Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
zach_82 - специалист
300 цикъла се дават на оловната батерия при разреждане 100%
За 5 км преход, аз я разреждам- не знам, на половина или дори на по-малко от половината. Така че е напълно възможно да бъде заредена над 1000 пъти и все още да работи.
Ето , ти досега си мислел че това е невъзможно, но фактите казват друго.
:wink:

P.S Промяна в капацитета може и да има, но не съм го усетил. Ще трябва по-дълъг преход да направя за да разбера.
Тани - модератор
Би ли ми дал линк , където да е упоменато това разреждане с 2С ( ток по-голям от два пъти капацитета) , а дори 3С и 300 зареждания. Явно ми липсва информация и затова говоря глупости. Много лесно може да провериш как ти е капацитета. Следващите три дни не зареждай акумулатора. Все ще минеш 30км! Колегата ти, който тежи 140 кг минава по 45 км с едно зареждане :wink: ! Извинявам се за недоверието към предположенията ти, но обещавам да ти се извиня след 3 дни, ако експеримента ( наистина факт, а не предположение) ти премине успешно! Пък и винаги можеш да затвориш устите на онези, който са се прецакали с онези скъпите батерии, като направите едно клипче , докато си правите разходка! Предполагам никой от тях няма да откаже. Има и такива с 6 годишни батерии!
zach_82 - специалист
Аз не искам да се сравнявам със скъпите литиеви батерии. Ясно ми е че са по-добри. Просто казвам, че тези евтините, лично на мен ми вършат работа. Няма как да правя тридневна проверка без зареждане, защото най-вероятно ще хвърля акумулаторите след това.
Нали точно с това зареждане след всяко каране, съм успял да ги запазя читави толкова време?
Просто съм ги вкарал в режим на акумулатор на автомобил, който се зарежда веднага след всяко разреждане при палене на двигателя. Не е за учудване, че такъв акумулатор, макар и оловен издържа около 5 години нали?
sasko12345 - специалист
при акумулатор на автомобил имаш за 5-10 секунди въртене и после се зарежда. Aз вече литиев и за колата бих взел много по удобно е и може да се прибира вкъщи без мъки зверски.
sasko12345 - специалист
Уж качествено олово предназначено за нашите цели ама и цената е като за литий.

http://www.tme.eu/bg/details/cyclon-e6/ ... er-energy/#
Ради Тодоров - специалист
Хайде сега да оставим оловно литиевите спорове и да обсъдим кой с какъв мотор кара.Доволен ли е от него на колко волта го използва каква максимална скорост развива по равно и на баир имал ли е проблеми смяна на лагери тунинг и други.Някъде по руските форуми четох че ги пренавивали и постигали по добри резултати.
sasko12345 - специалист
С конрадски карам 3 години никъв проблем и никаква промяна до сега карам всеки ден
ludiagsm - специалист
Аз си бях играл да превключвам от звезда в триъгълник , резултата е 1,41 пъти повече обороти и 1,41 пъти по-малък въртящ момент.
val4o89 - специалист
r_ymen написа:
...колко тъп трябва да си да обикаляш безсмислено на преходи от по 50 км..... така , че обяснете ...
Да, наистина трябва да си много тъп да обикаляш безмислено по 50км, но в случаите когато живееш в единия край на София, а трябва да отидеш в другия край в пиков час... тогава май въобще не е глупаво. Отиване и връщане общо 32-34км за отрицателно време. Сравнението с автомобил за 2000 и за 100 000 е тотално грешно.
sasko12345 - специалист
ЕМи мене маршрута ми е дружба- КАТ- дружба после с кола сточна гора си прекарвам байка и после с байка пак сточна гара- КАТ- сточна гара.

Ако го минавам с колата ми е + 5-8 лв отгоре всеки ден.

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: