Най - вълнуващия въпрос зимно време.
sokolov.91 - майстор
съб дек 07, 2019 6:11 pmТрифон П.Трифонов написа:
Имам проблем- още нямам фактура и съм много притеснен. Присъединен съм на 3ти, миналия месец. Арес газ. Аами ако ми спрат газа?!
Егаси проблема!
Нали имаш дърва и пелети, к'во ти пука?
andy_forresite - майстор
За него ще е без пари. Нали е сноП :lol:
Извинете ме за тъпия въпрос ама в какво точно се изразява разликата в работата на TYBOX 137 и CARv2. TYBOX 137 при достигане на избраната Т котела изгасва, а при CARv2 котела само намалява своята мощност и продължава да работи. И още един тъп въпрос на аматьора ама кой вариант е по-добър - да се държи една постоянна Т денонощно като котела е на ниска Т на водата около 40 гр. и котела да изключва през 2 часа за около 45 мин. (понеже бавно достига зададената Т) или на 50 гр на водата с настройка на стайния термостата от 09:00 до 21:00 на 23гр за от 21:00 до 09:00 на 21 гр. (в този вариант котела достига по бързо зададената Т и не работи по дълго време). Кой от тези варианти е по - изгоден от към разход на газ.
Бе еййй! Не закъснявам с плащането на сметки, а спиране би било позор, за мен.
Някой пациент, на дружеството, няма ли да каже някоя успокоителна приказка?

Опааа, някой има сериозни проблеми.
Antonii - майстор
съб дек 07, 2019 6:11 pmТрифон П.Трифонов написа:
Имам проблем- още нямам фактура и съм много притеснен. Присъединен съм на 3ти, миналия месец. Арес газ. Аами ако ми спрат газа?!
Егаси проблема!
Няма да ви го спрат. Само веднага ще ви натоварят с лихви за просрочка на плащането. Това ви го казвам от личен опит.
За това моя съвет е, ако има къде да си регистрирате абонатния номер за плащане по електронен път.
Например в еРау, там фактурата ще се отрази веднага и няма да чакате хартиения носител.
sokolov.91 - майстор
съб дек 07, 2019 6:52 pmТрифон П.Трифонов написа:
... Опааа, някой има сериозни проблеми.
Верно са сериозни... :shock:
съб дек 07, 2019 6:58 pmAntonii написа:
съб дек 07, 2019 6:11 pmТрифон П.Трифонов написа:
Имам проблем- още нямам фактура и съм много притеснен. Присъединен съм на 3ти, миналия месец. Арес газ. Аами ако ми спрат газа?!
Егаси проблема!
Няма да ви го спрат. Само веднага ще ви натоварят с лихви за просрочка на плащането. Това ви го казвам от личен опит.
За това моя съвет е, ако има къде да си регистрирате абонатния номер за плащане по електронен път.
Например в еРау, там фактурата ще се отрази веднага и няма да чакате хартиения носител.

Благодаря!
Чакам първа фактура. Като си видя абонатния номер, ще го регистрирам в иПей.
Сигурно го имам в договора.

Соколе, ти вече си лесен. Помагай де!
sokolov.91 - майстор
съб дек 07, 2019 7:05 pmТрифон П.Трифонов написа:
съб дек 07, 2019 6:58 pmAntonii написа:
съб дек 07, 2019 6:11 pmТрифон П.Трифонов написа:
Имам проблем- още нямам фактура и съм много притеснен. Присъединен съм на 3ти, миналия месец. Арес газ. Аами ако ми спрат газа?!
Егаси проблема!
Няма да ви го спрат. Само веднага ще ви натоварят с лихви за просрочка на плащането. Това ви го казвам от личен опит.
За това моя съвет е, ако има къде да си регистрирате абонатния номер за плащане по електронен път.
Например в еРау, там фактурата ще се отрази веднага и няма да чакате хартиения носител.

Чакам първа фактура. Като си видя абонатния номер, ще го регистрирам в иПей.
Сигурно го имам в договора.

Соколе, ти вече си лесен. Помагай де!
Е к'во да помагам..? То е елементарно - взима си CARv2 и го наглася на 19 (докато спи и докато го няма в къщи) - 22 (докато си е вкъщи и е буден) градуса и не бара повече.
zhzh - напреднал
съб дек 07, 2019 6:11 pmТрифон П.Трифонов написа:
Имам проблем- още нямам фактура и съм много притеснен. Присъединен съм на 3ти, миналия месец. Арес газ. Аами ако ми спрат газа?!
Егаси проблема!
За да не се притесняваш, позвъни им и ги попитай имаш ли нещо да плащаш.
Аз съм се отказал от хартиената фактура. Имам регистрация за електронна фактура. Влизам там и проверявам. Ако си плащал някакъв аванс, може и затова да нямаш. Провери.
П.П. По принцип не го спират от раз. Виждал съм да лепят някакви предупредителни съобщения по таблата. Ама може нещо да са променили.
Влизаш в сайта на Арес газ в електронни услуги, изтегляш оттам едно заявление за отказ от хартиена фактура, попълваш, сканираш или снимаш с телефона, изпращаш на на пощата им или го носиш в офиса им. После те ти пращат един шибан код на пощата ти за регистрация, който трудно се помни. Като влезеш в профила си го сменяш с друг за твое улеснение и си готов. И си следиш разходи, фактури, консумации.
съб дек 07, 2019 6:23 pmandy_forresite написа:
За него ще е без пари. Нали е сноП :lol:
Наръч, сноП, се тая.
Фактура (хартиена) така и не дойде, но звъннах орално и ми съобщиха сички неизвестни.
Имам прогнозна фактура на баснословна цена. Обичам да им предплащам на тия. Докат има дръвца и пелетки, ше ми пращат кредитни известия, та докат им прилошее и докат са научат да ми гледат на карти Таро. Ако не, да питат Натали Трифонова!
Имам си (научих си) абонатния №, но нещо не ми се получи одобрението на банковата карта- автоматичен банков код, който въвеждам, ама не бил той, та май ще зарежа иПея.

Тема "Проблем при отопление на газ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: