Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
До тук се изясни само, че маслото вероятно е щилско и пак вероятно е червено.
За някого е добре повечко и да има, за други е 2%.
Та, останаха само още две причини.
Спечените сегменти все едно не съм чул за тях. Дори не съм си помислял за сегменти, но пък се споменават.
пишман_майстор - майстор
Принципно на двутактови моторчета компресията се мери така:
Ако пали- припуква както е на смукач, връщаш лостчето и копчето , развиваш свещта и навиваш дорника за манометъра ( или ако е от ония с конусната гума , натиска се добре от втори човек) и се дърпа въжето като за палене , т.е. енергично с подадена газ . Поне три-четири пъти. Това ти е компресията.
Ако не пали , дърпа се на смукач , докато омокри свещта . Останалото по предната процедура.
Ако карба не е в ред или го няма - със спринцовка ( аз ползвам едно шишенце от боя за коса) малко горивна смес в смук.отвор през три-четири-пет дръпвания и поне двайсетина дръпвания на въжето. Да се омаже добре бутало/сегменти . После горната процедура.
На двут.моторче се мери след "омокряне" компресията.
На сухо-никога.
Така го знам, така процедирам.
Може и да греша.
staffolino - напреднал
съб окт 18, 2025 1:32 pmТрифон П.Трифонов написа:
До тук се изясни само, че маслото вероятно е щилско и пак вероятно е червено.
За някого е добре повечко и да има, за други е 2%.
Та, останаха само още две причини.
Спечените сегменти все едно не съм чул за тях. Дори не съм си помислял за сегменти, но пък се споменават.
Не знам защо е 'вероятно' след като доста ясно съм написал, че е Щил маслото, но не мисля, че и Хускварна да е маслото има някаква разлика точно за това.
Под спекли сегменти както се изразих да съгласен съм не е коректно казано имах предвид проблем в цилиндър /бутало дали надиране или износване все там.
Компресията, я замерих отново пак по същият начин както описа колегата за което му благодаря. Мокър цилиндър при шест, седем дърпания е 6 бара.
Замервам с преход който се навива директно с уплътнения и пропуск няма там.
съб окт 18, 2025 7:29 pmstaffolino написа:
съб окт 18, 2025 1:32 pmТрифон П.Трифонов написа:
До тук се изясни само, че маслото вероятно е щилско и пак вероятно е червено.
За някого е добре повечко и да има, за други е 2%.
Та, останаха само още две причини.
Спечените сегменти все едно не съм чул за тях. Дори не съм си помислял за сегменти, но пък се споменават.
Не знам защо е 'вероятно' след като доста ясно съм написал, че е Щил маслото, но не мисля, че и Хускварна да е маслото има някаква разлика точно за това.
Под спекли сегменти както се изразих да съгласен съм не е коректно казано имах предвид проблем в цилиндър /бутало дали надиране или износване все там.
Компресията, я замерих отново пак по същият начин както описа колегата за което му благодаря. Мокър цилиндър при шест, седем дърпания е 6 бара.
Замервам с преход който се навива директно с уплътнения и пропуск няма там.
Амиии, вероятно, понеже може само лепенката да е щил, но да речем, че е такова маслото.
Колко процента е сместа, как е карбЮраторчето.........бе добре са, но пуши, нали?!
staffolino - напреднал
Добре да кажем, че само лепенката е Щил.
Основно проблема е, че машината пали единствено с подаване на газ от второто дърпане и поне за мен си работи добре без да гасне поддържа обороти ниски и има много добри високи без да глъхне.

Тема "Моторна резачка Husqvarna-проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: