Изпратете снимка на всички ваши стандартни и нестандартни решения.
panalov - специалист
sasooooooooo написа:
Кажи по-подробно за тая флашка - това стандартна процедура ли е, какво има на нея? Когато купувах моя в Технополис даже не ми го включиха :?
И аз като взимах Сони-то преди година и половина не го пробваха в магазина ,за техномаркет става въпрос, Аз настоявах но ми казаха ,че в тридневен срок ако има проблем мога да го върна и да го сменят евентуално.
Предполагам че това с пикселите ще мога да сиго пробвам в къщи.
Iliev Labs По-добре е да отидеш на място в магазина. Да го видиш работещ.
Този който си избрал е малък. На този размер предпочитам кинескоп.
За същите пари ще вземеш 32-ка NEO. Не робувай на марки, техническите характеристики, които дават, са прах в очите. Най-добре е да ги видиш работещи.
На тази З2-ка като седнеш пред нея да работиш на компютъра какво ще се получи- ще се слееш с нея.
За Марката NEO ще кажа само , НИКОГА - лично мнение
dito - специалист
panalov написа:
Аз настоявах но ми казаха ,че в тридневен срок ако има проблем мога да го върна и да го сменят евентуално.
Предполагам че това с пикселите ще мога да сиго пробвам в къщи.
Точно там е проблемът - можеш да го пробваш, но не можеш да го върнеш при малък проблем, допустим според гаранцията. За всяка марка и модел си има определени условия - или общият брой изгорели пиксели трябва да бъде повече от примерно 6 да речем, или да са поне два съседни изгорели и т.н. След като си го пробваш у вас и евентуално откриеш само един, опитай да познаеш дали ще ти го сменят или ще се позоват на гаранционните условия :arrow: Може би не се изразявам много правилно като казвам, че пикселът е "изгорял", той по-скоро е "замръзнал" на определен цвят. Някой път се било случвало да се оправи сам или пък след пускане на някаква специална програма (която предполагам сменя много бързо цветовете или яркостта за да го "събуди"). Обаче - щом си плащаш пълната цена, искай пълното качество :!:
Ако в Техномаркет или Технополис са гъзари и не искат да ти го пуснат, отиваш в някой по-малък магазин, който им е дистрибутор и продава на същите цени. Аз отидох в Зора или Домо (не съм сигурен за името) и след като предварително им казах, че искам проба, ми отвориха един, на който открих умрял пиксел. Поисках да го сменят, те отвориха втори, той вече беше ок. Не зная каква е вероятността, но поне на мен се случи, така че и теб съветвам да искаш качество срещу парите си. Разпитай из всички магазини за техника, Техномаркет не са единствени.
panalov - специалист
В крайна сметка реших да си взема TV Монитор и вече ползвам този
http://www.plesio.bg/monitori-c-6997810 ... 37021.html

Значи без проблем тръгна компютъра на него само смених резолюцията с най високата и всичко е ок.
Да попитам понеже има диск с драйвери с монитора ,трябва ли да се инсталират и ако трябва как става :? също така да ли има нещо общо с това
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=21238
dito - специалист
Според мен е хубаво да му дадеш да се потърси драйвер от диска. Зависи колко старо ти е ПС-то, с каква операционна систам си и т.н., ама за всеки случай направо вкарвай диска, сигурно си с Уиндоус, значи Control Panel/System/Hardware/Device manager ако не се лъжа или нещо от сорта... имаше и Update drivers бутон. Наистина не си спомням в момента, но ще го намериш. После му задаваш сам да си търси драйвера като му указваш да търси от СД-то.
GLD
Да се включа по темата за изгорелите пиксели, от предната страница...
Преди година един приятел беше тръгнал по магазините за монитор и аз отидох с него да дам някой и друг съвет. Спря се той на един монитор в техномаркета, беше на промоция и нашия тъкмо вече ще му го носят към касата и аз се обадих да го пуснат, да си го видим какъв образ вади. Все пак купува нещо сравнително скъпо, а знам че за 1-2 изгорели пиксела няма да му го сменят след като е платил на касата. Намръщи се консултантката, почна да блъска и да тряска клавиатурата, мишката, защото нямало как да го включи. Изключи си тя служебния монитор и все пак го видяхме в действие. Обаче пуска някакъв черен образ хиената и се прави на луда. Аз я накарах да даде бял екран за да видим нейсе за мъртви точки. И се оказа че има 1 , който не вади очи, но все пак го има. Поискахме втори монитор, оказа се че и той има изгорял пиксел. На третия монитор, на приятеля ми му стана неудобно и го купи въпреки че имаше дразнеща точица, ама отношението на продавачката беше недопустимо. А самият факт че продукта им е на промоция, ме кара да си мисля че е заради дефектна партида. Така че внимавайте като видите оферта в някой техномаркет.
ArturDent - Почти Безобиден
Абе от къде си вадите извода, че за че 1 пиксел не се приема рекламация. В тая държава си има закон за защита на потребителите. Има една шибана комисия, която им разказва играта.

Имаш да право да върнеш стоката когато не отговаря на това за което ти го праодават и точка. Търсете си правата. В случая си пише примерно 1920х1080 пиксела. Никъде не е написано +- 5%, като на килограм захар.

Какви са тия измислени от някой си правила 3 пиксела, 10 пиксела? Аз гаранция вземам само ако е повече от 2 години, за две години ви трябва само касова бележка и толкова. И не носете дефектиралата стока в сервиза, а при търговеца - така е по закон. По-лошо - ако я занесете в сервиз, можете да си изгубите гаранцията, защото той в случая се явява трета страна, с която вие никога не сте сключвали договор (сделка, покупка).

Утре ако имам време ще ви сложа един линк как да се борите за гаранцията.
zhivko83 - специалист
1 . Защо си купувате компютърни компоненти от хипермаркети , а не от компютърни фирми ( поне по -добра консултация ще получите ) .
2 . Дано да не прозвучи като раклама , но в технополис в нашия град първо тестват пред клиента стоката и ако работи нормално , слагат печат , че е тествано пред клиент (не че е гаранция за дълъг живот на продукта :lol:) .
ArturDent - Почти Безобиден
Това, че слагат печат с нищо не променя гаранцията.
torbalan - Дървен философ
ArturDent написа:
...Имаш да право да върнеш стоката когато не отговаря на това за което ти го праодават и точка...
Артъре, прочети внимателно това, което си написал :)

в гаранционните условия на телевизора пише примерно, че е допустимо да има до 6 изгорели пиксела...

тоест - стоката си отговаря на това, за което си платил :)

по скоро трябва да се търси възможност за връщане на стоката от типа на това, което електрон.бг предлагат....

http://www.electron.bg/info_garanciaelectron.php

първия телевизор, на който кликнах има такава гаранция... тоест, предполага се, че е възможно да бъде върнат, ако не те кефи...
ArturDent - Почти Безобиден
torbalan, номера е, че първо трябва да е написано, второ на български, и трето от производителя, а не някой друг (българин).

П.П. Има още нещо - ако тръговеца е забравил цена от друга стока (по-евтина), без да се опоменава модел, марка и т.н. или е сложил някава стара цена - закона го зъдължава да ти продаде стоката на тази цена. Демек - оправдание "Ама ние сме сбъркали цената" не съществува.

Тема "LCD TV монитор или TV с PC вход" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: