• 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 46
Всички имаме коли, нали ?
silent - майстор
Хм...не останах с впечатление че ще прибирам с репатрак маслояда на дъщеря ми ако не покрие емисиите...дори напротив получавам същите 14дни за са оправя екологията ...или която и да друга неизправност по автомобила заради която ме късат...и ако на втори опит ме скъсат тогава ми деригистрират маслояда служебно без сваляне на номера...това знам без да съм сигурен в това...ти сигурен ли си че ако те върнат за спирачки имаш 14дни а за екология те дерегистрират...при положение че ГТП нямат правомощията да ти свалят номерата...андешковци има навсяде ма не и в такива количества а много добре знаеш един от основните закони във философита ...количествените натрупвания водят качествени изменения...в случая много андрешковци качествено калпава държава...
chapara - майстор
Проблем с емисиите и компютъра на колата идва също от дъгогодишно каране на газ и застояващ бензин в резервоара, доказано. Също и от ръжди в катализатора при дълго каране в градски условия.
Нещо напреко?
Демек за всички ползващи газ, пропан, за метана вероятно е същото.
И сега дилемата. Газовата или дизеловата замърсява повече? Въпроса е риторичен, моля без залитане в тази посока, не ми се ядат мазни мекици😁
hidrazin - майстор
пон авг 05, 2024 11:13 pmsilent написа:
...ти сигурен ли си че ако те върнат за спирачки имаш 14дни а за екология те дерегистрират...
В едно съм сигурен - не можеш да четеш или не искаш да четеш. ЦЪЪЪК
Въпреки това ...
пон авг 05, 2024 8:52 pmsilent написа:
Не го пиши за енти път за мен.
...ще се наложи пак да троша пръсти все едно обяснявам на петокласник.
Чл. 37. (1) (Изм. – ДВ, бр. 38 от 2018 г., в сила от 20.05.2018 г.) За всеки елемент, който се проверява, в приложение № 5 се съдържа минимален списък на възможните неизправности и нивото на тяхната сериозност. Неизправностите, установени при извършването на периодичните прегледи на ППС, се категоризират в три групи в зависимост от въздействието им върху безопасността на превозното средство, въздействието им върху околната среда и риска, който пораждат за участниците в движението, както следва:

1. незначителни неизправности;

2. значителни неизправности;

3. опасни неизправности.

(4) (Изм. – ДВ, бр. 38 от 2018 г., в сила от 20.05.2018 г.) Опасни са неизправностите, които представляват пряк и непосредствен риск за безопасността на движението или оказват въздействие върху околната среда. При установяване на такива неизправности временно се отнема регистрацията на неизправното превозно средство и не се допуска движението му по пътищата, отворени за обществено ползване. Превозното средство се подлага на повторен преглед след отстраняване на установените неизправности и/или несъответствия.
Чл. 40.

(3) Когато неизправностите са по чл. 37, ал. 4, за начина на преместване на превозното средство до място за отстраняването им е отговорен водачът на превозното средство.
Демек за маслояда ако искаш репатрак, ако искаш платформа, ако можеш - хеликоптер ама е с отнета регистрация след прегледа в пункта за ГТП.
И това по шибаните промени на на тюфлека Ненов. И разбира се със знанието на Асфалт Паша.
И не, повече на теб НЯМА да ти обяснявам. Писал съм като за 5-ти клас. Ако и сега не си разбрал - загуби ме като опонент.
:partyman:
P.S. Чакам си извинението. Разбира се - не си длъжен. Но пък знаеш какво правят честните и културни хора...
Ай ся лекар с нож и приятни таласъмища. :)
hidrazin - майстор
вт авг 06, 2024 12:29 amchapara написа:
Нещо напреко?
Ми да, разбира се... :)
вт авг 06, 2024 12:29 amchapara написа:
Също и от ръжди в катализатора при дълго каране в градски условия.
К'ва ръжда в катализатора, к'ви 5 лева?
Т'ва ще е нЕкой мит от тъпия фейс. :? Колко да обяснявам че трябва да се бяга надалеч от фейса поради неминуемото затъпяване?
Катализатора е керамична пита активирана/покрита с тънък слой паладий при дизелите и платина и родий при бензинките където е на две части.
(назад съм сложил и снимка)
(това разбира се в общия случай и има разновидности).
Тая керамична пита е сложена в "гърне" от неръждаема стомана и увита/уплътнена с високотемпературна вата.
От де тая ръжда? Други неща убиват катализаторите - сяра, олово. масло в изходящите газове, както и някои добави за гориво и масла.
Тааа... избягвайте каквито и да е "добавки" в маслата и горивата. То ако имаше нужда от тях, щяха да ги слагат още на "колонката".
Добавките не ремонтират скапана кола а само удължават агонията...
:partyman:
B0bi - специалист
пон авг 05, 2024 10:38 pmhidrazin написа:
пон авг 05, 2024 10:06 pmB0bi написа:
... много хора ще останат буквално без препитание...
Колко много? Щом си го написал, би трябвало да си запознат с колко ... поне приблизително.
Тааа...колко? Приемам като отговор само ПРОЦЕНТ от регистрираните МПС-та и то само от категориите подлежащи на контрол за емисии.
:partyman:
Че си коравосърдечен и надменен, всички го виждат и знаят.
Че се чувстваш длъжен да се заядеш с всеки - също.
Казваш "какво толкова, че няколко семейства ще останат без препитание?". Че ще тръпнат пред ужаса, че утре няма да могат да нахранят децата си. Камо ли да ги облекат и изпратят на училище ... Това теб няма как да те вълнува - на всеки е ясно защо.
За да ти дам статистическите данни, за които се хващаш, трябва да ровя в нета като теб. На мен това изобщо не ми е приоритет. Достатъчно ми е, че виждам всяка сутрин и вечер, как от такива коли (които от скоро ще бъдат спряни) слизат и се качват много работници.
Само потвърждавате със силент за бездушието на нацията ни. Пък защо си позволявали политиците така да ни тъпчат ... Простичко е - защото знаят, че ще си трайкаме и надсмиваме над конкретно пострадалите, но в никакъв случай няма да се надигнем като един, по какъвто и да е проблем създаден от тях.
chapara - майстор
За протокола.
Нямам фейсбук или както аз му казвам, сурат тефтер!

Виждал съм изтърбушен катализатор. Като го потропнеш и разтръскаш падат частици като ръжда, аз съм ги определил като такива.
hidrazin - майстор
вт авг 06, 2024 7:17 amB0bi написа:
Казваш "какво толкова, че няколко семейства ще останат без препитание?". Че ще тръпнат пред ужаса, че утре няма да могат да нахранят децата си. Камо ли да ги облекат и изпратят на училище ...
Ехаа... Става за турски сериал.
Нормите са постижими за всеки средно поддържан автомобил.
Като искаш да се возиш, ще си поддържаш колата в прилично и безопасно за другите състояние (не казвам отлично).
Няма да толерирам онези с "БеЕмВе-тата" дето са си изтърбушили иначе читавия катализатор за да не затормозявал "бегачката".
Няма да толерирам и тези с изтърбушени гърнета и маслоядите дето след тях се носи облак като от Чернобил.
В края на краищата всяка кола си има край на жизнения цикъл и идва време да бъде бракувана.
Особено когато за нея не са полагани елементарни грижи.
вт авг 06, 2024 7:17 amB0bi написа:
(които от скоро ще бъдат спряни)
Нямам нищо напротив такива да бъдат спрени от движение ама с промените няма да ги спрат.
Вероятно ще им дадат срок от 30 дена да си махнат облаците от дим и сажди.





Мислиш ли че някой от тея има катализатор и DPF и трябва ли да се движи по пътищата?





:partyman:
вт авг 06, 2024 12:29 amchapara написа:
...Газовата или дизеловата замърсява повече? Въпроса е риторичен, моля без залитане в тази посока, не ми се ядат мазни мекици😁
Правилно- мазни баници (мекици) се ядат рано сутрин. Не е задължително да доведат до пълен успех, но поне засищат. Айрянчито да не се забравя. Допълва ефекта за намаляване на емисиите.
B0bi - специалист
hidrazin написа:
...
Съгласен съм, че такива коли не трябва да се движат неограничено в гъсто населени градове. В Германия има обособени квартали обозначени със съответните знаци, където не трябва да влизат катраници. Както каза "ние сме по-католици от папата" и със замах ги спираме тотално и безапелационно. Реално, обаче, не мога да се съглася, че един автомобил, с който се ходи на работа на село е смъртоносно много по-вреден, от друг покриващ съвременните норми, но язден без спир във града. Нали няма да кажеш, че изрядните по нормативи автомобили са абсолютно безвредни?
От друга страна много хора се излагат на далеч по-зловредни влияния заради оцеляването на семействата си. Това, разбира се, ти няма как да го проумееш.
Но проумей: никой, който може да си позволи добър автомобил, няма да се мъчи с таралясник. Също като "никой с възможности не ходи дрипав".
От трета страна, цигареният дим е мнооого по-вреден, но от него не се отказваш?! В същото време много колеги продължават да ме тровят пушейки, въпреки въведените правила.
Ти спазваш ли ги абсолютно стриктно, така че да не вредиш на околните (след като толкова много държиш на теб да не вредят)?
вт авг 06, 2024 9:18 amchapara написа:
За протокола.
Нямам фейсбук или както аз му казвам, сурат тефтер!

Виждал съм изтърбушен катализатор. Като го потропнеш и разтръскаш падат частици като ръжда, аз съм ги определил като такива.
Изображение
Мога ли да го определя като санитарна керамика и да лепя баните на клиенти?

Моя таралясник, дето няма никво Еко и Euro, дето карам 5....няма 10 иляди на година, дали замърсява повече от супер- дупер "еко" пестин коньовата изгъзица, къде минава по 50 иляди на година? Та тя само от автомивката товари земята с мръсотия повече от колкото минават през ауспуха на бай Станчо!
Ее на Мелмак!
Последна промяна от Трифон П.Трифонов на вт авг 06, 2024 12:29 pm, променено общо 1 път.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 46

Тема "ГТП вече само онлайн" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: