Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Soviet_Soldier - специалист
съб май 14, 2022 7:20 pmkr1100 написа:

Знам , че темата е за моторни.
Някакво инфо за ел. коса Райдер 1,4 кВт сгъваема с 2 ръкохватки RDP- EBC 07 ??
Oф Хуска е на ремонт / набор 2008г/. 2 резорвоара изкоси и на 3 я трудно запали и няма обороти с пресен бензин и смес / оставен е без гориво и изгорено докато загасне от миналото лято/.
Като гледам редуктора е като на бензиновите, тръбите също, само снадката е по-слаба. Хубаво е, че електромотора е горе, защото при тия с ниско разположен над кордовата глада, или лагерите корозират и блокират, или вентилационните отвори се запушват с трева и прегряват. Би трябвало да върши добра работа.

Най-често са устроени по този начин с ремък в ролята на предпазител, в случай че примерно 3т ножът се удари в камък и спре рязко, да не изгори мотора, и да не се слижат зъбите на редуктора:

Изображение
milen_884 - помощник
съб май 14, 2022 5:53 pmТрифон П.Трифонов написа:
съб май 14, 2022 5:32 pmSoviet_Soldier написа:
съб май 14, 2022 2:55 pmmilen_884 написа:

Здравейте днес реших да си поиграя с косачката и не видях нищо вие казах те за гарнитура като отворих косачката бе видях да има гарнитура там мога ли да сложа на това място някакво оплатнение с което да спра теча на масло на снимката се вижда че на ръба има малка дупка мога ли да го оправя това. Благодаря за отговорите
Сега като поглеждам снимката по-внимателн от компютъра, под маховика пространството е само масло с прахоляк, това ми говори, че семерингът под него е изпуснал. А иначе под тоя капак няма гарнитура, той само покрива маховика и отвежда въздуха. Ако само от там тече, може и гарнитурите да са си наред. Пробвайте със смяна на семерингите, ако коляновия вал няма луфт. Ако е с луфт, смисъл да се сменят само семеринги няма, защото и новите бързо ще се разбият. Правилния ремонт при луфт е да се отвори карткера и да се сменят и лагерите.
Тая плоча са извъртя бе, Солджър, хаха!

Никога няма да разбера, защо се купуват хоби машинки, с малък ресурс, за работа.

Благодаря на всички за инфо то разглобих пак косачката и извадих симерингата и ще купя друга в понеделник и ще я сменя и се надявам да няма повече масло
Indianec 2 - специалист
Свали и другия, че после става двойна работа.
съб май 14, 2022 8:48 pmmilen_884 написа:
...извадих симерингата и ще купя друга в понеделник и ще я сменя и се надявам да няма повече масло
Всичко е разглобено, вече.
Смени и другата семеринга!
Опитай да прецениш лагерите на какво положение са!
Огледай всичко, до колкото опит имаш, за да не разглобяваш след седмица пак!

Аз, когато сменям съединител на автомобил, задължително сменям комплект, както и голямата семеринга на КВ, освен ако колата не е за спорт.
Има и други детайли, в зависимост от производителят. Пример- полиуретанова опора на вилката, която навремето струваше 50 стотинки, но ако не се смени....

Докато пиша, втория индианец ма изпревари.
kr1100 - майстор
съб май 14, 2022 7:45 pmSoviet_Soldier написа:
......Най-често са устроени по този начин с ремък в ролята на предпазител, в случай че примерно 3т ножът се удари в камък и спре рязко, да не изгори мотора, и да не се слижат зъбите на редуктора:
Изображение
Благодаря. Нож няма да се използва, само с корда.
kr1100, можеше да свалиш ауспуха- две болтчета.
Така щеше да видиш буталото и самото гърненце да провериш, да не би да е позапушено.
kr1100 - майстор
нед май 15, 2022 9:35 amТрифон П.Трифонов написа:
kr1100, можеше да свалиш ауспуха- две болтчета.
Така щеше да видиш буталото и самото гърненце да провериш, да не би да е позапушено.
Има 4 кръстати където е мрежата - не се развиват ни на топла , нито на гореща.Модела е 125 R. 2 та по- големи и потопени болта държащи ауспуха - същата работа. На 10 ти я оставих при Добата. Иначе досега е имала само 2 профилактики / като нова след забр. колко часа за регулиране на карбуратора след разработка и преди 5 г.
Леле, тя чак карбонизирала сякаш! Дано не е!
Продухваше ли нормално през ауспуха или не си забелязал?

Кажи и за маслото- марка, количество в сместта!
Indianec 2 - специалист
нед май 15, 2022 7:33 pmТрифон П.Трифонов написа:
Леле, тя чак карбонизирала сякаш! Дано не е!
Продухваше ли нормално през ауспуха или не си забелязал?

Кажи и за маслото- марка, количество в сместта!
Някъде бе писал, че ползва Дивинол.
И аз лани щях да взимам, ама си взех червено на Щил 1литър, но днес почти опуках последната доза от него(5 литра смес, май ще взема синтетика)
Може нещо дребно да е, ама не се знае, докато не се отвори.
Дано е запушен горивен филтър!
Не вярвам да е въздушен, та затуй се надявам на най малкото възможно зло- недостатъчно гориво. Не бедна смес, Солджър, недостатъчна смес.

Съмнявам се, обаче, в яко запушен ауспух, от прекомерно количество масло, в сместа (богата на масло, хаха). Ако се окаже така, вероятно ще има щети и по бутало, цилиндър, сегмент.
Верно, че бе споменавал Дивиньол.
Предполагам, марката на маслото няма значение, в случая.

пп. Забравих да спомена- свредло за стомана ф8-10, приложено на подходящо място по ауспуха, в този случай би помогнало....евентуално.

Тема "Моторна коса тример каква ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: