• 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 357
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Soviet_Soldier - специалист
пет фев 12, 2021 8:23 pmТрифон П.Трифонов написа:
Совиетчика е клавиатурен специалист, та ако му обръщаш внимание, явно работата ти куца.
Някои превъртяха по няколко литра масло, а вие гигабайти премятате.
Тъкмо си мислех вчера, как така не се е появил бай Трифон да ни позабавлява малко. :-D
Я кажи са ние тук докато чешем клавиатурите в форума, ти колко литра бензин изгори с косата, че сега е сезона, тъкмо сняг е паднал.

пет фев 12, 2021 8:23 pmТрифон П.Трифонов написа:
Е кво друго, то почти не остана специализирано масло, освен непознатите ти състезателни масла, което да препоръчаш.
Вярно са ми непознати, аз мотор нямам, а и желание да налея масло за мотор в резачка или коса също у мен не изобилства. Ама ти сигурно си го правил, нали не обичаш да четеш, не си "форумен" като мен, макар че на всяко мое мнение суфлираш, и едва ли ще ти идва на акъл, че щом има масла за резачки и отделно масла за мотопеди и лодки, то в това по-умни хора от теб са вложили някакъв смисъл? Нали се сещаш, че в движение изгорелите газове остават зад теб, а при работа с резачка или мотокоса на практика дишаш постоянно вредните газове. Ами точно с това са съобразени двутактовите масла за резачки, тримери, храсторези и точно по тази причина не бих се хванал да наливам всякакви химии в бензина или да ползвам масло за мотопеди.
пет фев 12, 2021 8:23 pmТрифон П.Трифонов написа:
А минералните си ги пушлявят и работа отмятат работниците, ама не знаят за тебе. До сега техниката на фирмите снимах, но си взимам бележка да увековеча и тубите с ЧЕРВЕНА двутактова смес. Преди няколко години поствах техника, която Общините все още ползват, но е спряна от производство.
Експлоатира се с Червеното на Щил.
Ами то само със снимане не става. Мой близък приятел работеше точно това и да, има и стари образци предимно Stihl обаче според него подобен инструмент кара 2-3 сезона здрава професионална работа, а ги пращат на ремонт в официалните сервизи на Щил. Такава коса щи живее, докато общината плаща да я ремонтират. При големите коси нагарът не се отразява толкова сериозно, но при по-малките бързо залепват сегментите и се запушват заглушителите. При битовите, като FS-38 FS-55 отвора на ауспухът е буквално колкото сламка за пиене на сок, а има хора дето с тях косят много.

Ето нагледно, колко "качествено" е червеното минерално щилско масло:



Последната част от мъдростите ти изобщо не я схванах, за какво си губиш времето да я пишеш? Ти сам твърдиш, че ползваш само пълна синтетика на Щил, или целта е да чешеш клавиатурата? Ползвай минералка, като е толкова добра, за кво се опитваш да я лансираш на другите?

Ама такъв си е бай Трифон; хвали минералка - ползва синтетика; обяснява, как за да ми обръща някой внимание, трябва нещо да му куца, а в същото време той самият най-много с мен се занимава да спори и суфлира; обяснява кои са форумни, кои не са, а той сред най-редовните тук. Абе, ярка, колоритна личност, добре че е с нас да ни весели и повдига настроението. :lol:
Последна промяна от Soviet_Soldier на съб фев 13, 2021 6:40 am, променено общо 1 път.
А моторните триони с каква смес работят? Да не би да е забранено да ползват смес като за коса?!! Режат си хората, даже и зимата.
Да, ползвам синтетично, защото не работят толкова инструментите ми.
Казвам само, че ония, които работят много, все минерално ползват, особено пък и общинските служби. Не съм го хвалил, а "гуруту" изопачава на ишлеме.
Ауспух се запушва от Много масло, а не от Минерално масло, тъй, щото бай Драгой казал да се сипва допълнително, че да Маже, специалистчик.
Гледам, че си се взел на сериозно, докторантура пишеш тука.
dragozow - майстор
чет фев 11, 2021 7:19 pmЦветомир Димитров написа:
чудя се дали карбуратора на 43BT e по-специален
592838121 му е кода, 100,60 лв, има го наличен. Не пише какъв е по схемите, но не става от друга машина на Husqvarna.
Цветомир Димитров - специалист
много бре на по-хубавите машини предполагам не е много по скъп
dragozow - майстор
Оригинална част, за това. На този и още няколко модела частите не стават от други машини, не са масови и ги няма като алтернативни. Просто са скъпи и това не е заради нашия пазар, в няколко европейски сайта намерих този код също, под 60 - 65 евро няма.
Цветомир Димитров - специалист
съб фев 13, 2021 4:12 pmdragozow написа:
Оригинална част, за това. На този и още няколко модела частите не стават от други машини, не са масови и ги няма като алтернативни. Просто са скъпи и това не е заради нашия пазар, в няколко европейски сайта намерих този код също, под 60 - 65 евро няма.
Да се надяваме да са здрави
dragozow - майстор
Сменяли сме карбуратор, но един май само. Не го мисли. За цената си машината е ок.
Soviet_Soldier - специалист
съб фев 13, 2021 4:37 pmЦветомир Димитров написа:

Да се надяваме да са здрави
За битова употреба стават, но са китайчета, като Oleo-Mac BCH 400T, същата работа, като мощност и цена, но като гледам, поне с по-читава шпула идва Oleo-Mac.
https://oleomac.bg/product/701/motorna- ... -400t.html

Ако се вгледате внимателно, редуктора, конуса на съединителя и картера са абсолютно еднакви, макар двата бранда да нямат нищо общо помежду си. Може даже в един и същ китайски завод да ги правят. Много ми бият на Zomax, която е добра фирма, правят даже автомобилни трансмисии.
Цветомир Димитров - специалист
съб фев 13, 2021 6:41 pmSoviet_Soldier написа:
съб фев 13, 2021 4:37 pmЦветомир Димитров написа:

Да се надяваме да са здрави
За битова употреба стават, но са китайчета, като Oleo-Mac BCH 400T, същата работа, като мощност и цена, но като гледам, поне с по-читава шпула идва Oleo-Mac.
https://oleomac.bg/product/701/motorna- ... -400t.html

Ако се вгледате внимателно, редуктора, конуса на съединителя и картера са абсолютно еднакви, макар двата бранда да нямат нищо общо помежду си. Може даже в един и същ китайски завод да ги правят. Много ми бият на Zomax, която е добра фирма, правят даже автомобилни трансмисии.
разбрах че е китайче няма нужда да повтаряме,ако имах възможност да взема 535rx нямаше да ви занимавам тук
Soviet_Soldier - специалист
съб фев 13, 2021 7:27 pmЦветомир Димитров написа:

разбрах че е китайче няма нужда да повтаряме,ако имах възможност да взема 535rx нямаше да ви занимавам тук
Сега като влязох в сайта на Oleo-Mak видях нещо интересно.
"Твърд вал с 8мм диаметър, държан в 6 самосмазващи се лагера: гарантира максимум надеждност, висока якост и дълъг експлоатационен живот."
С други думи карданът се крепи на лагери затворен тип пълни със смазка, което премахва нуждата от гресирането му през определени моточасове. При моя райдер за 140лв вътре стоят втулки и е обезателно през определено време да се гресира.
Изображение

Като гледам схемата на McCulloch B43 BT явни и при него стоят просто втулки, а не лагери затворен тип.

Изображение
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 357

Тема "Моторна коса тример каква ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: