да си вземеш и шаблонче - по този начин удължаваш живота на веригата и зъбите са ти винаги равномерно заточени. Успех! :)
EDI - майстор
Да не отварям нова тема, въпрос към търговците на СПАРКИ - кажете, тествал ли е някой от вас новия литиев винтоверт на СПАРКИ - BR10,8Li.Търся си втори винтоверт, тъй като синия БОШ само не ми е достатъчен, търся си друг да го ползвам на вилата.Трябва ми издържлива батерия, без нужда от огромна мощност.Инрересуват ме характеристиките на батериите - с какъв капацитет е пакета, тъй като не го пише.Гледам, че елементите са на САМСУНГ, как са със саморазряда, колко време издържат.Гледам дават 18 нютона на твърдо, което за мен е достатъчно за предвидената работа.Ако можете да кажете нещо друго по-спецификно, ще съм благодарен.
dragozow - майстор
EDI написа:
Да не отварям нова тема, въпрос към търговците на СПАРКИ - кажете, тествал ли е някой от вас новия литиев винтоверт на СПАРКИ - BR10,8Li.Търся си втори винтоверт, тъй като синия БОШ само не ми е достатъчен, търся си друг да го ползвам на вилата.Трябва ми издържлива батерия, без нужда от огромна мощност.Инрересуват ме характеристиките на батериите - с какъв капацитет е пакета, тъй като не го пише.Гледам, че елементите са на САМСУНГ, как са със саморазряда, колко време издържат.Гледам дават 18 нютона на твърдо, което за мен е достатъчно за предвидената работа.Ако можете да кажете нещо друго по-спецификно, ще съм благодарен.
Дори няма да го поръчам да ми седи в магазина.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 50

Тема "Инструментите на Sparky - Ловеч" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: