25th Hour написа:Колега Вектра А C20NE е само пълна инжекция.Свещите,кабелите и въздушен филтър са чисто нови.Дебитомера мисля че е в изправност защото като изключа буксата и колата веднага гасне.На бензин я карам по-често от колкото на газ, но винаги има малко в резервоара не го пълня много.Чека вообще не ми свети даже и на контакт/ не знам защо/.Най-вероятно си мисля, че може би е от бензинов филтър или някое реле на бензиновата помпа.Струва ми се като малко вероятно да са дюзи защото това се получи изведнъж/от ряз/. Колата прекъсва и се тормози на ниски и високи обороти като чат пат гърми/патка/
Иначе не питай какво ти е в резервоара. Ще ти стане лошо. Причните може да са много, но се тръгва от ефтиното към скъпото. Бензиновия филтър, кога си го сменял последно? Смени го- не е голяма философия и е малко пари. Дюзите може да са се спекли както каза колегата, но тогава щеше да има проблем само при форсирането а не хич да не може да качи обороти.
Ултразвука е 15 лева на дюза ако ти си ги свалиш- гаранция- Франция обаче защото има дюзи, които са толкова спекли, че не могат да тръгнат. Иначе рейка с дюзи за тоя мотор вървят по 80 лева, което не е зле като цена стига колата от която са свалени да не е карана на газ.
Има ли вероятност свещите и кабелите да са ти по 20 лева комплекта ?
Можеш и да сипеш 30 лева бензин и да сложиш добавка Редекс след което да направиш малко ластици по прав участък, но едва ли ще се оправи или поне ще е временно...
Свети ли ти чека на таблото и трупа ли грешки компа?
Всички имаме коли, нали ?
karoto
- специалист
23 мнения в "Проблем с опел вектра А 2.0"
karoto
- специалист
- Мнения: 112
Намерих релетата две са в една кутия отпред в дясно видимо са като нови само ,че не знам как да ги проверя дали работят.Отдолу под резервоара видях бензиновата помпа беше скъсано нещо като тампонче и килната на една страна.Наместих я на място и я вързах но пак същият проблем тресе и работи неравномерно даже от ауспуха мирише на неизгорели газове 
Chefo77
- майстор
- Мнения: 11309
Момчета ... не се задълбавайте в това, което е общо и за газ, и за бензин...
Дюзи - не виждам да е с газов инжекцион колата, което означава че ползва едни и същи дюзи и за газ, и за бензин. Според мен отпадат като вариант.
Кабели/свещи/палец/капачка - те работят и на газ, и на бензин.
Аз ще предложа нещо друго ... клапана, който прехвърля газ/бензин по принцип е електромагнитен. Представлява един вътрешен тройник и при превключване запушва една от двете входящи тръби. Тъй като обаче в газта има графит, случва се той да се наслои по клапана и да не може да бъде затворена тръбичката за газта. Резултат - на бензин пропуска и газ, което води до детонации, неизгаряне на целия бензин, по-ниска мощност и т.н. На газ проблеми няма - разбираемо защо.
Та - аз бих посъветвал колегата да погледне този клапан.
Дюзи - не виждам да е с газов инжекцион колата, което означава че ползва едни и същи дюзи и за газ, и за бензин. Според мен отпадат като вариант.
Кабели/свещи/палец/капачка - те работят и на газ, и на бензин.
Аз ще предложа нещо друго ... клапана, който прехвърля газ/бензин по принцип е електромагнитен. Представлява един вътрешен тройник и при превключване запушва една от двете входящи тръби. Тъй като обаче в газта има графит, случва се той да се наслои по клапана и да не може да бъде затворена тръбичката за газта. Резултат - на бензин пропуска и газ, което води до детонации, неизгаряне на целия бензин, по-ниска мощност и т.н. На газ проблеми няма - разбираемо защо.
Та - аз бих посъветвал колегата да погледне този клапан.
karoto
- специалист
- Мнения: 112
Chefo77 написа:Момчета ... не се задълбавайте в това, което е общо и за газ, и за бензин...Мерси колега и това ми мина през акъла да не би да смесва газта и бензина едновременно, а може ли клапана да е заседнал в отворено положение защото не цъка и не прехвърля на газ
Дюзи - не виждам да е с газов инжекцион колата, което означава че ползва едни и същи дюзи и за газ, и за бензин. Според мен отпадат като вариант.
Кабели/свещи/палец/капачка - те работят и на газ, и на бензин.
Аз ще предложа нещо друго ... клапана, който прехвърля газ/бензин по принцип е електромагнитен. Представлява един вътрешен тройник и при превключване запушва една от двете входящи тръби. Тъй като обаче в газта има графит, случва се той да се наслои по клапана и да не може да бъде затворена тръбичката за газта. Резултат - на бензин пропуска и газ, което води до детонации, неизгаряне на целия бензин, по-ниска мощност и т.н. На газ проблеми няма - разбираемо защо.
Та - аз бих посъветвал колегата да погледне този клапан.
Извинявам се забравих да кажа,че газовата уредба е обикновенна
Chefo77
- майстор
- Мнения: 11309
Сигурно има вариант. Ако е много графита или самия клапан се е прецакал нещо.
Между другото, нормално е да е обикновена газовата, инжекциона е прекалено скъп и ненужен за тази кола - тя си работи нормално и с обикновена, а пък се и вижда че липсват някои неща, характерни за инжекциона
Успех и дано е най-малкия дявол!
Между другото, нормално е да е обикновена газовата, инжекциона е прекалено скъп и ненужен за тази кола - тя си работи нормално и с обикновена, а пък се и вижда че липсват някои неща, характерни за инжекциона
Успех и дано е най-малкия дявол!
karoto
- специалист
- Мнения: 112
Spokoiniq написа:Като не разбираш не пипай!Ако си от София има един перфектен сервиз само за Опел, малък, частен и са перфекционисти.10г поддържаха същата Вектра на баща ми.На Семинарията се намира, мога да ти кажа по-точно ако искаш.Мерси за съвета
p.s не съм от София от Смолян съм и благодаря на всички които отделиха от времето си да помогнат
Тема "Проблем с опел вектра А 2.0" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!

