vanko68 написа:Идеята не става според мен...Прав си!
И аз, първо това си помислих, че тези от линка който сам дал са в грешка.
vanko68 написа:Идеята не става според мен...Прав си!
failure написа:КПД то на бензиновия агрегат е малко - под 30 % - спрямо въртящия момент който се постига. Загубите са големи - главно през ауспуха, като една част от енергията се отдава на охлаждащия флуид един вид парното ти е на аванта. Изпарителя на газовата уредба се охлажда до -80 градуса от процеса на изпарение и отнема от температурата на водата, но не толкова че да не може да се компенсира от термостата на колата.Големият радиатор е студен,това значи че термостатът работи.
За да ти се охлажда мотора така зимата, сигурно термостата ти е за смяна и водата върти повече през големия радиатор:idea:
Що се отнася за котела - там КПД то е голямо над 90% но нека специалистите се произнесат по въпроса.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: