Силно да ме съмнява точността на сметките на колегата, това са 8 % загуби ... извинявай. Нека някой с бордкомпютър да го засече, според мен е не повече от 200 мл на 100 км. Според твоите са почти литър, ако колата гори 10/100 в града ... отново извинявай!
Не бъркайте сметките със сметкаджийството!!!
Започвате и вие като дядовците или като скъперниците, дето от 100 кладенеца вода носят, само и само да си спестят едно завъртане на ключа. Започват от това, че "крушките им се износвали" и стигат дотам, че "не могат да насмогнат на бензин". Ами по тая логика не си струва да се купуват нови гуми, 'щото между 4 и 1.6 (по закон минималното) милиметра има цели 2.4 милиметра, а това са примерно 10 000 км!!! За тези 10 000 км ееехееееей ... Или пък друг случай - какво от това, че са на 10 години тея гуми, могат още 3-4 да изкарат, те си имат грайфер ...
Не става въпрос за разходи, а за ЖЕЛАНИЕ.
Колеги, моето мнение е, че ако има нещо, което мога да направя, но то да спаси някого по какъвто и да е начин, да го правя. Затова ще си карам на фарове, ще си поддрържам колата както и когато трябва, без значение какво ми струва.
Не бъркайте сметките със сметкаджийството!!!
Започвате и вие като дядовците или като скъперниците, дето от 100 кладенеца вода носят, само и само да си спестят едно завъртане на ключа. Започват от това, че "крушките им се износвали" и стигат дотам, че "не могат да насмогнат на бензин". Ами по тая логика не си струва да се купуват нови гуми, 'щото между 4 и 1.6 (по закон минималното) милиметра има цели 2.4 милиметра, а това са примерно 10 000 км!!! За тези 10 000 км ееехееееей ... Или пък друг случай - какво от това, че са на 10 години тея гуми, могат още 3-4 да изкарат, те си имат грайфер ...
Не става въпрос за разходи, а за ЖЕЛАНИЕ.
Колеги, моето мнение е, че ако има нещо, което мога да направя, но то да спаси някого по какъвто и да е начин, да го правя. Затова ще си карам на фарове, ще си поддрържам колата както и когато трябва, без значение какво ми струва.