• 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 148
Всички имаме коли, нали ?

Обухте ли вече зимните гуми ?

58%
да
153
42%
не
110

Общо гласове: 263

dyaneff - майстор
Тинки, всичките дефекти които си описал, са експлоатационни и от старост на материала. Включително и на клапите и дунапрена по парното. Както и известна доза немарливост.
toolegittoquit - майстор
dyaneff написа:
Тинки, всичките дефекти които си описал, са експлоатационни и от старост на материала.
Ако клапите не бяха с дунапрен, а бяха плътни - нямаше да има проблем. На форд дупки нямат. И топло винаги има. Ако ключалките бяха стомана, а не ЦАМ - нямаше да има проблем. Ако имаше по-дебела ламарина и защита от корозия, нямаше да гният. Ако не беше комбиниран апарат за ръчна и крачна, та ръчната да натяга крачната отзад дори - нямаше да ги има ядове с ръчна. Ако за това да не ти се счупи шибедаха не се разчиташе на една гумичка, нямаше да се чупи.
Ако бяха направили по-добре нещата, нямаше да имат поголовен проблем с колянов вал на дизелите, както и на някои бензини, очевидно. Ако бяха слагали по-хубави кабели, нямаше да се дънят. Ако не бяха идиоти, нямаше да направят Голф4 със скоростна кутия с нитове, които се късат. Ако, ако, ако...
Работата е, че тия коли не са ги правили да издържат по 20 години. Това е проблемът. И като за 20 годишни поддръжката излиза златна и яде душата. За това се взима нещо тъпо, просто и с части бол евтини. Признавам, че някои неща са износване и старост на материала. Някои обаче са ТЪПОТИЯ на конструкторите. За чий ти е да правиш метални клапи, на които да пробиеш големи дупки, които да пълниш с дунапрен. Икономия на матрял? Ми направи ги плътни и няма да има проблем.
gogo7777 - майстор
123-ка е твоя автомобил. :wink:
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
А ти не ми помагаш. Ако искаше, отдавна щеше да кажеш как се прави без да се сваля вала. А не да обикалям 15 майстора, докато ми мине мерака за ремонт.
Ако искаш да дойда у вас да ти го направя, а?Можех да ти кажа, ама като видях каква пишеш за майсторите.... :finga:
А не ти ли дойде на акъла, че всеки майстор който разбира, знае как се прави.И щом си обиколил толкова, значи има нещо сбъркано, я в тебе, я в майсторите ти.......
toolegittoquit написа:
Просто изглежда Голф3 е НЕДОРАЗУМЕНИЕ на автомобилостроенето.
:? Колко ограничен човек трябва да си да напишеш такова нещо... :? Щях да напиша и друга работи ама..май няма смисъл.

пп.Я да видим, ще намериш ли разликите

http://www.cars.bg/c1451811

http://www.cars.bg/c1420600
все голф, нали....
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
А не ти ли дойде на акъла, че всеки майстор който разбира, знае как се прави.И щом си обиколил толкова, значи има нещо сбъркано, я в тебе, я в майсторите ти.... пп.Я да видим, ще намериш ли разликитеhttp://www.cars.bg/c1451811http://www.cars.bg/c1420600
Нов внос? Ремонтирана тотал щета с дебел слой кит? Мазане с паста по таблото? О, да - това е по-новият, 97. Първият е по-ръбестия. Само ми каи защо Голф2 гние 2 пъти по-малко от Голф3?
Обиколил съм майстори и само един ми съдейства? Ами това говори, че малко майстори са останали. Аз познавам двама такива - реални. Ама и не един самозванец.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
Нов внос? Ремонтирана тотал щета с дебел слой кит? Мазане с паста по таблото? О, да - това е по-новият, 97. Първият е по-ръбестия. Само ми каи защо Голф2 гние 2 пъти по-малко от Голф3?
Обиколил съм майстори и само един ми съдейства? Ами това говори, че малко майстори са останали. Аз познавам двама такива - реални. Ама и не един самозванец.
Мдаа, няма смисъл...да се занимавам повече с теб.Само да ти кажа, че с това мислене, не само НИКОГА няма да си купиш хубава кола, ами и няма да се оправиш в живота.ВИНАГИ ще си АУТСАЙДЕР и ще пишеш само по форумите...жалко.
toolegittoquit - майстор
stoianov_n написа:
Само да ти кажа, че с това мислене, не само НИКОГА няма да си купиш хубава кола, ами и няма да се оправиш в живота.ВИНАГИ ще си АУТСАЙДЕР и ще пишеш само по форумите...жалко.
Писна ми от бараки. Тоя Голф 97 не струва 3000лв, особено нов внос е съмнителен. Автоджамазите правят "магии". Имам един приятел си купи кола от къща, нов внос. Колата още преди да плати кредита - на 6 вноски я взе, тя се скапа и умря. После хем кредит плаща, хем пеша върви.
За тия пари - 3000, ще си вземеш нещо по-ново от Golf3 - 97. Ето го Пежака - 2001, по-евтин, по-красив. ЦЪК С Голфа се абонираш за клапи, ел.стъкла и климатик, ако е Диавия/Диария. Да не говорим, че ТИЯ коли ги вземат по 600-800Евро от Германия/Италия с автовоза и тук. Гледал съм цените на запазени коли в немският еквивалент на Cars/Mobile, както и в Английският. Абсурдно е 1500-2000Евро за кола 99-та година.
stoianov_n - специалист
toolegittoquit написа:
За тия пари - 3000, ще си вземеш нещо по-ново от Golf3 - 97. Ето го Пежака - 2001, по-евтин, по-красив. ЦЪК
Точно този пежак.....няма два еднакви по цвят детайла и евентуален удар отзад от ляво.....толкова по снимки...
Видя ли какво виждаш ТИ и какво АЗ... :wink:
bagera1 - специалист
Братле, от стари ваген се оплакваш а си представям как ще ревеш от пежото. Ревеш че кола на 20 и кусур години се е амортизирала.... Мислиш ли че колите се проектират да карат по 20 години от които последните 5-10 в наща държава без поддръжка.
Понеже съм фен на марката познавам много хора с такива коли, повярвай не искат да ги сменяват. Но за да е ок трябва да купиш нещо качествено. Няма как да вземеш боклук, да се мислиш за хитрец и да искаш да ти излезне евтино. Евтина кола за да стане кола струва колкото две готови
Kirilpm - специалист
toolegittoquit написа:
stoianov_n написа:
Само да ти кажа, че с това мислене, не само НИКОГА няма да си купиш хубава кола, ами и няма да се оправиш в живота.ВИНАГИ ще си АУТСАЙДЕР и ще пишеш само по форумите...жалко.
Писна ми от бараки. Тоя Голф 97 не струва 3000лв, особено нов внос е съмнителен. Автоджамазите правят "магии". Имам един приятел си купи кола от къща, нов внос. Колата още преди да плати кредита - на 6 вноски я взе, тя се скапа и умря. После хем кредит плаща, хем пеша върви.
За тия пари - 3000, ще си вземеш нещо по-ново от Golf3 - 97. Ето го Пежака - 2001, по-евтин, по-красив. ЦЪК С Голфа се абонираш за клапи, ел.стъкла и климатик, ако е Диавия/Диария. Да не говорим, че ТИЯ коли ги вземат по 600-800Евро от Германия/Италия с автовоза и тук. Гледал съм цените на запазени коли в немският еквивалент на Cars/Mobile, както и в Английският. Абсурдно е 1500-2000Евро за кола 99-та година.
Професоре,когато вземеш запазен Голф3 или особено Голф2 от германия за 600 евро ми се обади,в немско поддържаните коли държат цена и не подлежат на пазарлък,но тях няма да ги намериш при турци,албанци,арменци и прочее джамбази.И за това че голф3 не струва 3 бона ще правиш постоянни ремонти,понеже предполагам вентото си го взел за 600-1000лв и сега се бориш да върнеш скрапа в движение.От твоята подръжка до качествената подръжка има разлика,голяма разлика.А по избора на кола си падаш типичния рибок,който джамбазите улавят на гола кука с някоя по-нова кола.
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 148

Тема "Сложихте ли вече Зимните гуми ??" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: