stefan_gb - защото не става да се вклщчва през 2-3 мин,защото трябва сложен алгоритъм за управление и защита по налягане или поне по време,както е в конвенционалните битови клими.Защото не става,когато има високо налягане на изхода и ниско на входа,да се включва често
vreden -
1- искам да ми дадеш пример за кола с променлив ход на буталата на компресора,но да е от масовите марки.И то да е стар модел.
2-моля те да четеш и да вникваш в това,което пиша,а не да си чешеш клавиатурата. Аз пиша това"компресори,работещи чрез промяна на дължината на хода на буталцата,оттам и на компресията.", а ти ми отговаряш с това: "Освен това тези вторите (с променливия ход) се регулират по налягане ,а не по температура".
Или може би за теб Компресия и Налягане са две различни неща???
								
															
																															
																								
															vreden -
1- искам да ми дадеш пример за кола с променлив ход на буталата на компресора,но да е от масовите марки.И то да е стар модел.
2-моля те да четеш и да вникваш в това,което пиша,а не да си чешеш клавиатурата. Аз пиша това"компресори,работещи чрез промяна на дължината на хода на буталцата,оттам и на компресията.", а ти ми отговаряш с това: "Освен това тези вторите (с променливия ход) се регулират по налягане ,а не по температура".
Или може би за теб Компресия и Налягане са две различни неща???


 .Налягането в цилиндрите не се променя.Увеличава се обема,т.е компресора става по голям.Почва да произвежда повече.ТРВ (термо регулиращ вентил) регулира студопроизводството в изпарителя.Аз говоря за хладилна мощност на компресора,това са различни неща.
.Налягането в цилиндрите не се променя.Увеличава се обема,т.е компресора става по голям.Почва да произвежда повече.ТРВ (термо регулиращ вентил) регулира студопроизводството в изпарителя.Аз говоря за хладилна мощност на компресора,това са различни неща.
 
  

