Я па си дадох отговор на някои въпроси, на които не получих конкретни отговори. 
Плюс отговори на други "неща" и останаха малко неизвестни.
1. Заблудил съм се че след като определянето на ОЙРО категорията от производителя е в g/km то и при периодичните прегледи (ГТП) също ще е в g/km.
2. Малко у нас е както винаги "Много шум за нищо". За това говори и малкия брой недопуснати автомобили + броя на временно допуснатите автомобили - за първите три дена при 32 661 преминали ГТП автомобила 79 де са допуснати а 481 са временно допуснати.
Демек тези близо 1,5% временно допуснати даже ми се виждат малко като "знам" колко катализатори са премахнати/изтърбушени, колко ЕГР-и са затапени и колко маслояди има по пътищата.
ВНИМАНИЕ! При ВРЕМЕННО ДОПУСНАТИ може да се движите само по маршрут пункт за ГТП - граж - сервиз (трудно доказуемо).
Но ако ви набарат с ПЪТНИК в колата, неприятностите са гарантирани...
3. Газаджиите - от тук там попрочетох че някои си правят или им правят дупки със свредло на гърнетата за да изтича конденза.
О.К. Но това е една добра причина газаджийка да не мине преглед.
4. Четох, четох и ... ме заболя главата от директиви, регламенти, изменения, приложения...
От прочетеното допускам че вероятно може да има проблем с класификацията на МПС-тата някъде в интервала 2002-ра - 2005-та , че и по-голям.
Произвеждали са се с различна ОЙРО категория и са се продавали в различни години.
При нашата наредба май разбрах че в пунктовете за ГТП не ги интересуват заводските данни, ОЙРОТО по спецификации на производителя а само годината.
Та там предполагам има някакво разминаване... Иначе по принцип ОЙРО директивите би трябвало да са директно транспортирани в нашето законодателство.
 Иначе по принцип ОЙРО директивите би трябвало да са директно транспортирани в нашето законодателство.
Мен не ми се чете повече, който му се иска, има много за четене.
 
  P.S. И да не забравя...
 P.S. И да не забравя...
5.
За "колегата" ivanovbg вече се установи че катализатор е виждал ... ама на картинка.
Ако го е виждал на живо, то го е гледал като голям камък...
P.S. 2
Като например THC които се нормират при бензинките.
Те и са "добър" повод да се срещнеш с това... 
 
Кофти.jpg (13.35 KиБ) Видяна 849 пъти
								
															
																															
																								
															Плюс отговори на други "неща" и останаха малко неизвестни.
1. Заблудил съм се че след като определянето на ОЙРО категорията от производителя е в g/km то и при периодичните прегледи (ГТП) също ще е в g/km.
2. Малко у нас е както винаги "Много шум за нищо". За това говори и малкия брой недопуснати автомобили + броя на временно допуснатите автомобили - за първите три дена при 32 661 преминали ГТП автомобила 79 де са допуснати а 481 са временно допуснати.
Демек тези близо 1,5% временно допуснати даже ми се виждат малко като "знам" колко катализатори са премахнати/изтърбушени, колко ЕГР-и са затапени и колко маслояди има по пътищата.
ВНИМАНИЕ! При ВРЕМЕННО ДОПУСНАТИ може да се движите само по маршрут пункт за ГТП - граж - сервиз (трудно доказуемо).
Но ако ви набарат с ПЪТНИК в колата, неприятностите са гарантирани...
3. Газаджиите - от тук там попрочетох че някои си правят или им правят дупки със свредло на гърнетата за да изтича конденза.
О.К. Но това е една добра причина газаджийка да не мине преглед.
4. Четох, четох и ... ме заболя главата от директиви, регламенти, изменения, приложения...
От прочетеното допускам че вероятно може да има проблем с класификацията на МПС-тата някъде в интервала 2002-ра - 2005-та , че и по-голям.
Произвеждали са се с различна ОЙРО категория и са се продавали в различни години.
При нашата наредба май разбрах че в пунктовете за ГТП не ги интересуват заводските данни, ОЙРОТО по спецификации на производителя а само годината.
Та там предполагам има някакво разминаване...
 Иначе по принцип ОЙРО директивите би трябвало да са директно транспортирани в нашето законодателство.
 Иначе по принцип ОЙРО директивите би трябвало да са директно транспортирани в нашето законодателство.Мен не ми се чете повече, който му се иска, има много за четене.
 P.S. И да не забравя...
 P.S. И да не забравя...5.
За "колегата" ivanovbg вече се установи че катализатор е виждал ... ама на картинка.
Ако го е виждал на живо, то го е гледал като голям камък...

P.S. 2
нед юли 28, 2024 9:54 pmsilent написа: Азотните окиси са изкл.отровни.Отровни, отровни, колко да са отровни? Има и по-опасни неща от отровите.
Като например THC които се нормират при бензинките.
Те и са "добър" повод да се срещнеш с това...
 
 Прикачен файл:
			
		
					Кофти.jpg (13.35 KиБ) Видяна 849 пъти
 
 

