Всички имаме коли, нали ?
Не може ей така да се "отреже" алармата, независимо за една или за четири гуми алармира.
При мен светна цялото табло в червено, когато сложих офроуд гумите. Останаха само основните неща. Експресно купуване на вентили оправи нещата.
Gadnyara - специалист
Напълно адекватна система си е тази без датчици на вентилите... няма батерии, няма датчик, който да строши гумаджията.

Компресорите - този на Мишлен по-горе е симпатичен, но няколко приятелчета успяха да ги изгорят гаранционно. Не очаквах да чуя от трима, че са изгорели - едва ли трите общо са вдигнали >10 гуми.

Ако нямах, бих си взел "оригинален" компресор, от тези, които слагат по колите при заводска комплектация.
Аз ползвам един от VW. Издава китайски звук и загрява, но ми е пълнил няколко гуми на пътя без проблеми и без повдигане на колата. Нямам рез.гума, ползвам фитили, тогава почваме от 0.0.
Имам и пяна, но след нея трябва да сменям гумата, затова я пазя за случай, в който няма да стане с фитил.

Предполагам по продавалниците има от въпросните компресори, обикновено при "нов внос" не стигат до щастливия купувач.
hidrazin - майстор
нед ное 17, 2024 10:40 pmТрифон П.Трифонов написа:
Не може ей така да се "отреже" алармата, независимо за една или за четири гуми алармира.
Оооооо... може. И още как.
Те хората DPF и катализатори "режат" софтуерно, ти за някакви си галоши... :?
Особено пък тези от от WAG групата дето са с елементарен и достъпен софт.
:partyman:
P.S. При мен щеше да е проблем. Голям проблем... :?
Svetoslavoff1 - майстор
Хидра, като си казал наздраве, така да е!
Но съм съгласен с Трифон, и току така няма да бастърдисам алармата. Между другото, беше в жълто, а не червено, сиреч и тн, наясно си. Разбира се, че преди пътуване си оглеждам колицата, но ашколсун, ако можеш на око да определиш на 2,20 или 2,24 е една гума, щото аз си признавам, че не мога. А по манометъра, който си нося и между другото съм го проверявал, такива, че даже и по-малки бяха разликите в наляганията на гумите като се активира алармата.
Не знам на какви "еднодневки" си попадал, но имам основание да вярвам на по-горните препоръки на колегите, не сме от вчера във форума.
И малка шега. Пишеш, че не би си купил, а иде Коледа и ако ти подарят... На руски има еврейска поговорка - если халява, все кашерно. :) :partyman:
ПП: да взема да пиша на добрия старец ли...
MamaMy - майстор
Компресора който препоръчах е оригинален свален от премиум марка. Предполага качество с поне едно ниво над пазарските бройки. Към него има и конплект с лепило поне за две лепения. Това е специална бутилка която се слага на компресора и така се влива вътре в гумата. Понеже е предвидено за големи, даже огромни гуми, съвсем спокойно може предварително да се раздели в две бутилки от минерална вода и да се "ремонтират" две "малки" гуми. Самата течност не е пяна, а подобна на мляко течност. Прилича на Ц200. При излизане на въздух през дупката лепилото се втвърдява и запушва пробива. Мисля, че за 60лв този вариант на компресор е перфектен. Плюс това е универсален. Става за всякакви коли.
hidrazin - майстор
нед ное 17, 2024 11:27 pmSvetoslavoff1 написа:
... ако можеш на око да определиш на 2,20 или 2,24 е една гума, щото аз си признавам, че не мога.
Те и тези не могат:
нед ное 17, 2024 6:48 pmSvetoslavoff1 написа:
Та на две на Лукоил и една на Петрол или нямаше манометри, или бяха счупени, а на по-малките пък липсваше и компресор. И това на главен път.
И да е имало манометри, и да не са били счупени, пак нямаше да разбереш дали е 2,20 или 2,24 ... :-D
Справка - следващия път погледни ВНИМАТЕЛНО скалата на манометрите по бензиностанциите.
После ми кажи (ако си коректен) дали ще разбереш дали е 2,20 или 2,24 ... :)
Мноооо... се филмираш.
:partyman:
P.S. А резервна гума нямаш ли? :-D Ба си, за някакви си 100-тина км.
Ай ся напук. Имам "авто асистанс" - ще ме "возят" 25 километра "безплатно".
Тези компресорчета са почти еднодневки. Буталцето е намазано с малко грес...
hidrazin - майстор
пон ное 18, 2024 12:21 amMamaMy написа:
Компресора който препоръчах ...
МаааМу, говорех за нещо подобно ама без компресор - Спрей за аварийно помпане на гуми
Това е примерно, но напълно достатъчно.
Ся, ако иска да помпи до стотна от бара щото оди на Индикар, бирата е друга. :)
:partyman:
EDIT - въпросното спрейче НЕ СТАВА или най-малкото не е подходящо за този и подобни случаи.
Последна промяна от hidrazin на пон ное 18, 2024 9:54 pm, променено общо 2 пъти.
MamaMy - майстор
Хидра, не съм убеден, че след използване на този спрей няма да изхвърлиш гумата. Мисля, че вътре има пяна която се раздува. Иначе за да има достатъчно въздух за да напълни гума с обем 7-8 пъти по-голям от спрея, той трябва да има съответно толкова пъти по-голямо налягане. Ако средно ни е нужно 2 бара умножено по 8 е = на 16 бара налягане. Този спрей едва ли може да издържи толкова.
Едно време ползвах една водолазна бутилка да си припомпвам гумите, но нея все пак я пълнех на 170 бара.
Svetoslavoff1 - майстор
Хидра,темата пак залитна, но те уважавам като съфорумец, затова ти отговарям. Не хич не се филмирам. Споменах тъжния факт, че по главен път човек не може да си провери и евентуално коригира налягането в гумите и то в в бензиностанции на уж големи вериги :(
И резервна гума си имам, прецених, че няма нужда от смяна, защото както писах след проверка с манометър нямаше нищо критично. И преди ми е вдигало тази аларма 1-2 пъти но след проверка и изравняване на налягането в гумите 2х2 си угасваше. все пак оставам с известни съмнения в алармата.
Мненията и препоръките на първа страница са ми достатъчни и аз съм дотук.
Благодарности на всички за мненията и препоръките!
Лек и спорен ден!
hidrazin - майстор
пон ное 18, 2024 1:03 amMamaMy написа:
Иначе за да има достатъчно въздух за да напълни гума с обем 7-8 пъти по-голям от спрея, той трябва да има съответно толкова пъти по-голямо налягане. Ако средно ни е нужно 2 бара умножено по 8 е = на 16 бара налягане. Този спрей едва ли може да издържи толкова.
МамаМу, спрея не е пълен с въздух под налагане а с ... течност. :)
Специално този е пълен с втечнен пропан и н-бутан. Предполагам и другите производители използват подобни газове.
Сместа от двата газа е така подбрана че да се втечнява при налягане 2,2-2,4 бара и стайна температура.
Обемната разлика между течна и газова фаза на пропан-бутан е около 1:250
Така че малък спрей от 340ml съдържа около 80 литра газ при нормално атмосферно налягане.
Напълно достатъчно да напълни 14-15" гума при това без във флакона да има огромно налягане.
Предполагам при стайна температура налягането във флакона не е повече от 3 бара...
Хитро.
:partyman:

Тема "Мобилно компресорче" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: