БМС-ите са различни типове. Много от тях са "умни" колкото е и "умен" изскусвения интелект..
Както всяка програма така и БМС-а е направен да прави определени неща, а други да не прави.
Чисто хардуерно за дълго време по-удобно ли, по-разумно ли беше (относителна история), да се разрежда през едно място, а през друго да се зарежда. То и още е така в много модели.
Тук е и проблема. От там от където се зарежда има защита "овър волтидж". Но от страната на разреждане при много модели такава защита просто няма. Логиката е "кой ще ти зарежда през страната за консумация".
Еми да ама с пълна батерия и 5 км стръмен наклон надолу + регенерация...
Ако е направено както трябва няма проблем(варианти много), но практиката показа много случаи на презаредени пакети през входа за консумация.
Поради това регенеративни контролери не слагам на системи, където не е ясно кой, какво и как ще ползава. По добре човек да се е "минал" малко и да си кара батерията ли-йонка 5-6 години поне или примерно "Хедуей" ли-фе (имаме на по 13 години екземпляри още работещи), отколкото за едно каране да отиде батерията на скраб. Ех, тая Витоша колко мотори и батерии заминаха....
Както всяка програма така и БМС-а е направен да прави определени неща, а други да не прави.
Чисто хардуерно за дълго време по-удобно ли, по-разумно ли беше (относителна история), да се разрежда през едно място, а през друго да се зарежда. То и още е така в много модели.
Тук е и проблема. От там от където се зарежда има защита "овър волтидж". Но от страната на разреждане при много модели такава защита просто няма. Логиката е "кой ще ти зарежда през страната за консумация".
Еми да ама с пълна батерия и 5 км стръмен наклон надолу + регенерация...
Ако е направено както трябва няма проблем(варианти много), но практиката показа много случаи на презаредени пакети през входа за консумация.
Поради това регенеративни контролери не слагам на системи, където не е ясно кой, какво и как ще ползава. По добре човек да се е "минал" малко и да си кара батерията ли-йонка 5-6 години поне или примерно "Хедуей" ли-фе (имаме на по 13 години екземпляри още работещи), отколкото за едно каране да отиде батерията на скраб. Ех, тая Витоша колко мотори и батерии заминаха....
