zach_82 написа:Все по-интересно започна да става! Значи казваш, че не съм те разбрал правилно и не издържат 700, а 1100 зареждания! УААААУУУУУУУУ!!!! На някои литиеви батерии им дават по-малко зареждания! И казваш, че след 1100 зареждания , все още няма промяна в капацитета!Тани написа:Нека да видим дали съм те разбрал правилно. Искаш да кажеш, че вече над 700 дни си ползвал едни и същи акумулатори и след 700 зареждания капацитета им е почти същия и минаваш почти същите километри с едно зареждане, колкото си минавал в първия ден? В такъв случай, наистина грешим и ти дължим извинение! За да не чета назад, би ли ни припомнил, по колко километра минаваш през всеки от тези 700 дни? През студените дни запазва ли се пробега?Никъде не съм казал че съм карал 700 дни. Просто 2 години, но през зимата много рядко. Да кажем 550 дни.
Ето моята сметка - 100 лева за акумулатори. Ами това е! Друго няма.
Тръгвам, минавам 5.5 км до работа. Слизам от колелото веднага дозареждам. Вечер се прибирам - още 5.5км и отново дозареждам. По някой път ходя до магазина или на разходка, но основното ми е транспорта до работа.
След всичкото това време, не съм усетил акумулаторите да издъхнат в нито един момент.
Така че мен акумулатор от 1000 лева не ми трябва, оловните вършат работата достатъчно добре. Когато реша да ги подменям пак такива ще си взема, понеже само така транспорта ми е хем екологичен, хем без пари.
За 5 км преход, аз я разреждам- не знам, на половина или дори на по-малко от половината. Така че е напълно възможно да бъде заредена над 1000 пъти и все още да работи.
Ето , ти досега си мислел че това е невъзможно, но фактите казват друго.
P.S Промяна в капацитета може и да има, но не съм го усетил. Ще трябва по-дълъг преход да направя за да разбера.


