Нещо не вдявам май
. Трафа (или трафовете) от микровълнова ще изкарат ли 1кВт мощност, ако работят на 50 херца. И коя намотка трябва да навия наново. Май на мястото на високоволтовата трябва да навия новата вторична. Много се съмнявам, че ще се събере в прозореца дори и да са два еднакви. Нали на всеки трябва да има 14 волта 30-40 ампера, за да получа средна точка. За мен е по-лесно да навия разглобен траф, имам познание и всичко необходимо без желязото. Затова питам за друга честота на работа на трафа, който имам, а и ще стане по-компактно. Идеята е само да помага на акумулаторите, щото ще го пали нощно време да рине сняг 
От мобилни телефони до цифрови камери
gogo7777
- майстор
33 мнения в "Траф и схема за изработка на Биче"
soton
- специалист
- Мнения: 160
Какви трафове те гонят,какви електроники,лелеее...турни на електрожена само един диод за 100 - 200 А и си готов,само не забравяй да включваш бичето след като си включил стартера да върти,което се прави с един ключ с дълъг кабел в ръцете на тоя дето кара трактора.Тука при мен с това цело село си палят тракторите.
gogo7777
- майстор
- Мнения: 9067
Това с електрожена не ме устройва
. Преди му давах моя инверторен електрожен, но е много небрежен завалията се бърка полюсите и става страшно. Бичето ще стои в багера свързано постоянно и дългия кабел ще е захранващия
.
. Някой знае ли приблизително колко навивки на волт се пада на един такъв траф от микровеле. Ако се съберат намотките ще купя два еднакви (малко трудна работа).
Два трафа за микровълнова от вторични суровини, малко шина и четири диода.Аха схванах идеята с греца и без средна точка
soton
- специалист
- Мнения: 160
Е как ще обърка полюсите като е свързан постоянно,а и аз говоря за обикновен електрожен,а не за инверторен.Това с трафовете от микровълнова е все едно си правиш електрожен,ама по трудния начин, и няма да имаш падаща характеристика.Но в края на краищта виж ми подписа - той е точно за такива случаи.
- Мнения: 1
Колеги имам желание но не и познание .Трафовете които имам са 3 типа .от микро вълнова .монофазен 220 на36 с правоъгълен магнито провод като първичната е на 2 бобини и вторичната навита върху тях .3 тип 220 на 36 форма на магнито провода Ф.Кой е най подходящ за случая .Ще навивам само вторична.трябва ли вторичната да е двупроводна.
alsted
- майстор
- Мнения: 1273
От питания по форумите много знаещи биха могли да научат от амбициозни практици много полезни неща ... Основно - наистина си трябва електроника следяща разряд, заряд, напрежение, време, пад ... Генералния проблем е " устройството зад волана"!!! Дали ще се стартира винаги без никакъв акумулатор или с такъв има огромна разлика. Ако ще е без - "бичето" ще трябва на празен ход да има поне 18V, което е пагубно за електрониката в мига преди старта. Ако старта е паралелно с акумулатор - ! Времето, в което не "се стартира", се нагнетява ток обратно, което е свързано с много интензивно отделяне на водород
Лично при подобна ситуация при съмнение, че бичето "е заминало" откачих едната щипка да видя дали ще прескочи искра ... Последва много яка експлозия и невероятен шанс за личността ми ...
Иначе имам ламели за подходящ траф (без електроники, на 50Hz) и бих ти ги подарил при интерес - пиши на лични.
Иначе имам ламели за подходящ траф (без електроники, на 50Hz) и бих ти ги подарил при интерес - пиши на лични.
pansim
- майстор
- Мнения: 1291
Малко уточнение - ВИНАГИ се стартира с акумулатор. ВИНАГИ!!!
"бичето" трябва да е така направено, че да осигурява ток за зареждане на акумулатора примерно до 20-30А което е безопасно за самия акумулатор, но при стартиране, трябва тока да се увеличи примерно до 150А за да подпомогне ефективно завъртането на стартера.
Тогава е напълно безопасна експлоотацията на "бичето"
Естествено това може да се постигне с електроника, която много от пишештите тук не обичат
Не всичко може да се получи простичко и лесно та и безопасно!!!
На всички останали "експериментатори" пожелавам поне да носят препазни очила
"бичето" трябва да е така направено, че да осигурява ток за зареждане на акумулатора примерно до 20-30А което е безопасно за самия акумулатор, но при стартиране, трябва тока да се увеличи примерно до 150А за да подпомогне ефективно завъртането на стартера.
Тогава е напълно безопасна експлоотацията на "бичето"
Естествено това може да се постигне с електроника, която много от пишештите тук не обичат
Не всичко може да се получи простичко и лесно та и безопасно!!!
На всички останали "експериментатори" пожелавам поне да носят препазни очила
angelfilev
- специалист
- Мнения: 862
pansim написа:Малко уточнение - ВИНАГИ се стартира с акумулатор. ВИНАГИ!!!Всичко е точно и твърдя от личен опит, че "Биче" тип трансформатор-изправител е противопоказно за електрониката. Вършело е работа за старите мотори с електромехенично реле-регулатор и без никаква електроника.
"бичето" трябва да е така направено, че да осигурява ток за зареждане на акумулатора примерно до 20-30А което е безопасно за самия акумулатор, но при стартиране, трябва тока да се увеличи примерно до 150А за да подпомогне ефективно завъртането на стартера.
Тогава е напълно безопасна експлоотацията на "бичето"
Естествено това може да се постигне с електроника, която много от пишештите тук не обичат![]()
Не всичко може да се получи простичко и лесно та и безопасно!!!
На всички останали "експериментатори" пожелавам поне да носят препазни очила
Имам руско, но и на ум не ми идва да го използвам, след като знам какво съм съсипал.
Тема "Траф и схема за изработка на Биче" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!
