Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
madsnake - специалист
Проблема го има и при W210. Аз съм с Е200 '96 набор и изолацията е понапукана. При мен са се напукали само в краищата, там където влизат в пластмасовите накрайници и се чудех дали няма да мина само с изолация на оголените места.
PLOCHKATABG - специалист
[quote
Последна промяна от PLOCHKATABG на съб юни 05, 2010 2:47 am, променено общо 1 път.
fikata - майстор
PLOCHKATABG написа:
madsnake написа:
Проблема го има и при W210. Аз съм с Е200 '96 набор и изолацията е понапукана. При мен са се напукали само в краищата, там където влизат в пластмасовите накрайници и се чудех дали няма да мина само с изолация на оголените места.
Ако си 95-96 набор, най вероятно го имаш и ти.
И-и-и как разбра,че колегата е тийнейджър 14-15 годишен..
Роненето,изпичането, т.е стареенето на изолацията само в крайщата на кабелите означава,че има недобър контакт между кабелния накрайник и клемата.Освен на изолацията това/завишеното отделяне на топлина от контактуването/ се е отразило и на медния ппроводник.
Просто допълвам,че освен с реставриране на изолацията трябва да се почистят и притегнят отново контактните повърхности..
PLOCHKATABG - специалист
[quote
Последна промяна от PLOCHKATABG на съб юни 05, 2010 2:47 am, променено общо 1 път.
madsnake - специалист
Ще взема тези дни да пробвам как ще се отрази само възстановяване на изолацията. Като дойде някой влажен ден ще я изкарам да я поразходя колицата и ще видя дали има ефект :)
Kirilpm - специалист
Aко ще бандажираш,много внимавай,мога да ти издиря и да ти пратя снимки на две лади изгорели нацяло заради елементарен кабел от акумулатора до стартера.Използвай качествен изолирбанд,аз ползвам ТЕСА и съм доволен,не е нужно да пестиш от изолирбанда,ефтин е,най-добре не сменяй проводници,ако няма прекъснати,за да не стане накрая така,че дори да не можеш да запалиш.Ако се наложи да сменяш сменяш един по един за да отпадне гимнастиката по прозвъняване и проследяване.Ако искаш схеми прати ми данните на колата и ще ти снимам схемите от Bosch ESI Tronic.
dddilian - напреднал
Kirilpm написа:
Aко ще бандажираш,много внимавай,мога да ти издиря и да ти пратя снимки на две лади изгорели нацяло заради елементарен кабел от акумулатора до стартера.Използвай качествен изолирбанд,аз ползвам ТЕСА и съм доволен,не е нужно да пестиш от изолирбанда,ефтин е,най-добре не сменяй проводници,ако няма прекъснати,за да не стане накрая така,че дори да не можеш да запалиш.Ако се наложи да сменяш сменяш един по един за да отпадне гимнастиката по прозвъняване и проследяване.Ако искаш схеми прати ми данните на колата и ще ти снимам схемите от Bosch ESI Tronic.
Значи ме съветваш само да изолирам кабел по кабел с качествен изолирбанд?
Аз докато омотавам изолацията,която е останала ще се доразпадне.

Дори и да увия добре ,после пак има риск след време да се размести намотаното и да даде на късо.
Точно затова искам съвсем нови жици да сложа.
Някой ме попита за товара,който минава по тях - лошото е,че не го знам.

Какви данни те интересуват точно за колата.

Става дума за W140 600SEL 91ва година...
Двигател M120
Последна промяна от dddilian на пет юни 04, 2010 6:58 pm, променено общо 1 път.
madsnake - специалист
Това за схемите е идея. Колата е W210 E200 с двигател 111.942
VIN: WDB2100351A080283
PLOCHKATABG - специалист
[quote
Последна промяна от PLOCHKATABG на съб юни 05, 2010 2:48 am, променено общо 1 път.
dddilian - напреднал
Махагоне,това е възможно само за някои от кабелите.

Примерно,тези на дебитомерите са толкова опечени,че като ги извадя ,за да им цепя буксите и да им изолирам жиците,изолацията ,което е останала ще изпадне.Ще остане само проводника.
Представи си,че не уцеля добър изолирбанд и от жегата той се размести,такова късо ще стане,че колата ще спре насред пътя.

Ще видя,кои от жиците могат да минат само с изолиране, и кои не.
Засега на 100% е необходима цялостня смяна на дебитомерните ,както и
две тънки кабелчета,които отиват в бобините.Третия кабел ,който отива в бобината, май е за високо напрежение - той поне е здрав,но не знам какво минава по тъничките.
Те са зле и са за смяна.

Къде да търся качествени изолиращи ленти?

Тема "Кабели подходящи за ел.инсталацията на кола в София.Къде?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: