Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Soviet_Soldier - специалист
вт май 30, 2023 8:07 pmDjack написа:
Ако преблема е във филтъра, няма да работи нормално 15-20 минути нормално докато загрее.
Просто допълнителна информация за често проблемно звено в тия коси.

Дайте повече информация, ако може и снимки. Наблюдава ли се гориво по преходника? Както вече казах, с затягане не винаги става, първо защото първите 2 болта крепят карбуратора към преходника, а преходника се крепи към цилиндъра на други 2, а за да се затегнат те, трябва да се свали карбуратора. И пак подчертавам, само с затягане не винаги става, защото често от вибрациите и гарнитурата е нарушена. Самият преходник също е хубаво да се огледа добре, все пак това е китайска коса "no name", а при тях всичко е възможно. Може да се е спукал, може да е заводски криво отлят, и така нататък. Всичко това го сглобявате желателно с нови гарнитури, желателно с фиксатор за резби устойчив на високи температури.

Вторият най-чест проблем са изпуснали семеринги. Единият е под стартера, другия е откъм съединителя, като почнат да не уплътняват добре се появява теч, по който с времето полепва много мръсотия. Там перката засмуква много мръсотия и винаги е мръсно покрай нея. Трябва да се прави разлика между полепналата мръсотия в резултат на нормалния работен процес, и наслоената примесена с масло в резултат на теч. Като цяло това е по-сложен за отстраняване проблем, но и по-рядко възниква.

Не е изключено и гарнитура на картер, или цилиндър да е дала фира, макар да е по-рядко срещан проблем. Трябва да се гледа внимателно.

Не е изключено карбураторът да е проблема, но по-често са гарнитурите. Ако поръчвате нов карбуратор, добавете към него и комплект гарнитури, струва 2лв и включва, 2 семеринга, гарнитура между преходник и цилиндър, между карбуратор и преходник, между заглушител и цилиндър, между картер и цилиндър, и между двете парчета на картера.
Това е комплект подходящ за китайските коси копие на Mitsubishi TL-43 и TL-52:
https://motogreen.bg/collections/bg-cg- ... i-tl-43-52

Ако мислите да купувате карбуратор, най-добре търсете от RuiXing - китайски са, но и Husqvarna ги ползват, и са качествени. HLIC също не са лоши.
емовлаха - специалист
вт май 30, 2023 7:02 pmDjack написа:
Ако имате други идеи давайте,
Мяза на прегряване на мотора, свали ауспуха и поглени буталото, погледни за луфт оста на редуктора да не би да заклинва като се нагрее и да ти претоварва двигателя. Това е от мен! За останалото следвай стръпките по който те води Боеца!
Soviet_Soldier - специалист
вт май 30, 2023 10:04 pmемовлаха написа:
Мяза на прегряване на мотора, свали ауспуха и поглени буталото, погледни за луфт оста на редуктора да не би да заклинва като се нагрее и да ти претоварва двигателя. Това е от мен! За останалото следвай стръпките по който те води Боеца!
Прав си, добре е да се хвърли едно око на състоянието на цилиндъра и буталото. През отвора за карбуратора също има прилична видимост.
Djack - специалист
вт май 30, 2023 10:04 pmемовлаха написа:
вт май 30, 2023 7:02 pmDjack написа:
Ако имате други идеи давайте,
Мяза на прегряване на мотора, свали ауспуха и поглени буталото, погледни за луфт оста на редуктора да не би да заклинва като се нагрее и да ти претоварва двигателя. Това е от мен! За останалото следвай стръпките по който те води Боеца!
А, това вече е свързано с температурата! И аз си мислех това за редуктора, ама ако заклини, няма ли да скъса вала? То че е боклук, боклук е, ама е 52см3, развърта спокойно тройния диск на Орегон дето е 4мм дебел сигурно! Ама знае ли човек...! Гъча редовно грес вътре..
Обаче, сега като се замисля... Понякога влиза в доста големи вибрации идващи отдолу - откъм редуктора! Днес не усетих чак такива, ама онзи ден на няколко пъти го направи! Нищо чудно да е огризана долу!
емовлаха - специалист
Няма да го скъса нали има съединител. Докато се развърти диска вибрира, за сега фърляме боб няма да казвам на какво познаваме :)
Soviet_Soldier - специалист
вт май 30, 2023 10:18 pmDjack написа:
А, това вече е свързано с температурата! И аз си мислех това за редуктора, ама ако заклини, няма ли да скъса вала? То че е боклук, боклук е, ама е 52см3, развърта спокойно тройния диск на Орегон дето е 4мм дебел сигурно! Ама знае ли човек...! Гъча редовно грес вътре..
Обаче, сега като се замисля... Понякога влиза в доста големи вибрации идващи отдолу - откъм редуктора! Днес не усетих чак такива, ама онзи ден на няколко пъти го направи! Нищо чудно да е огризана долу!
Аха, а как редукторът влияе на мотора, че да глъхне и не може да се форсира? Нещо не виждам логика.
В редуктора има 2 зъбни колела, те при силен удар или луфт в лагерите се слизват. Моторът върти, развива обороти, работи си нормално, но на режещият инструмент
не се предава тягата.
Djack - специалист
вт май 30, 2023 10:33 pmемовлаха написа:
Няма да го скъса нали има съединител. Докато се развърти диска вибрира, за сега фърляме боб няма да казвам на какво познаваме :)
Сега съм с корда, не с диск.
Djack - специалист
вт май 30, 2023 10:37 pmSoviet_Soldier написа:
Аха, а как редукторът влияе на мотора, че да глъхне и не може да се форсира? Нещо не виждам логика.
В редуктора има 2 зъбни колела, те при силен удар или луфт в лагерите се слизват. Моторът върти, развива обороти, работи си нормално, но на режещият инструмент
не се предава тягата.
Що бе, не ти ли се е случвало да насучеш долу някоя трева? Ако под някакъв ъгъл заклинва като се загрява? Нямам представа....
Прегрява ти моторчето. Не се обади, но пък Емо намекна след това, че нещата отиват на сериозно.
Все още не е надрал качествено. Трябва да се врътне карбуратора. Сместа е бедна на високите. Бедна, но не на масло.
Папагалчето се съгласява- къде да иде. Пише и през отвора на карба да погеднеш, но надирането винаги започва при изпускането. Щом олабва, та студена работи сносно според теб, може да поживее още.
Този преглед трябваше да го направиш преди да запалиш и да работиш.
Следващият път, като идеш, запали я само за пробата! После изгаси и махай ауспухчето да погледнеш! Пасле реглаж, ако не е много зле де. Ако не знаеш как, занеси да ти регулират карбуратора!
Просто трябва да се нахрани във високите и евентуално да се намалят оборотите.
И друго- ако беше работил "неправилно" с припомване на газта, без да я оставяш да развърти на макс със заварена газ, това нямаше да се случва.
По този начин всяко омазано и щастливо хлапе си разработва ремонтираното миксерче. Просто гаранция, че няма да го окоти с първото палене.
Качвах някога един клип, как един си завари двигателя на косата, още на първо палене. Дори бях посочил момента, когато мотора си показа, че затяга, но за това си трябва опит.
Djack - специалист
ср май 31, 2023 8:32 amТрифон П.Трифонов написа:
......
И друго- ако беше работил "неправилно" с припомване на газта, без да я оставяш да развърти на макс със заварена газ, това нямаше да се случва.....
Това не го разбрах?

Тема "Моторна коса тример каква ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: