Благодаря за навремените мнения и съвети!
взехме горелка , но не се наложи, защото поддаде с един по-хубав ключ- пак гарга, но по-"извит" модел и хваща на повече места реално.
Но както и да е , сега остава да монтираме новия и зора ще е с нагласянето на разтоянието между двата крана.
а инсталацията верно е за смяна, както и електрото и много други, но блока е от 60-та година ( не 30 , ок.50 години
) и трябва много пари и време и вече майстори, ама от тея дето разбират. 
бтв, не уливаше никак, но се наложи да разбием заради тея истории- не знаехме изобщо какво е отдолу.
Ех, да знаех че трябва да "отвивам" в другата посока....
На снимката се вижда, (1) че тази стара чюшма е с резба НА НЕЯ , а шестограма, "гайката" е в стената. Та ние не сме развивали, а напротив и реално изкъртихме гайките от другото тяло.
Едната остана на батерията (2) а другата на тялото в стената, но с пукнатина, която доизкъртихме до снимката в предното мнение.
Реално аз е трябвало да гадая накъде развивам, следкато стандарта е обратен
Това е от мен.
Пак благодаря и поздрави!
взехме горелка , но не се наложи, защото поддаде с един по-хубав ключ- пак гарга, но по-"извит" модел и хваща на повече места реално.
Но както и да е , сега остава да монтираме новия и зора ще е с нагласянето на разтоянието между двата крана.
а инсталацията верно е за смяна, както и електрото и много други, но блока е от 60-та година ( не 30 , ок.50 години


бтв, не уливаше никак, но се наложи да разбием заради тея истории- не знаехме изобщо какво е отдолу.
Ех, да знаех че трябва да "отвивам" в другата посока....
На снимката се вижда, (1) че тази стара чюшма е с резба НА НЕЯ , а шестограма, "гайката" е в стената. Та ние не сме развивали, а напротив и реално изкъртихме гайките от другото тяло.
Едната остана на батерията (2) а другата на тялото в стената, но с пукнатина, която доизкъртихме до снимката в предното мнение.
Реално аз е трябвало да гадая накъде развивам, следкато стандарта е обратен

Това е от мен.
Пак благодаря и поздрави!
Прикачен файл
4.JPG (55.19 KиБ) Видяна 4956 пъти