Ечо, ако позволиш, мисля имат си доволно електорат, та не се бият много.
Профитата работят основно с двата големи, а за цвят са Олео и японците.
Има си пътници и за откровени китайци.
Хората не ги избират на база цена-качество или собствена оценка, а аршина е цена-джоб.
Всеки би искал качество, но и аз съжалявам, че е невъзможно.
Оттам нататъка започват оправданията във вид на хвалебствени слова относно "ниският сегмент на средната класа" където позиционирам готините китайци.
Има хора които не живеят с илюзии, но има и такива, които отчаяно отказват за приемат реалността. Тренират яко за майстори, като се запознават от първо лице с китайската анатомия, та си мислят че трупат опит и майсторлък.
Всъщност, става и така, ама на такива в музикалното им викаха слухари.
Профитата работят основно с двата големи, а за цвят са Олео и японците.
Има си пътници и за откровени китайци.
Хората не ги избират на база цена-качество или собствена оценка, а аршина е цена-джоб.
Всеки би искал качество, но и аз съжалявам, че е невъзможно.
Оттам нататъка започват оправданията във вид на хвалебствени слова относно "ниският сегмент на средната класа" където позиционирам готините китайци.
Има хора които не живеят с илюзии, но има и такива, които отчаяно отказват за приемат реалността. Тренират яко за майстори, като се запознават от първо лице с китайската анатомия, та си мислят че трупат опит и майсторлък.
Всъщност, става и така, ама на такива в музикалното им викаха слухари.