пон дек 30, 2019 8:35 amzz_stefanov написа:Бях купил на майка апарат за кръвно. Спука му се маркуча и тръгнах да диря из интернета маркуч. По едно време, майка ми носи касовата бележка и гледам, има един ден гаранция още. Звъннах по тела, обажда се една мома с приятен глас. Викам и тъй и тъй, утре изтича гаранцията, кво да правя? Оная-продиктувай, кво пише на бележката и като се убеди че е точно, вика, да чекаме тия дни куриер у дома, ще донесе ново...И те така, мама с ново апаратче да си мери кръвното. Това му е хубавото а Лидл
Тея клипчета за парксайд ги знаем, да дадат клипчета за проблема по горе, дето хората си купуват уж нещо сериозно, а после са радостни, че се връщало лесно.
