AntonBM написа:Много си смел!Единственото нещо което ми парви проблем е уплутненията на "плочката"на ГНП-то! Тази плочка в която влизат кабелита в помпата! гарнитурките струват 20лв а хубавото е че се сменят на място без да се демонтира ГНП-то! после подчукваш плочката напред назад за да регулираш цикловата порция на горивото ! И си готов !Няма нищо сложно в ГНП-то ! За системите помпа-дюза и комън рейл не става да се гори олио в това сум съгласен но това е за по-новите модели моята " тояга" 94г. и няма проблем
Аз също имам BMW дизел, но не смея да експериментирам с него... Като знам какви са цените за всяко едно нещо по него хич не ми минава през акъла да му слагам такива ъпгрейди!
С битума трябва да имаш едно на ум! Той не е течен при ниски външни температури. Трябва да се загрява не само преди изгарянето, но резервоара и тръбите от него до двигателя. Смесва се добре с нафтата (предполагам и с олиото), така че може да си правиш смеси, които да замръзват и при по-ниски температури...
П.П. интересно на какво ли мирише от ауспуха ти?



