И аз се замислих, но може да се получи с леко опъване на ръчната спирачка, а може и да се преработи ръчната за случая да хваща само едното колело, не е невъзможно
bulhomes2 написа:Някой знае ли какъв е тоя диференциал, който спира движението на свободното колело?Това е FJ крузър
Part-Time 4WD: Това са джипове, които обикновено (и задължително) на нормален път трябва да се карат като 4x2. Причината за това е, че превключването в режим 4x4 става без междуосев диференциал, т.е. има еднакво натоварване към двата моста. Този режим е само и единствено за тежък offroad, защото действа подобно на блокиран междуосев диференциал при full time джиповете! На асфалт - просто прецаквате трансмисията и после плачете. С други думи - с такава кола вие в 99% от времето не сте 4х4. Запомнете го. Някои имат "бавни скорости", което е хубава екстра. Типични представители на Part-Time 4WD:
* УАЗ - повечето или всички модели (търсете с редуктурен мост)
* Chevy Blazer/GMC Jimmy
* Dodge Durango (стандартно оборудване)
* Dodge RAM
* Ford F-сериите
* Ford Ranger
* Honda Passport / Isuzu Rodeo
* Jeep Cherokee (стандартно оборудване)
* Jeep Comanche
* Jeep Liberty
* Jeep Wrangler
* Land Rover серии 1, 2 и 3
* Mitsubishi Montero Sport
* Mitsubishi Raider
* Mercedes G-class W460/461 (старите)
* Nissan Armada
* Nissan Pathfinder
* Nissan Patrol
* Nissan Titan
* Nissan Terrano II
* Nissan Xterra
* Suzuki Equator
* Suzuki Samurai
* Suzuki Sidekick
* Suzuki Vitara / Grand Vitara
* Toyota 4-Runner
* Toyota Tacoma
* Toyota Tundra TRD
* Toyota FJ Cruiser