вт май 30, 2023 8:07 pmDjack написа: Ако преблема е във филтъра, няма да работи нормално 15-20 минути нормално докато загрее.Просто допълнителна информация за често проблемно звено в тия коси.
Дайте повече информация, ако може и снимки. Наблюдава ли се гориво по преходника? Както вече казах, с затягане не винаги става, първо защото първите 2 болта крепят карбуратора към преходника, а преходника се крепи към цилиндъра на други 2, а за да се затегнат те, трябва да се свали карбуратора. И пак подчертавам, само с затягане не винаги става, защото често от вибрациите и гарнитурата е нарушена. Самият преходник също е хубаво да се огледа добре, все пак това е китайска коса "no name", а при тях всичко е възможно. Може да се е спукал, може да е заводски криво отлят, и така нататък. Всичко това го сглобявате желателно с нови гарнитури, желателно с фиксатор за резби устойчив на високи температури.
Вторият най-чест проблем са изпуснали семеринги. Единият е под стартера, другия е откъм съединителя, като почнат да не уплътняват добре се появява теч, по който с времето полепва много мръсотия. Там перката засмуква много мръсотия и винаги е мръсно покрай нея. Трябва да се прави разлика между полепналата мръсотия в резултат на нормалния работен процес, и наслоената примесена с масло в резултат на теч. Като цяло това е по-сложен за отстраняване проблем, но и по-рядко възниква.
Не е изключено и гарнитура на картер, или цилиндър да е дала фира, макар да е по-рядко срещан проблем. Трябва да се гледа внимателно.
Не е изключено карбураторът да е проблема, но по-често са гарнитурите. Ако поръчвате нов карбуратор, добавете към него и комплект гарнитури, струва 2лв и включва, 2 семеринга, гарнитура между преходник и цилиндър, между карбуратор и преходник, между заглушител и цилиндър, между картер и цилиндър, и между двете парчета на картера.
Това е комплект подходящ за китайските коси копие на Mitsubishi TL-43 и TL-52:
https://motogreen.bg/collections/bg-cg- ... i-tl-43-52
Ако мислите да купувате карбуратор, най-добре търсете от RuiXing - китайски са, но и Husqvarna ги ползват, и са качествени. HLIC също не са лоши.