Всички имаме коли, нали ?
karoto - специалист
25th Hour написа:
Колега Вектра А C20NE е само пълна инжекция.

Иначе не питай какво ти е в резервоара. Ще ти стане лошо. Причните може да са много, но се тръгва от ефтиното към скъпото. Бензиновия филтър, кога си го сменял последно? Смени го- не е голяма философия и е малко пари. Дюзите може да са се спекли както каза колегата, но тогава щеше да има проблем само при форсирането а не хич да не може да качи обороти.

Ултразвука е 15 лева на дюза ако ти си ги свалиш- гаранция- Франция обаче защото има дюзи, които са толкова спекли, че не могат да тръгнат. Иначе рейка с дюзи за тоя мотор вървят по 80 лева, което не е зле като цена стига колата от която са свалени да не е карана на газ.

Има ли вероятност свещите и кабелите да са ти по 20 лева комплекта ?


Можеш и да сипеш 30 лева бензин и да сложиш добавка Редекс след което да направиш малко ластици по прав участък, но едва ли ще се оправи или поне ще е временно...


Свети ли ти чека на таблото и трупа ли грешки компа?
Свещите,кабелите и въздушен филтър са чисто нови.Дебитомера мисля че е в изправност защото като изключа буксата и колата веднага гасне.На бензин я карам по-често от колкото на газ, но винаги има малко в резервоара не го пълня много.Чека вообще не ми свети даже и на контакт/ не знам защо/.Най-вероятно си мисля, че може би е от бензинов филтър или някое реле на бензиновата помпа.Струва ми се като малко вероятно да са дюзи защото това се получи изведнъж/от ряз/. Колата прекъсва и се тормози на ниски и високи обороти като чат пат гърми/патка/ :-D като неизгорели газове . Някой може ли да ми каже къде горе долу се намира релето на бензиновата помпа и как мога да го проверя дали работи :? Интересното е ,че когато почна да прекъсва на бензин не ми прехвърля и на газ :shock:
25th Hour - специалист
Коя година е Вектрата, защото на фейслифта е зад бушоните а преди фейса е при двигателя .....
karoto - специалист
25th Hour написа:
Коя година е Вектрата, защото на фейслифта е зад бушоните а преди фейса е при двигателя .....
90година
stiv1961 - майстор
Ей това намерих-ако ти помогне..?
karoto - специалист
Намерих релетата две са в една кутия отпред в дясно видимо са като нови само ,че не знам как да ги проверя дали работят.Отдолу под резервоара видях бензиновата помпа беше скъсано нещо като тампонче и килната на една страна.Наместих я на място и я вързах но пак същият проблем тресе и работи неравномерно даже от ауспуха мирише на неизгорели газове :?
Chefo77 - майстор
Момчета ... не се задълбавайте в това, което е общо и за газ, и за бензин...
Дюзи - не виждам да е с газов инжекцион колата, което означава че ползва едни и същи дюзи и за газ, и за бензин. Според мен отпадат като вариант.
Кабели/свещи/палец/капачка - те работят и на газ, и на бензин.
Аз ще предложа нещо друго ... клапана, който прехвърля газ/бензин по принцип е електромагнитен. Представлява един вътрешен тройник и при превключване запушва една от двете входящи тръби. Тъй като обаче в газта има графит, случва се той да се наслои по клапана и да не може да бъде затворена тръбичката за газта. Резултат - на бензин пропуска и газ, което води до детонации, неизгаряне на целия бензин, по-ниска мощност и т.н. На газ проблеми няма - разбираемо защо.
Та - аз бих посъветвал колегата да погледне този клапан.
karoto - специалист
Chefo77 написа:
Момчета ... не се задълбавайте в това, което е общо и за газ, и за бензин...
Дюзи - не виждам да е с газов инжекцион колата, което означава че ползва едни и същи дюзи и за газ, и за бензин. Според мен отпадат като вариант.
Кабели/свещи/палец/капачка - те работят и на газ, и на бензин.
Аз ще предложа нещо друго ... клапана, който прехвърля газ/бензин по принцип е електромагнитен. Представлява един вътрешен тройник и при превключване запушва една от двете входящи тръби. Тъй като обаче в газта има графит, случва се той да се наслои по клапана и да не може да бъде затворена тръбичката за газта. Резултат - на бензин пропуска и газ, което води до детонации, неизгаряне на целия бензин, по-ниска мощност и т.н. На газ проблеми няма - разбираемо защо.
Та - аз бих посъветвал колегата да погледне този клапан.
Мерси колега и това ми мина през акъла да не би да смесва газта и бензина едновременно, а може ли клапана да е заседнал в отворено положение защото не цъка и не прехвърля на газ :idea:
Извинявам се забравих да кажа,че газовата уредба е обикновенна :wallbash:
Chefo77 - майстор
Сигурно има вариант. Ако е много графита или самия клапан се е прецакал нещо.
Между другото, нормално е да е обикновена газовата, инжекциона е прекалено скъп и ненужен за тази кола - тя си работи нормално и с обикновена, а пък се и вижда че липсват някои неща, характерни за инжекциона :)
Успех и дано е най-малкия дявол!
Spokoiniq - майстор
Като не разбираш не пипай!Ако си от София има един перфектен сервиз само за Опел, малък, частен и са перфекционисти.10г поддържаха същата Вектра на баща ми.На Семинарията се намира, мога да ти кажа по-точно ако искаш.
karoto - специалист
Spokoiniq написа:
Като не разбираш не пипай!Ако си от София има един перфектен сервиз само за Опел, малък, частен и са перфекционисти.10г поддържаха същата Вектра на баща ми.На Семинарията се намира, мога да ти кажа по-точно ако искаш.
Мерси за съвета :) технически съм грамотен все пак съм завършил автотранспорт друг е въпроса,че сме учили ВАЗ ГАЗ УАЗ и т.н. що се отнася до газовата аз там не пипам :wink:
p.s не съм от София от Смолян съм и благодаря на всички които отделиха от времето си да помогнат :)

Тема "Проблем с опел вектра А 2.0" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: