ср яну 02, 2019 5:55 pmHursa написа: и да замериш съпротивленията между другите три.Технически грамотен човек не трябва да ползва думата в червено за измерване, ако хвърляш с камъни вече е друга работа



ср яну 02, 2019 5:55 pmHursa написа: и да замериш съпротивленията между другите три.Технически грамотен човек не трябва да ползва думата в червено за измерване, ако хвърляш с камъни вече е друга работа
ср яну 02, 2019 8:24 pmLandser написа: Да и за тва е темата, защото някой хора казваха, че мотора няма да тръгне на бърза без замостване, е тръгва си даже и под товар макар, че на скорост много по голяма от 1430 об/мин и от тук идва следващия въпрос.Това вече е по интересния въпрос - поне за мен. Предполагам, че ще грее значително - като се натовари. Ще харчи значително - при малка изходна мощност. В случая - това, че са еднакви съпротивленията е само проверка на схемата, но не и как са позиционирани намотките в статора.
При положение на еднакво съпротивление и на двете намотки то тогава какъв е проблема мотора да не работи така и да изгори.
В случая като се замисли човек мотора става трискоростен?!
ср яну 02, 2019 8:30 pmLandser написа: Само, че си мисля, че така свързан вала изостава или избързва спрямо магнитното поле, няма синхрон между полето и вала илиНяма как да избърза, когато работи в двигателен режим, не и асинхронен двигател с такъв ротор - но това е според мен
Само аз така си мисля доста интересно![]()
Прикачен файл
ср яну 02, 2019 11:55 pmmironcho написа: До колкото си спомням моторите с превключвател D-YY се характеризират с еднакъв въртящ момент на двете скорости.При звезда/двойна звезда въртящият момент се запазва. При триъгълник/двойна звезда максималния въртящ момент нараства почти два пъти.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: