25th Hour написа:Колега Вектра А C20NE е само пълна инжекция.Свещите,кабелите и въздушен филтър са чисто нови.Дебитомера мисля че е в изправност защото като изключа буксата и колата веднага гасне.На бензин я карам по-често от колкото на газ, но винаги има малко в резервоара не го пълня много.Чека вообще не ми свети даже и на контакт/ не знам защо/.Най-вероятно си мисля, че може би е от бензинов филтър или някое реле на бензиновата помпа.Струва ми се като малко вероятно да са дюзи защото това се получи изведнъж/от ряз/. Колата прекъсва и се тормози на ниски и високи обороти като чат пат гърми/патка/
Иначе не питай какво ти е в резервоара. Ще ти стане лошо. Причните може да са много, но се тръгва от ефтиното към скъпото. Бензиновия филтър, кога си го сменял последно? Смени го- не е голяма философия и е малко пари. Дюзите може да са се спекли както каза колегата, но тогава щеше да има проблем само при форсирането а не хич да не може да качи обороти.
Ултразвука е 15 лева на дюза ако ти си ги свалиш- гаранция- Франция обаче защото има дюзи, които са толкова спекли, че не могат да тръгнат. Иначе рейка с дюзи за тоя мотор вървят по 80 лева, което не е зле като цена стига колата от която са свалени да не е карана на газ.
Има ли вероятност свещите и кабелите да са ти по 20 лева комплекта ?
Можеш и да сипеш 30 лева бензин и да сложиш добавка Редекс след което да направиш малко ластици по прав участък, но едва ли ще се оправи или поне ще е временно...
Свети ли ти чека на таблото и трупа ли грешки компа?


